REKLAMA




Szałwia z zabójczym wykopem!

UWAGA RODZICE! Na naszym rynku pojawiła się niebezpieczna roślina

Twoje dziecko nagle zaczęło hodować na parapecie jakąś roślinkę? Uważaj. To może być groźny narkotyk.

Anonim

Kategorie

Źródło

Super Express

Odsłony

98077
UWAGA RODZICE! Na naszym rynku pojawiła się niebezpieczna roślina

Twoje dziecko nagle zaczęło hodować na parapecie jakąś roślinkę? Uważaj. To może być groźny narkotyk. W Polsce wielką furorę robi ostatnio szałwia boska (Salvia divinorum). Niepozorna roślinka, do złudzenia przypominająca zwykłą szałwię, to jeden z najsilniejszych narkotyków halucynogennych.

Zdecydowaliśmy się napisać o szałwii, bo ci, którzy chcą się nią odurzać, doskonale ją znają, a rodzice nie mają nawet pojęcia o jej istnieniu. A dzieci musimy przed tym świństwem chronić, bo sprzedaż szałwii boskiej jest w Polsce całkowicie legalna. Apelujemy do ministra zdrowia, by pomógł doprowadzić do wpisania jej na listę narkotyków.

Pełno aukcji

Specjaliści porównują szałwię do grzybów halucynogennych.

- Tyle że salvia jest od nich o wiele mocniejsza - mówi Piotr Bakuła, terapeuta uzależnień. Osobie po użyciu salvii może wydawać się, że ma nadludzką siłę albo potrafi latać. Jest wiele przypadków, kiedy ludzie po halucynogenach próbowali zatrzymać ciężarówkę albo skakali z okna na 10. piętrze - przekonani, że mają skrzydła.

Salvię divinorum można kupić na dziesiątkach aukcji internetowych. Ukorzeniona roślinka kosztuje nie więcej niż 50 złotych. Policja jest wobec tego procederu bezradna, bo szałwii nie ma na liście roślin zakazanych przez prawo.

Będzie bosko

- Sprzedałem już 100 sadzonek i wszyscy byli zadowoleni - zachwala nam jeden ze sprzedawców. - Powiem ci tylko, że ta roślinka jest boska.

Umawiamy się z nim w samym centrum Warszawy, w pobliżu Pałacu Kultury. - Rozpoznasz mnie, mam dredy - rzuca przez telefon. Pojawia się kilka minut spóźniony. - Cześć - mówi, rozglądając się wokół nerwowo. Jest młody - nie ma więcej niż 20 lat. Szczupły, widać, że i hoduje, i zażywa.

Pudełko, w którym znajduje się roślinka, stawia na stole. - To naprawdę daje kopa - tłumaczy. Zgarnia 35 złotych niepostrzeżenie, gdy żegna się.

Szał szamana

Policja bezradnie rozkłada ręce. - Wiemy o istnieniu tej rośliny i o jej wykorzystaniu jako środka odurzającego - mówi kom. Krzysztof Hajdas, z-ca oficera prasowego Centralnego Biura Śledczego. - Obecnie nie jest ona wpisana na listę środków zakazanych.

To powinno cię zaniepokoić, jeśli dziecko:

  • wcześniej nie interesowało się roślinami, a przynosi jakąś doniczkę
  • nagle zmienia środowisko, kolegów
  • mówi pozytywnie o narkotykach
  • zaczyna czytać książki o narkotykach
  • ma nadmierny apetyt albo nagły brak apetytu
  • ma rozszerzone źrenice, nie wie, gdzie jest, plącze mu się mowa. Wykonuje dziwaczne ruchy.
  • unika naszego wzroku, zaraz po powrocie idzie do swojego pokoju.

Oceń treść:

