REKLAMA




Opole: W Protektorze są już dilerzy narkotykowi

W Protektorze pojawią się narkotyki - co do tego policjanci nie mają wątpliwości. Handlować tam będą nimi jednak lokalni dilerzy i raczej do wojny o wpływy między gangami nie dojdzie

Anonim

Kategorie

Źródło

Gazeta Wyborcza

Odsłony

10001
Opolska dyskoteka Protektor działa od tygodnia. Jest jedną z największych w kraju. Dlatego jest pewne, że kilka tysięcy młodych ludzi, bawiących się od zmroku do świtu, przyciągnie dilerów narkotykowych jak magnes.

Dragi tańsze niż alkohol

- Marihuana, amfetamina, ekstazy to narkotyki, które można kupować w takich miejscach - mówi nam jeden z policjantów zajmujących się zwalczaniem narkotyków. - I będą także kupowane tam, bo niestety, narkotyki to teraz moda wśród młodzieży. M.in. dlatego, że są tańsze niż alkohol. Cena jednej tabletki ekstazy to 15-20 zł. Żeby się wprowadzić w stan euforii, jak po jej połknięciu, trzeba wypić przynajmniej cztery drinki, to na pewno jest droższe - dodaje.

Policjanci przyznają, że narkotyki to chleb powszedni dyskotek i klubów. - W Opolu nie ma lokalu bez prochów, to pewne - uważa jeden z nich. - Wszędzie można spotkać dilerów. Czasami rozprowadzaniem zajmują się nawet barmani czy kelnerzy - dodaje.

Protektor to według policjantów lokal, przy którym krążyć będzie przynajmniej kilku dilerów. - Jeden w ciągu wieczora będzie w stanie sprzedać około 100 działek narkotyku. Nie będą raczej handlować w lokalu. Teraz kręcą się po okolicy, wchodzą do środku, ale gdy trzeba coś sprzedać, wychodzą na zewnątrz. Tam np. może być kolega z towarem albo trzymają to w samochodzie. Od czasu gdy zmieniła się ustawa i za narkotyki znalezione w lokalu właścicielom grożą olbrzymie konsekwencje, łącznie z zamknięciem interesu, każdy pilnuje się w środku, ale na zewnątrz może już przymknąć oko i nie angażować swych ochroniarzy. Bo po co mu powybijane szyby - tłumaczą funkcjonariusze.

Opowiadają, że podczas ostatnich kilku nalotów na dyskotekę Azteka w Budkowicach za każdym razem znajdowali narkotyki w samochodach dilerów, nigdy w samym lokalu.

Sprzedają tylko miejscowi

Policjanci przyznają, że Opole to w porównaniu z dużymi ościennymi ośrodkami niezwykle spokojne miejsce. Trudno nawet mówić o grupach przestępczych czy tych zajmujących się sprzedażą narkotyków. Wojny o wpływy w Protektorze raczej nie będzie. - Najwięksi gangsterzy już siedzą, jak Pasek czy Pineza. Choć tego drugiego to raczej media wykreowały. W Protektorze będą pracować głównie drobniejsi sprzedawcy. Ci z Opola nie wchodzą sobie w drogę. Pracują razem albo wymieniają się lokalami - twierdzą policjanci.

Nie należy się też spodziewać, by do Protektora zjechała grupa spoza województwa, która będzie chciała przejąć rynek. Kilka lat temu do takiej właśnie akcji doszło w Skippensie, gdzie kilkunastu osiłków ze Śląska zdemolowało lokal. - To jednak była walka o narkotyki i prostytucję z Paskiem, który miał wtedy niby ochraniać lokal. Dla grup z Wrocławia czy Katowic Opole to zbyt mały rynek, by się tu bezpośrednio angażować. Ograniczają się tylko do zaopatrzenia opolskich dilerów w towar. To szybki i prosty zysk - mówi jeden z naszych informatorów. Później dilerzy i tak mogą zarobić na tym nawet 100 procent. Nic więc dziwnego, że osób, które sprzedają narkotyki, nie zabraknie pod Protektorem.

