REKLAMA




"Lotne trójki" będą wyłapywać pijaną młodzież

Wicepremier Ludwik Dorn popiera wprowadzanie tzw. lotnych trójek, które tworzyliby policjant, pedagog i psycholog. Osoby te w dyskotekach i klubach wyłapywałyby pijaną młodzież.

Alicja

Kategorie

Źródło

onet.pl/PAP

Odsłony

1044

Wicepremier Ludwik Dorn popiera wprowadzanie tzw. lotnych trójek, które tworzyliby policjant, pedagog i psycholog. Osoby te w dyskotekach i klubach wyłapywałyby pijaną młodzież. Dorn jest też za wprowadzaniem godziny policyjnej w uzasadnionych przypadkach. Szef MSWiA uważa, że "lotne trójki" mogą się przyjąć w wielu miejscach kraju. "Bardzo się cieszę, że w »lotnej trójce« jest także psycholog. Z jednej strony represja, ale z drugiej wyciąganie ludzi z kontaktów z narkotykami (...) Ta formuła mi się podoba" - powiedział wicepremier podczas sobotniej konferencji prasowej w Siemianowicach Śląskich.

"Bardzo jasno powiedziałem komendantowi głównemu i komendantom wojewódzkim - i oni to przyjęli do wiadomości i z chęcią to realizują - że uderzamy nie tylko w fabryki, w wielki przemyt, ale też drobną i średnią dilerkę, także na poziomie dyskotek (...)" - mówił. Pytany o godziny policyjne, wicepremier odpowiedział, że jego zdaniem gminy powinny mieć możliwość ich wprowadzania. "Przy czym namawiałbym do racjonalnego posługiwania się tym narzędziem. Nie w każdym przypadku, nie zawsze i nie na wieczność. Wszystko zależy od oceny dokonywanej także przez fachowców, czyli głównie policję" - zastrzegł.

"Jestem przeciwny ogłaszaniu takich zakazów dla celów wyłącznie medialno-propagandowych" - zaznaczył Dorn. W siemianowickim magistracie była mowa o założeniach akcji "Bezpieczne miasto" i o trudnej sytuacji społecznej i finansowej Siemianowic Śląskich, związanej z wysokim bezrobociem. W programie wizyty wicepremiera są też spotkania w Mysłowicach i Raciborzu. Sobotnia wizyta Dorna jest kolejną w ostatnich dniach na Śląsku. Pytany przez dziennikarzy, czy w sobotę przyjechał wspierać kandydatów PiS, którzy w drugiej turze wyborów samorządowych będą walczyć o prezydenturę, wicepremier odpowiedział: "Śląsk jest ważny dla PiS, dla tego rządu, niezależnie od tego, czy nasi kandydaci - których chcę gorąco wspierać, bo uważam ich za dobrych polityków lokalnych (...) - przejdą, czy nie przejdą".

Oceń treść:

Brak głosów

Komentarze

Anonim (niezweryfikowany)
hehe... Jak taka trójka lotna będzie szła to odrazu będzie sie czuło smród od nich i normalni ludzie tacy jak my będziemy sie od nich trzymać zdaleka... A pozatym jak będzie godzina policyjna to wszyscy jak jeden męż wyjdą na dwur... chyba, że pały będą szczelać do wszystkiego co popadnie... Jakoś zawsze łatwo to im idzie...!!
Olka (niezweryfikowany)
To jest poprostu śmieszne;/ I co..? więcej dzieciakow wyląduje w wiezieniu za to, że np palą zielsko;/..ze wezmą sobie tabletke w dyskotece.. Haha godzina policyjna.. widze PRL powraca ;] hwdp!! WYBIJ SOBIE Z GŁOWY SZUKAĆ NA KOMENDZIE PRACY!
ZIP (niezweryfikowany)
SMIERC KURWOM I FRAJEROM NA ZAWSZE WOLNOSC LUDZIOM I ZLODZIEJOM!!
Barman (niezweryfikowany)
WLIZ SKIF :)
Anonim (niezweryfikowany)
psycholog pedagog i policjant...trójka drombo... i co oni niby mają robić? podchodzić do stolików na imprezach i kadzić...synu robisz źle, odstaw to piwo ?!
KaczySyn (niezweryfikowany)
Nie, ale mogą np. ukarać właściciela lokalu, skierować sprawę do sądu. Rodzice dzieciaka też będą mieli przechlapane. Moim zdaniem bardzo dobrze, wreszcie będzie spokój z pijaną gównażerją po klubach. Pochleją, później zaczepki, awantury. Na picie będzie jeszcze czas, tak samo na ćpanie.
ezin (niezweryfikowany)
ej kurwa ale na to sa inne sposoby a nie wpierdalac kogos czy to na zawiasy czy na glupie 3mce i brudzic w papierach. Niech pilnuja aby na wejsciu byly sprawdzane dowody i tyle. Jak ktos wchodzi i ma dowod, czy nawet dobrze podrobiona legitke to znaczy ze jest juz pelnoletni albo na tyle inteligentny zeby dobrze sfalszowac legite [byle idiota tego nie zrobi bo widac w chuj] ze wie co robi i to jego sprawa czy cpa czy sra czy pije.
Zajawki z NeuroGroove
  • MDMA (Ecstasy)
  • Pierwszy raz

Miejsce : Moje mieszkanie. Mieszkam sam, więc niczym się nie martwiliśmy. Nastawienie: Byłem bardzo podekscytowany, że w końcu spróbuję. Czekałem na to prawie 2 tygodnie.

 

 

Produkty : Coca Cola, Myszka Mickey

 

Ja : 20 lat, ok 170cm, 60 kg, raczej szybki metabolizm.

 

Miejsce : Moje mieszkanie. Mieszkam sam, więc niczym się nie martwiliśmy.

Nastawienie: Byłem bardzo podekscytowany, że w końcu spróbuję. Czekałem na to prawie 2 tygodnie.

 

Doświadczenie : prawie codziennie jaram zioło. Raz wziąłem amfetaminę.

 

 

 

  • Marihuana
  • Przeżycie mistyczne

Na mieszkaniu, lato ( końcówka wakacji ) WIEK- 14 lat

Zacznijmy więc od tego że było to 3 lata temu więc pamiętam to jak przez mgłe, ale pamiętam.
Około 15 Sierpnia, ustaliliśmy z kolegą X i Z że spróbujemy tej całej hehehuany.
Załatwiłem gram z niedokońca sprawdzonego źródła, udaliśmy sie do lidla po jakąś pepsi i czipsy żeby nie było tak sucho.
( Niepamiętam dokładnie godzin więc będe pisał tak jak to pamiętam )

  • Marihuana
  • Pozytywne przeżycie

Spokój, cisza, własny pokój

Zaczeło się ogólnie źle. Byłem w złym nastroju, zdołowany piętrzącymi sie problemami życiowymi. Ot, jestem w czarnej dupie.

Nie paliłem przez dłuższy czas z powodu braku kasy. Ponad miesiac.

Zdobywszy trochę kasy kupiłem za 200 zł trochę MJ. Paliłem mało, 1 skręta dziennie. To mi wystarczalo.

Któregoś dnia pojawiła się radość - od dawna oczekiwana kasa do mnie spłynęła. Kupiłem więc około 12g MJ. Aby dać sobie luzu, długo oczekiwanego luzu...

Czas nie ma znaczenia. Trwało to wszystko około 3 dni.

  • LSD-25
  • Miks

Nocny trip w idealnym miejscu z idealną osobą;-)

  Witam. Tytułem wstępu pragnę zakomunikować wszystkim osobom niezdrowo zainteresowanym treścią tegoż trip raportu, iż wszystkie opisane w nim sytuacje są jedynie wytworem mojej bujnej wyobraźni. Wszystkich innych zapraszam do lektury:-) 

 

randomness