0
Brak głosów

Komentarze

no nie moge (niezweryfikowany)
jestem pokojowym czlowiekiem nikomu jeszcze niewpierdolilem :) ale jakbym tego *** **** **** co to napisał tobym kurwa nie wiem co muz robił. zasiewaja propagande, bo jest sensacja bo jest legalny drug ja pierdole
Anonim (niezweryfikowany)
a to Ty nie wiesz, ze za to wlasnie im płacą, oni napewno zyja w wielkim stresie i pisza taka sensacje w nadzieji ze taki artykuł zbawi ludzkość od zła.... NA RYDZYKA!!! bejzbol i wyplemiac! niedługo przez tych koleszkow zdelegalizuja alko i tetoniex i zapanuje BOSKA PROHIBICJA :D
wieszcz (niezweryfikowany)
Debilu od belzebuba ty nie wiesz, że to Bóg stworzył wszystkie rośliny tego świata, łącznie z boską szałwią i boskini konopami dla człowieka? Człowiekiem prawdziwym chyba nie jesteś skoro tego faktu biblijnego nie uznajesz, tak samo jak rydzyki, którzy też boskości tych ziół nie uznają - jedni i drudzy bluźnicie Bogu.
Anonim (niezweryfikowany)
<P>masz rację człowieku</P> <P>&nbsp;</P>
Anonim (niezweryfikowany)
bym szmate ubił. "Ktoś próbował zatrzymać ciężarówkę"... no żal... Albo text "Szczupły, widać, że i hoduje, i zażywa." kurwa, tak jakby powiedzieć że jak ktoś ma długie włosy i czarną kurtkę to wpierdala koty i odprawia czarną msze...
kaczuha (niezweryfikowany)
kurwa nie rozumiem fenomenu zakazywania nawet słabych "narkotyków" jeśli można tak je nazwać. Co kurwa im przeszkadza ze jakiś dredziasz zapali zielsko nawet te jebane 2 razy dziennie. A na sprzedaży mogli by zarobić w chooy kast
Anonim (niezweryfikowany)
ale pierdoły jakim cudem widać było po kolesiu że jara sałwie jak ona bardzo szybko schodzi, zresztą nie byłby wstanie tam dojść gdyby chwile wczesniej palil szałwie lol superekspres powinno się masowo palić
maggot (niezweryfikowany)
hahahahah xD beka z kolesia ktory napisal ten reportaz :D kazdy madrzejszy artykul o tej szalwii mowi ze nie wywoluje skutkow ubocznych lub dotychczas ich nie stwiedzono... wiec o co chodzi? ze kopie? tym lepiej :D ile mozna ogladac ten glupi kraj z normalnej perspektywy? jak bedem duzy to bedem chodofcom =P
Anonim (niezweryfikowany)
<P>Ten przygłup albo kurwa niedorozwinięta nie ma pojęcia o czym pisze ...</P> <P>&nbsp;</P> <P>Mowa do autora tych bzdur ... dokształć się śmieciu, napisz lepiej&nbsp; o problemie najgorszego narkotyku -&nbsp;alkoholu. Po roślinie nie ma skutków ubocznych, nawet pomaga i nie da sie jej przedawkować ...&nbsp; Nikt od niej nie zginął... po co ten artykuł wieęc bo jakiś śmieć na "amfie" ma za dizo czasu a zam mało wiadomości... &nbsp;&nbsp;</P>
Hammersmith (niezweryfikowany)
<p>Salvia to podobny adekwatnie z halucynacjami do dietyloamidu kwasu lizerginowego (LSD). Według mnie to nie powód do wszczynania alarmu na całym świecie z powodu kilku niewinnych przypadków nagłych śmierci po narkotykach, ale powstanie nowych rdzennych religii. To właśnie ci ludzie w stosunku do pracowitych, zakuwających osobników, są kreatywni, wolni i cieszą się doznaniami. Wyznawca narkotyków powinien wiedziec, że ciało jest świątynią, a rytuał powinien odbyc się w zaciszu niepublicznym. Nie powinno się delegalizowac absolutnie żadnej substancji psychoaktywnej, każda psychoaktywna substancja powinna byc brana z rozsądkiem i z myślą o dobrej zabawie, dlaczego rząd raezygnuje z darów tudzież dającego sławę ,,BOGA", czy to aby napewno konieczne? wspólnymi siłami możemy dojśc do porozumienia. Zaznaczam, że nie zażywam substancji, ale jestem uzależniony od wyśmiewania ludzkiej głupoty, szczególne młodzieży, która tylko zasiaduję przed komputerami, ipodami i itd. substancja psychoaktywna powinna byc nazywana lekiem na głupotę, ale często zważywszy na problemy z organizmem odpowiedź jest prosta, czy to aby konieczne? to człowiek za siebie decyduje nie inna niższa forma tego świata jaką jest rząd, trzeba jedynie wiedziec jak korzystac z tego co nam dane, bo to właśnie nie narkotykami powinniśmy się przejmowac, lecz dzisiejszymi ludźmi, dzisiejszego świata. Pora zacząc stawiac nowe kroki i dojśc do irytującego mnie słowa "Legalizacji", powinno to byc nazywane "Rdzenną religią dzieci przyszłości" postawmy na nich! Sztuka, piękno, inteligencja, wybitnośc, kreatywnośc Może byc dziś możliwa, jak powiedział jeden pisarz "Piękno wymaga czyjegoś cierpienia, cierpienie to nasze poświęcenie którym rzadko się posługujemy" Open your mind!</p>