Dilerzy kontra policja

- To, że w związku z nową dyskoteką jest nowy rynek zbytu na narkotyki, jest oczywiste - mówi Sławomir Szorc z komendy miejskiej policji. - Będziemy z tym walczyć. Tak jak w innych dyskotekach, będą tam kontrolne akcje. Na miejscu pracują już funkcjonariusze operacyjni. Rozpoznają sytuację, będą zatrzymywać dilerów. Choć nie ma się co oszukiwać - to problem, który bardzo trudno wyeliminować. Dopóki będą chętni, by kupować narkotyki, zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie chciał je sprzedawać - przyznaje Szorc. - Najlepszym sposobem na dilerów jest wychowanie młodzieży tak, by wreszcie zrozumiała, że narkotyki oznaczają wielkie kłopoty - dodaje.

Nieoicjalnie policjanci sami przyznają, że stuprocentowego sposobu na dilerów narkotykowych nie ma. - Trudno ich złapać na gorącym uczynku. Znamy ich, ale oni również znają nas. Dwie, trzy akcje w jednym klubie sprawiają, że policjanci są rozpoznawalni.

Często jest też tak, że dilerzy pracują w większych grupach. Dwóch np. jest przy lokalu, a inni zwyczajnie w odległości kilkuset metrów stoją na czujkach. Szybko się ulatniają, gdy robi się gorąco.

Skontaktowaliśmy się z przedstawicielem właścicieli Protektora. Zapowiadają współpracę z policją i zapewniają, że firma zrobi wszystko, by problemów z narkotykami uniknąć. Na razie jednak o konkretach nie da się rozmawiać. - To dopiero kilka dni, jak otworzyliśmy lokal. Poczekajmy trochę, by w ogóle było wiadomo, czym trzeba się martwić - usłyszeliśmy.

Oceń treść:

0
Brak głosów

Komentarze

jacoo (niezweryfikowany)
buehuehueheu... 15-20 zl... ciekawe gdzie oni to kupuja...
... (niezweryfikowany)
dzisiejsze dropsy to i tak jest syf.... wole drinki
Anonim (niezweryfikowany)
hehe no troche nie sa na czasie...bo tabletki mozna juz kupic za 5zł no gora za 10szke
Anonim (niezweryfikowany)
W opolu nie ma gangsterki? to was nieżle pojebało wystarczy przejść się po malince najmłodszy boss najmłodszych to gendzior on kontroluje wpływy narkotykowe protektora a ci co są nad nim to lepiej nie pisać... a osobiście tam nie bywa i nikt go nie waży się sprzedać bo by ten odważny ktoś kto dla niego pracuje znikł bez śladu tak jak oko... !!! uwaga na niego ma niezle najebane w głowie i jest uzbrojony choć niepozorny!!!! a co mają się wystrzelać na ulicy jak chłopaki z warszawy... I jak zwykle psiarnia nic nie wie a rządy po pasku szybko objęli nowi!!!NIECH KTOŚ COŚ Z TYM ZROBI BO BĘDZIE GORACO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
emulator (niezweryfikowany)
strasznie drogie te pixy, moze jakies na kokainie, ale do uzyskania takiej euforii juz nie wystarcza 4 drinki :)
BakuBakuSqad2 (niezweryfikowany)
Tyle co wie policja to jest wielki hu!!najwięcej wiedzą ci co obracają się w klimacie,gdzie dropy po 15zł!! kórwa w życiu bym tego szajsu niekupił za tyle pęnegi,jak ja wpierdalałem to niebyło ceny za to gówno poprostu się wrzucało i jusz i tak się to robi samemu i tak naprawde to 1guziaczek kosztuje 40gr,jeszcze zależy jaki no! najwięcej to 80gr,ale bomba jest po tym nieziemska ,osobiście to wole teraz się natelepać browarkami i czyste ziułko niż nażreć się tego gówna.Żebyście wiedzieli co w ten syf się pcha:D to pewnie niektórzy by wpierdalali więcej a inni wogóle by sie wyjebali więc popopozdro dla wszystkich wpierdalaczy i ci którzy przestali bo poprostu niechcą lub się przejedli jak ja!;]Dobra narx jak by co to laseczki wbijać na moją stronke http://bakubakusqad2.fotka.pl JAK SIĘ BAWIĆ TO SIĘ BAWIĆ DŻWI WYJEBAĆ NOWE WSTAWIĆ 3MCIE SIĘ WSZYSCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FT (niezweryfikowany)
nauczyc mlodziez, ze drago to zlo? zalegalizujcie a sie przekonacie. poczatkowe male boom a potem wszystko samo sie uspokoi, proste
Snake (niezweryfikowany)
cena jednej tabletki ekstazy to 15-20 zł :D za 15zl to sa 3 albo w najgorszym wypadku 2 :D ale wsumie dropsy ktore ostatnio sa w naszym kraju sa chujowe totalnie i glownie feta w nich jest ciezko jest trafic na dobra pilke w dzisiejszych czasach.
osama (niezweryfikowany)
"Najlepszym sposobem na dilerów jest wychowanie młodzieży tak, by wreszcie zrozumiała, że narkotyki oznaczają wielkie kłopoty "- co za geniusz w koncu ktos na to wpadl to moze by zaczleli jakis taki program zamiast zamykac boguducha winnych konsumentow w wiezieniach. Bo moze ja sie nie znam ale chyba rozpychanie odbytu nie ma nic wspolnego ze zmniejszaniem uzaleznienia.
have_it (niezweryfikowany)
"Szybko się ulatniają, gdy robi się gorąco " - grzeczne pieski :D
dasd (niezweryfikowany)
No walczcie sobie kurwa i tak wam to gówno da. Żeby zatrzymać dilera potrzebna jest albo dobrze przeprowadzona akcja albo fart a wy myślicie że poślecie tam kilka psów i problem załatwiony. Zaprzestańcie wreszcie tej bezsensownej walki i zalegalizujcie narkotyki
FT (niezweryfikowany)
nauczyc mlodziez, ze drago to zlo? zalegalizujcie a sie przekonacie. poczatkowe male boom a potem wszystko samo sie uspokoi, proste
puma (niezweryfikowany)
jestem za legalizacją !!! a zakazany owoc zawsze smakuje wiec choćby wszyscy stawali na żęsach to i tak młodzież bedzie robić to na co ma ochote wiec nie róbcie nam na złośc my i tak bedziemy sie dobrze bawić ;) rara
dobson (niezweryfikowany)
Jebać protector itp. gwizdki, rękawiczki...
Formalny opolanin (niezweryfikowany)
Jebać protector itp. gwizdki, rękawiczki...
FT (niezweryfikowany)
nauczyc mlodziez, ze drago to zlo? zalegalizujcie a sie przekonacie. poczatkowe male boom a potem wszystko samo sie uspokoi, proste
portoriko socia... (niezweryfikowany)
Trzeba ustanowić pozytywny wzór dla mlodzieży Opola oraz okolicznych przysiólków godny naśladowania.Rozszczekać o projekcie w mediach masowych. A należy więc otworzyć nową dyskotekę bez dragów w kasynie polocyjnym .Wejsciówki tylko dla pp.polocjantów .Polocjanci pokażcie co potraficie !
ktos (niezweryfikowany)
jak oni mja pixe po 15 20 zl to do dobrzy frajerzy
g. (niezweryfikowany)
u mnie dropsy sa po 3zl szt przy 5. <br>tak to po 5-6zl <br> <br>ale jakosc tego co jest teraz a bylo kiedys ehh szkoda gadac. W-wa.
Kemot (niezweryfikowany)
