Warszawska młodzieżówka SLD za legalizacją marihuany i prostytucji

Legalizację marihuany i prostytucji oraz opodatkowanie Kościoła - postulują młodzi gniewni z warszawskiej młodzieżówki SLD

Anonim

Kategorie

Źródło

Gazeta Wyborcza /fus

Odsłony

5848
- Sami się organizujcie. Działajcie odważnie i z wyobraźnią - namawiał Józef Oleksy, szef mazowieckiego SLD, delegatów na zjazd warszawskiego oddziału Federacji Młodych Socjaldemokratów.

Okazało się, że do odwagi nie trzeba było specjalnie zachęcać. FMS ogłosiło manifest z żądaniem m.in. legalizacji związków partnerskich, aborcji z przyczyn społecznych, "kontrolowanego obrotu środkami odurzającymi o niskiej szkodliwości" (głównie marihuany). Domaga się też "opodatkowania wynagrodzeń za posługę (de facto usługę) duchownych kościołów i związków wyznaniowych" oraz legalizacji i opodatkowania "zawodu prostytucji i domów publicznych".

- Ciągle wielu z nas traktuje kwestie programowe jako niewarte uwagi pierdoły. I potem mamy takie afery jak starachowicka - mówił podczas zjazdu Marcin Duma.

Szefem warszawskiej młodzieżówki został Marcin Gołaszewski, 20-letni studenta nauk politycznych na UW. - Planujemy happeningi i demonstracje pokazujące, czym są w rzeczywistości rządy Lecha Kaczyńskiego w Warszawie - mówi Gołaszewski. Na pytanie, do kogo mu bliżej - do Leszka Millera czy Aleksandra Kwaśniewskiego - odpowiedział: - Dla mnie ideałem polityka jest Włodzimierz Cimoszewicz.

Oceń treść:

0
Brak głosów

Komentarze

-( /-\.|_. [-... (niezweryfikowany)
sld = kgb, niepodoba mi sie ta młodzieżowka sld-owska, wydaje mi sie ze to ekipa córek i synow pzpr. sami yuppies i karierowicze. pewnie tak blada dupa wyjdzie z legalizacji.
ja (niezweryfikowany)
sie dzieje! <br>ale zobaczymy co z tego wyjdzie, teraz trzeba wykorzystac okazje poki jest o tej sprawie glosno
ja (niezweryfikowany)
I TAK CHUJOM NIE WIERZĘ&gt;ŚCIEMNIACZE <br>JEBANE.BOLSZEWIKI.CHCECIE MĄDRYCH RZĄDÓW TO GŁOSUJCIE NA UPR INNEJ <br>ALTERNATYWY DO CUJA PANA NIE WIDZĘ&gt;
a (niezweryfikowany)
sie dzieje! <br>ale zobaczymy co z tego wyjdzie, teraz trzeba wykorzystac okazje poki jest o tej sprawie glosno
Viking (niezweryfikowany)
kurwa masz rację człowieku za 20 lat taki kutas będzie się maryjane wypierał a nie wlczył o jej legalize :/ do tego musi dojrzeć całe społoczeństwo, którego odbiciem jest władza rządząca :( niestety polsce jeszcze daleko do legalizacji :(
niepolityczny (niezweryfikowany)
Niektórzy się pewnie wyprą, inni odejdą z młodzieżówki gdy poznają z bliska polityczne bagno, ale nie wiem czy wiecie, że w poprzednich wyborach prezydenckich jeden kandydat, P. Ikonowicz z SDRP (należącej do SLD) miał zapisaną w programie legalizację MJ.
indygogo (niezweryfikowany)
kolejny chwyt rekalmowy. kurwa czemu prawie każdy pierdolony polityk to złodziej?
Artur (niezweryfikowany)
No pieknie, wyglada na to ze moloch SLD zaczyna sie zmieniac :] <br>Na razie mlodziezowka, no ale od czegos trzeba zaczac. :] <br>
antysocjalista (niezweryfikowany)
To tylko tanie sciemy aby zdobyc co nieco elektoratu wsrod mlodych osob. Nalezy pamietac ze ich ideowi poprzednicy poniewierali nas kraj i ludzie przeszlo 50 lat. <br>
niepolityczny (niezweryfikowany)
Niektórzy się pewnie wyprą, inni odejdą z młodzieżówki gdy poznają z bliska polityczne bagno, ale nie wiem czy wiecie, że w poprzednich wyborach prezydenckich jeden kandydat, P. Ikonowicz z SDRP (należącej do SLD) miał zapisaną w programie legalizację MJ.
LSD (niezweryfikowany)
teraz tak tylko mowia, gdy przyjdzie co do czego to i tak dupa bedzie nie legalizacja, tak jest ze wszystkim, a szczegulnie z ganjia
makijaz (niezweryfikowany)
i dobrze ! zlegalizowac cpanie i dojebac tym skurwysyna w kosciele :)
mzimu (niezweryfikowany)
czy to nie przypadkiem za rządów sld przeszły nieszczęsne poprawki do wiadomej ustawy...?
Pustelnik (niezweryfikowany)
czy to nie przypadkiem za rządów sld przeszły nieszczęsne poprawki do wiadomej ustawy...?
siwy (niezweryfikowany)
I TAK CHUJOM NIE WIERZĘ&gt;ŚCIEMNIACZE <br>JEBANE.BOLSZEWIKI.CHCECIE MĄDRYCH RZĄDÓW TO GŁOSUJCIE NA UPR INNEJ <br>ALTERNATYWY DO CUJA PANA NIE WIDZĘ&gt;
tedi (niezweryfikowany)
jebani populisci mysli cie ze po co tak gadaja? nie wygraja najbliższych wyborów i tyle nie wiem co sie podniecacie jeszce sie cieszycie z tego co gadają te jebane w dupe komuchy. oj oj wstyd mi za was:&gt; <br> <br> <br> <br> <br>SxE
xil (niezweryfikowany)
Niektórzy się pewnie wyprą, inni odejdą z młodzieżówki gdy poznają z bliska polityczne bagno, ale nie wiem czy wiecie, że w poprzednich wyborach prezydenckich jeden kandydat, P. Ikonowicz z SDRP (należącej do SLD) miał zapisaną w programie legalizację MJ.
sXe (niezweryfikowany)
ta jest,jedziemy ich .nie wierzcie politykom,głosujemy na siebie.ta jest.fuck the system
bosy (niezweryfikowany)
spoko spoko, nasze dzieci jak dorosna juz beda jarac legalnie
mall (niezweryfikowany)
ta jest,jedziemy ich .nie wierzcie politykom,głosujemy na siebie.ta jest.fuck the system
szop (niezweryfikowany)
Niektórzy się pewnie wyprą, inni odejdą z młodzieżówki gdy poznają z bliska polityczne bagno, ale nie wiem czy wiecie, że w poprzednich wyborach prezydenckich jeden kandydat, P. Ikonowicz z SDRP (należącej do SLD) miał zapisaną w programie legalizację MJ.
apn (niezweryfikowany)
spoko ale kurwa oni uzywaja naszej kochanej mery do celow politycznych ... chuj w dupe kutasom i tak kurwa niechcieli by zlegalizować wiec po chuj takie glupie pierdolenie ... PEACE <br>ale z tyą aborcja i opodatkowaniem kosciołów to przesadzili ... najpierw swoje dupy powiinii opodatkowac i skrucic troche wydatki a potem sie brac za innym ... Legalize this shit &amp; Fuck MILLYCH skurwieli
.chudy. (niezweryfikowany)
kolejny chwyt rekalmowy. kurwa czemu prawie każdy pierdolony polityk to złodziej?
q (niezweryfikowany)
ta jest,jedziemy ich .nie wierzcie politykom,głosujemy na siebie.ta jest.fuck the system
oo (niezweryfikowany)
ta jest,jedziemy ich .nie wierzcie politykom,głosujemy na siebie.ta jest.fuck the system
indygogo (niezweryfikowany)
ta jest,jedziemy ich .nie wierzcie politykom,głosujemy na siebie.ta jest.fuck the system
Pustelnik (niezweryfikowany)
a co was obchodzi z jakich oni powodow mowią o legalizacji ?? czy to wazne ze mowia to z powodu checi zdobywania glosow, czy to wazne ze to jest populistyczne gadka ?? KURWA MAC na tym polega polityka. Nie badzcie gowniarzami. WAZNE jest ze wogole o tym mowią i z tego powinniscie sie cieszyc a nie pierdolic o jakis komuchach i innych &quot;starozytnych&quot; dziejach. prawda jest taka ze po zadnej innej liczacej sie partii nie mamy sie co spodziewac ze zaczna mowic o legalu. Nigdy ale to przenigdy mlodziezowka PiSu. LPR, SAMOOBRONY nie beda proponowac legalizacji. Na PO tez bym nie liczyl bo oni czymają z PiSem. Jedynie SLD cos o tym mowi (nie wspominam tu o nie liczacych sie na scenie politycznej UPR i ZIelonych). <br>Tak sie sklada ze lewica w ideologii ma takie rzeczy jak aborcja, sluby gejow jak i legalne miekkie drugi - nawet wspominal o tym ostatnio J.Urban.
jahguar (niezweryfikowany)
Przetrzyjcie, szanowni Bracia w Cpaniu wasze zabielmione polityka oczy, i spojrzcie: <br>Mlodziezowka ( = nastepne pokolenie) partii politycznej obecnej w polskim parlamencie wypowiada sie glosno ZA legalizacja marihuany. Chyba o to nam wszystkim chodzilo, prawda? po to przeciez byly te akcje i pikiety pod sejmem, te manifestacje. Zeby zwrocic na siebie uwage zawodowych politykow i zmienic ustawe, ktora jest do dupy. Legalizacja raczej nie spadnie nam sama z nieba jako ta manna zielona. <br>Zielonej manny nie ma w programie ;) <br>Opozycja chcac - niechcac bedzie musiala sie do tematu wczesniej czy pozniej ustosunkowac - i rozpocznie sie dyskusja. <br>I temat legalizacji zacznie zyc. A reszta nalezy do nas. <br>Bedziemy mogli na przyklad pokazac, ze nie jestesmy zacpanymi menelami z dworca. <br> <br>Powiedzmy to sobie glosno: nie jestesmy sami. I jeszcze glosniej: jest nas wielu!
artur (niezweryfikowany)
i dobrze robią niech legalizują bake i żeby kurewki szło sobie podupczyć i kościuł opodatkowany nie jest to takie głupie.
----- (niezweryfikowany)
i dobrze robią niech legalizują bake i żeby kurewki szło sobie podupczyć i kościuł opodatkowany nie jest to takie głupie.
tedi (niezweryfikowany)
oczywisciwe ze politykas polegas na klamanieu oszykiwaniu..... <br>a pustelniku UW? źle? chodzi mi o jeden z jej członów ... dawne czasy - kongres liberalny trzeba było w głosować na nich w pierwszych pokomunistycznych wyborach .. mieszkalibyśmy teraz w bardzo liberalnym państwie, no cóż polacy muszą zasłużyć na miano durni.. <br>Czy naprawde nie jest ważne skąd bierze poieniądze? mi to nie jest obojętne <br> <br>Opodatkowanie kościoła?! kurwa mać! pojebało ich! przecież to jest wbrew prawu do wolności wyznania. No cóż ja jestm ateistą, ale tak nie może być. A poza tym w naszym katolickim państwie i tak to nie przejdzie:PPPP <br> <br> <br>SxE:P
Zajawki z NeuroGroove
  • Pierwszy raz
  • Szałwia Wieszcza

