REKLAMA




Amfetamina z cmentarza

czyli wszystkich świętych na hyperreal.info

Anonim

Kategorie

Źródło

Gazeta Olsztyńska

Odsłony

3478

Specjalna ekipa policjantów z Ełku i Olsztyna rozpracowała rodzinną szajkę handlarzy narkotyków. Dilerzy działali wyjątkowo perfidnie — towar ukrywali w nagrobkach na cmentarzu w Ełku.

Śledztwo przeciwko członkom narkotykowego gangu trwa od wielu miesięcy. Prowadzi je Prokuratura Rejonowa w Ełku. Zarzuty w tej sprawie ma kilkanaście osób. Teraz objęto nimi dziesięciu następnych podejrzanych. I na tym nie koniec.

Przygotowania do antynarkotykowej akcji trwały od dwóch tygodni. Pierwszego handlarza policjanci ze specjalnej grupy złożonej z funkcjonariuszy KWP w Olsztynie i ełckiej komendy powiatowej zatrzymali w zasadzce w Węgorzewie. Podejrzany, który już był notowany za narkotyki, ukrył marihuanę i amfetaminę w opakowaniach po kaszy. Ale to był dopiero początek dużej antynarkotykowej operacji.

— W jej trakcie w naszym województwie i mazowieckim zatrzymano dziesięć osób — mówi Anna Siwek, rzeczniczka KWP w Olsztynie.

Okazało się, że narkotykami handlowała cała rodzina. Do policyjnego aresztu trafiła matka, syn i dwie córki!

Dwie osoby zwolniono. Osiem kolejnych albo zostało aresztowanych, albo musi meldować się na policji. W czasie akcji policjanci skonfiskowali 700 gramów amfetaminy i pół kilograma marihuany. Wyszło też na jaw, że handlarze zorganizowali magazyn narkotyków na ełckim cmentarzu. — Towar ukrywali w nagrobkach — dodaje podkomisarz Siwek.

Podejrzanym grożą kary nawet do dziesięciu lat więzienia. Policja zapowiada, że niebawem do aresztu trafią kolejni członkowie szajki.

Oceń treść:

0
Brak głosów

Komentarze

mdz (niezweryfikowany)
o kurwa lol matka syn i dwie corki hahah
Arh+ (niezweryfikowany)
no pieknie.. nawet newsa na 1 listopadowe święto wystawili :)
Grim Fandango (niezweryfikowany)
Handlarze śmiercią...
nvm (niezweryfikowany)
Trochę nieciekawy sposób na chowanie towaru. :/
Pijany Powietrzem (niezweryfikowany)
Panstwo zamiast poierac rodzinna dzialalnosc gospodarcza w bezrobotnym Elku jeszcze aresztuje lokalnych przedsiebiorcow. Ohyda!
feniks (niezweryfikowany)
Taki film offowy widzieliscie? tam pan robil tak samo i to na grobie swojego starego
dzika świnia z ... (niezweryfikowany)
a ja się dziwiłem czemu tenże staf jest taki mocny:P
Prochy Świetego... (niezweryfikowany)
Zwłoki niektórych świetych praktycznie sienei rozkładają... może jest to spowodowane tym, że ktos w ich sarkofagach schował kilo stuffu by Ci mieli co robić po śmierci i może dlatego nei chcą wymiękać:].
rapek (niezweryfikowany)
szczerze mowiac to nie wiem co napisac, a skoro nie wiem to napisze po prostu niesmiertelny dogmat: jebac policje!
Doktor Węgorz (niezweryfikowany)
macie oglądnijcie sobie moją produkcje, polecam zaledwie 10mb!!! <br> <br>http://d44.yousendit.com/E/2OLEZYOVPDBRY0CLVRXAIYCHIL/feturing_wersja_2.avi <br> <br> <br> <br> <br> <br>
Cure (niezweryfikowany)
Heh,dobry patent,to się nazywa biznes rodzinny ;) Szkoda tylko,że odkryty przez &quot;miłych (jak chuj) panów w niebieskim &quot;. <br>A produkcja fajna,dobre takie filmiki na samotne nocki na białym,więcej takich ;)
Zajawki z NeuroGroove
  • Benzydamina
  • Pierwszy raz

Zupełny przypadek poszlam do apteki w celu kupienia thiocodinu, w pobliżu 4 apteki w każdej kupowalam syrop juz raz w tygodniu nie chciałam czuć się podejrzana, pierwsza na myśl przyszła tamtum rosa. W internecie same złe opinie ale czemu nie przekonać się samemu? Dwie saszetki tamtum rosa dziękuje do widzenia.

Ważną sprawą jest że mieszkam w bursie więc możliwość przypalu 70%.

  • MDMA (Ecstasy)

  • Grzyby halucynogenne

po pierwsze chcialem was ostrzec przed grzybkami z miasta ktore sie zwie wawa...jedyna moja jazda po (!) 120

grzybach i to w dodatku z wywaru byla taka ze jak sie czemus bardzo dokladnie zaczynalem przygladac to wtedy

zaczynalo sie zmieniac i deformowac...cos jak po polowce kwasa np turbo rowera 2000... takie cienikie nic....a i

jeszcze jedyne co bylo smieszne w tym wszystkim to to ze przez 3 godziny stalem pod prysznicem...odkrecilem wode i

  • Bad trip
  • Dekstrometorfan

Koniec lata, wycieczka pociągiem nad jeziora, 4 osoby

15:30 Siedze z dziewczyną i wyciagą aco z torebki. Mnie ciężko nie jest namówić. Zarzyliśmy po 20tabletek. 16:00 Przyjechał mój ziomek z dziewczyną i zapaliliśmy jointa 16:10 będąc kompletnie upalonym zaczałem odczuwać deks powolutku wchodziła faza. 16:15 poszliśmy sobie pochodzić po parku co jakiś czas lufka itd. 16:30 siedzimy na ławce ja i moja dziewczyna kompletnie sponiewierani siedzimy i kmininmy gdzie jesteśmy(ogólnie wyedy było spoko śmiechawa rozkminy jak to po zielski zazwyczaj.