Jedna tableta od 15-20 zl? hehe...to wi9dac jakm policjanci sa dobrze poinformowani9..bo sa od 5 do 10..a to duza rozni9ca..hehe...ciekawe kto kupuje za 20 zl? hehe
Ocenzurowano (niezweryfikowany)
Nie oszukujmy się, nie da się weliminować problemu narkotyków. Policja może z tym walczyć, ale to i tak nic nie da ! Zawsze znajdzie się ktoś kto zastąpi miejsce osoby zatrzymanej ! To dobry zysk dla osób które nie mają pieniędzy i łatwo się o to pokusić !
psycho! (niezweryfikowany)
nauczyc mlodziez, ze drago to zlo? zalegalizujcie a sie przekonacie. poczatkowe male boom a potem wszystko samo sie uspokoi, proste
Porobieniec z T... (niezweryfikowany)
byłem w protektorze dropsy też były ale nie po 15-20??!! po tyle to bramkarze sprzedawali :D:D a brali od tych co to niby są po cywilnemu :P:P stąd policja jest tak dobrze poinformowana :D;D PS. nas nie złapiecie bo nic nie znajdziecie a my i tak bedziemy porobieni chodzili, a z tymi drinkami to dobry pomysł tylko trzeba wczesniej łyknąc ...($)...
Matołeczek (niezweryfikowany)
Taaaa Jebniata Psiarnia czego wy kurwa chcecie co??? Dajcie sie ludzia dobrze wybawić kazdy ma swoja prace i z czegos trzeba zyc zal wam dupe sciska ze tyracie za 1000zł a tu mozna wytargac 100zł za jwedna im[prezkeee oj oj pizda z wami psami :/ h..... wam w dupe
Porobieniec z T... (niezweryfikowany)
byłem w protektorze dropsy też były ale nie po 15-20??!! po tyle to bramkarze sprzedawali :D:D a brali od tych co to niby są po cywilnemu :P:P stąd policja jest tak dobrze poinformowana :D;D PS. nas nie złapiecie bo nic nie znajdziecie a my i tak bedziemy porobieni chodzili, a z tymi drinkami to dobry pomysł tylko trzeba wczesniej łyknąc ...($)...
Porobieniec z T... (niezweryfikowany)
byłem w protektorze dropsy też były ale nie po 15-20??!! po tyle to bramkarze sprzedawali :D:D a brali od tych co to niby są po cywilnemu :P:P stąd policja jest tak dobrze poinformowana :D;D PS. nas nie złapiecie bo nic nie znajdziecie a my i tak bedziemy porobieni chodzili, a z tymi drinkami to dobry pomysł tylko trzeba wczesniej łyknąc ...($)...
Matołeczek (niezweryfikowany)
orwa zear mi sie pomyliły maiło byc 1000 zł za jedna impreze
omnish (niezweryfikowany)
Patrze na niektre wasze komenatrza i po prostu .... nie wiem co pisac;) wam narkotyki chyba naprawde cos szrobily z głowa.. (mowie o niektorych wpisach !!!) tylko wyzywanie, przeklinanie... itd itp.. no ludzie... nie mozemy sie wyrazac jak przystalo na te czasy? a nie yulko ch.. wam w dupe itd itp.... pozdrawiam !! :) a ja jestem z głogowa = tam równiez jest protektor.. osobiscie irytuja mnie nacpane osoby... na szczescie nie ma ich duzo;) oczwyscie.. jest to indywidualna sprawa,, jezeli nikomu innemu nie przeszkadzal. Dobrze- niech wyłapuja kogo znajda za prochy.. i przydaloby sie zrobic porzadek z dzieciarnia w protektorze- bo to jest zalosne .....czasami jak lataja 15-16 latki. pozdro !! :)
tt (niezweryfikowany)
yeah... - http://s5.bitefight.pl/c.php?uid=46010t
Kamil (niezweryfikowany)
Kazda pigola ma w sobie takie narkotyki jak anfetamina kokaina i czasami jeszcze inne ale.W bialymstoku mozesz kupic juz za 3 zl nie za 5 szt tylko za jedna.Powtarzam nie ma cichcych dyskotek bez dragow,chyba ze burdel ale tam tez sie znajdzie.Tego nie zlikwiduje zaden pies ani zadna kurwa to bedzie trawko caly czas.To sie nie zmiejsza tylko caly czas leci w gore.Po drugie zeby zalegalizowali marihuane wszystkie hasz bary zostale by opanowane przez gangterke i gowno by z tego bylo zarobku bylo by tak samo jak jest dalej w polsce.Czy bedzie legalizajca czy nie w polsce nie bedzie lepiej.Z burdeli pansto tez gowno ma takie cos jak burdel czy narkotyki sa obstawiane przez ludzi do ktorych zabardzo nie dojdziesz.Tak jak tu chlopaki pisali ze tego sie nie da zlikwidowac po jednym dilerze wchodzi drugi ta no to prawda ale do ludzi ktorzy daja towar na cale majsto to juz psy nie maja dojscia.Wiec strzaleka i trzymac sie tam ehhehehee SERWUS
Indenpendence (niezweryfikowany)
niech pozamykają jebanych dilerów, nie bedzie tego gówna w klubach i dzieci ćpać nie będą - trawe palić ale nie dropsy i amfe bo to ścierwo... peace dla ludzi, którzy sie nie śpieszą :)
Anonim (niezweryfikowany)
Jak dlamnie to takie cpunki na dropsach to male dziwki co maja chujowe zycie to pixy wpierdalaja lepiej wypic i byc facetem a nie ciota z zanikiem miesni po dropsach i dragach zobaczycie za 10 lat jak ja jedni beda se dalej pic i mieszkac a wy bedziecie za dziwki robic na cpanie ;] hahaha cpunki powodzenia sami ze rowy robicie znam paru i wiem...
Zajawki z NeuroGroove
  • Grzyby halucynogenne