Anonim (niezweryfikowany)
Ale wściekły kołtun niczym Palikot. Wprowadzić prohibicję na bełty Palikota bo alkochol to tysią razy groźniejszy narkotyk niż szałwia. Niezliczone tysiące ludzi umierają rocznie w wyniku spożywania alkoholu a od spożycia szałwi podobno umarł jeden co i tak jest bardzo wątpliwe bo nie był pod jej dzałaniem a tylko kiedyś brał. Najpierw więc ptohibicja na alkohol a potem porozmaiamy o szałwi.
Ktos (niezweryfikowany)
<p>Grubo was wali po głowie ; / , Jak sie zje duzo czekolady to tez jest odpal . I co ? Moze niedlugo czekolade wpisza na liste narkotykow ? haha ! Co za kraj wgl . Poprostu idioci . To jest juz kogos sprawa co pali i co robi ze swoim zyciem . ; /</p>
swietnie... kupilam sobie doniczke z bazylia- poooodejrzanee
Anonim (niezweryfikowany)
musze se kupic
scr (niezweryfikowany)
dredy, ha ha. <br>dobre sobie. <br>jebany sprzedawczyk... <br>się porobiło... <br>
rutex (niezweryfikowany)
<p>Ci co piszą żle o marichuanie to są p......i ziolo jest zdrowsze od alkoholu i fajekto po alkocholun ludzie maja leb zryty i wiencej wypadków i zabójst jest ja po ziole a o szałwi jeszcze nie paliłem i niewiem czy zapale ale zioło to coś dla ludzi a nie alkochol</p>
Anonim (niezweryfikowany)
Szałwię i inne rzeczy można kupić np. tutaj www.kadzidla.prv.pl
Anonim (niezweryfikowany)
Muszą się dopierdolić do Boskiej Szałwii bo przecież społeczeństwo nie może brać narkotyków... Jakby były jakieś ciekawe formy spędzania wolnego czasu w tym zasranym państwie to młodzież by nie ćpała. Pozdrawiam Hodowców :P
BoCIaN-xXx (niezweryfikowany)
...KKKKKKKUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRWWWWWWWWWAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ale pierdolą smuty - po pierwsze nauczyli by się że hodowla to nie to co uprawa kurwa mać!!!!!! A po drugie jak to jest że takie dojebane roślinki jak SD i MJ które są całkowicie naturalne, uprawiane przez nas dla przyjemności i nie dla szkody dla innych są nielegalne lub delegalizowane przez ten jebany expres pizd szmat itp. itd!!!! No właśnie kurwa, całkowicie naturalne, a nie nasączane jakimiś dodatkowymi pierdołami jak fajki - wg. mnie to jest najgorsze co może być - palisz jakieś liście nasączone substancjiami smolącymi i huja z tego masz. A tak zapalisz sobie troche naturalnego sprzętu i masz odlocik i huj innych ludzi to obchodzi co ty robisz!!! Fakt że są idioci psujący dobre imie MJ i Salvi, dzieciaki które tylko palą bo to modne, ale w każdym "społeczeństwie" są jakieś czarne owce!!! A dlaczego to jest nielegalne - dlatego że mamy haluny i odlot??? A dlaczego fajki są dopuszczone do sprzedaży z informacją że palenie powoduje raka... i takie tam - czysta paranoja!! Dopuszcza się coś do sprzedaży wiedząc że szkodzi innym i tyle, nie mogą uznać tego że my wolimy przypalić naturalnego sprzęta i troche pofazować niż się tylko zatruwać się dymem!!!! Ja nie wymagam tego aby ganja i salvia były w sprzedaży, bo polska to i tak ma teraz zjebany rząd i jest pełna staroetypów i bary z ganja pewnie by się nie podobały wielu ludziom, ale chce legalizacji, chce żeby nie mogli mnie wsadzić za to że uprawiam sobie kilka krzaczków w domowym zaciszu, że mam przy sobie kilka g palenia dla siebie i aby rząd nie wpierdalał mi się do tego czy pale czy nie!!! Wiadomo że do powiedzmy 17 lat trzeba chronić dzieci bo niektóre są głupie i mogą się naprawde uzależnić, ale bez przesady. Ja zaczełem palić jak miałem 15, popaliłem z 1,5 roku i nie pale drugie tyle. Ale dlaczego jeżeli chciałbym sobie przypalić to mam się obawiać że idąc z palonkiem koło psów mogą mnie zatrzymać i nawet posadzić w więźieniu!!!