Las...koniec lata, zwykły dzień, wycieczka rowerowa... Bardzo długo przygotowywałam się na to wydarzenie... Oczekiwań nie miałam żadnych, po prostu chciałam zobaczyć co "Ona" ma mi do pokazania .

Koniec lata, godzina 13, wraz z kolega postanowiliśmy udać się na przejażdżkę do oddalonego o 30 km lasu. Po namyśle stwierdziliśmy, ze oprócz rowerów weźmiemy ze sobą jeszcze nasza przyjaciółkę Salvię, która od kilku miesięcy leżała w szafie i nikt nigdy jej jeszcze nigdzie nie zabrał.

Na miejscu byliśmy około 15 i tam tez postanowiłam po raz pierwszy skosztować tej ambrozji.

  • Marihuana
  • Zolpidem

by Ensoryt

  • Gałka muszkatołowa
  • Przeżycie mistyczne

Wolna chata, jak zwykle optymistyczne nastawienie. Znałem już mniej więcej gałkę i wiedziałem, czego oczekiwać, a więc się nie bałem.

7:30- Łykam tabletkę Thermo Speed. Codziennie od tygodnia brałem 1-2 sztuki. Zjadam małą kanapkę.

8:20- Skonsumowałem jako prawdziwe śniadanie 70 gram gotowanej kaszy gryczanej. Nie chciało mi się kombinować.

  • 2C-C
  • 5-HTP
  • Pierwszy raz

Ogromna radość i euforia, trip wcześniej zaplanowany i oczekiwany od dawna. Piękne niebo, umiarkowanie ciepło i słonecznie, miły zimny wiaterek, środek mojego ulubionego pola. Towarzystwo przyjaciela B. który był całkowicie trzeźwy.

Na początek chciałbym zaznaczyć, że jest to mój pierwszy kontakt z fenyloetyloaminą, postaram się opisać wszystko jak najdokładniej.
Po rocznym studium internetu i książek na temat setek różnych substancji psychoaktywnych poczułem się w pełni gotowy na swój pierwszy raz z czymś konkretniejszym. Pozostało czekać jedynie na odpowiedni dzień, który w niebawem nadszedł.