  • Marihuana
  • Metoksetamina
  • Pozytywne przeżycie

4 osoby brały to, co ja, dwie tylko jarały. Pokój w małym mieszkanku, muzyka z laptopa, na początku Carbon Based Lifeforms, później nie ogarniałam i puszczałam swoją na słuchawkach. Wczesny, jasny wieczór. Na początku nie byłam przekonana, ale jak zajarałam, to się wyluzowałam. Nawet nie byłam jakoś specjalnie podekscytowana. Po prostu wciągnęłam i dałam się ponieść. Świeciło ciepłe, wieczorne światło, bardzo ciepło było. Czasem wręcz zbyt duszno, zwłaszcza jak towarzysze zaczęli jarać fajki.

08.06.2011

Jak wciągaliśmy, to już byliśmy nieźle zbakani, nie byłam pewna czy brać, bo nie wiedziałam jak to zadziała. Ale jeden z współćpaczy już tego próbował i polecał, więc lusterko poszło w ruch.

Godz ok. 19, jasno jeszcze było. Może 18:30.

  • Bad trip
  • Kannabinoidy

Nastawienie do palenia jak zawsze dobre, ale czułem lekkie poddenerwowanie, nastrój dobry. Działo się to w parku miejskim, sporo w nim ludzi, pogoda genialna - bardzo ciepło, zero wiatru i chmur.

Zacznijmy może od tego, że cały trip spędzony był z moją lubą, którą tradycyjnie nazywać będę "X". W ramach wstępu wspomnę również o tym, iż za każdym razem po paleniu czułem się genialnie, opisywana przeze mnie sytuacja jest moim pierwszym (a był to mój +/- 30 raz) negatywnym wspomnieniem z tą substancją.

  • Dekstrometorfan


    poziom doświadczenia: tussipect, teraz drugi raz acodin czyli na razie strasznie początkujący :)


    dawka i metoda zażycia: 50 tabletek acodin (750mg dxm) doustnie


    set & setting: pozytywne nastawienie po ostatnim tripie (też na acodinie), dużo czasu - 6 godzin poza domem, brane z ciekawości dla fazy po większej dawce


    efekty: wzrok się pierdoli totalnie, mowa i chód pijaczka, zmieniona grawitacja, później można zauważyć delikatne jąkanie i pogorszoną pamięć