partx (niezweryfikowany)
Mam dość staruchów srających na wszystko czego nie spróbowali. Te cepy wszystko by wycofały, nawet to co jest naturalne, a do tego nie maja odwagi, się z tym zmierzyć. Zyją kurwa w strachu przed niewiadomo czym, zmaipulowani, gotowi zawsze zaufac "autorytetom", którym robia dupę każdego dnia. A wszystko to żeby ich dzieci żyły jak ich klony, w strachu przed życiem i w pogoni za niczym. Banda Pdaów. Nikt nie ma prawa decydowac o tym czego uzywasz i w jakim celu i każde prawo które na to nie pozwala jest namiastką niewolnictwa. Ale ja i tak pierdolę prawo i kazdy sąd i daley palę ziółko.
Anonim (niezweryfikowany)
kurwa do huja nie macie pojecia co pierdolicie wszyscy kurwa o tych dragach!!! kurwa jasne ze Marycha nie szkodzi a juz bron boze amfa!!! pewnie zalegalizujmy dragi i najlepiej podajmy je dziecia w szkole przy obiedzie na stołówce!!! wy kurwa pojebani jestescie!! wiesz lepiej sobie zapalic fajke niz kurwa zielsko bo fajka przynajmniej nie poryje ci beretu!! i o golnie to mam was w dupie
Spacefighter (niezweryfikowany)
Prymitywny, ograniczony pismak szukający sensacji.
Anonim (niezweryfikowany)
Tępe ch***, ten Cały super express powinni zamknąć i zadźgać tego pseudo-dziennikarzyne. Takimi kłamstwami częstują nas codziennie gazety typu Fakt czy Super Express, najpierw niech sprawdzą swoje źródła później niech piszą. Czytanie takich gazet ogłupia 10x bardziej niż branie najcięższych narkotyków. Jeszcze śmią napisać takie bzdury o Salvi Divinorum "Osobie po użyciu salvii może wydawać się, że ma nadludzką siłę, Jest wiele przypadków, kiedy ludzie próbowali zatrzymać ciężarówkę albo skakali z okna na 10. piętrze - przekonani, że mają skrzydła". po salvi niemożesz podnieść własnych rąk a co dopiero zatrzymywać ciężarówke!!! możesz mieć jakieś dziwne wizje albo średni High ale przeważnie nie ruszysz się z miejsca!! pozatym psycho-aktywne działanie Salvi trwa od 2-10 minut! pozatym texty jak: "Szczupły, widać, że i hoduje, i zażywa" są nietolerancyjne i stereotypowe. nasuwa się pytanie jakich bezmózgich ludzi zatrudniją do tych szmatławców. To głównie powód dla którego staram się nie czytać takich gazet i ogłupiających pierdół zawartych w nich. Polecam Salvie , niektórzy przechodzą po niej nawet w stan wyższej świadomości (w tym celu Mezatekanie żuli Salvie),ale wiadomo jak się debilem urodziłeś to prawdopodobnie zostaniesz nim do końca swego zasranego życia. Polska to jedno wielkie więzienie tyle tylko że nie widać krat na horyzoncie.
Pstryk (niezweryfikowany)
ale zamiast dać młodziezy jakas perspektywe na zycie i stworzyc, zrobic cokolwiek dla młodych ludzi to te męskie narzady rozrodcze wolą wybudować kolejne miejsce dla starego pokolenia czyli tzw. "moherowiec paciorkowiec" :D ....NA RYDZYKA!!!! nadchodzą Rydzykowne czasy :/
Pstryk (niezweryfikowany)
OTACZAJA MNIE PRL'U KONSERWATYSCI MŁODZIEŻ DLA NICH TO SATANIŚCI STOJĘ TU I SIE CZUJE ...JAK W WIEZIENIU SKITRANY OPALAJĄC LUFKE W CIENIU...
Anonim (niezweryfikowany)
to chyba niewiesz, że przez palenie tytoniu zmniejsza się w muzgu ośrodek odpowiedzialny za przeżywanie szczęścia i uciech z tego co się lubi robić. Przez to musisz zapalić by czuć się naprawdę dobrze podczas tego co lubisz robić, albo po (sexie? :) a zielsko też ryje na swój sposób, ale jak już się truć to z głową, nie?
Anonim (niezweryfikowany)
No widac, ze tobie to juz porylo beret, tyle agresji i skad. Zazdrosc ci dupsko sciska, ze walisz smog w pluca i nie mozesz rzucic?
blackeyed (niezweryfikowany)
te fajki na mózg ci się rzuciły słodki chłopcze, ale nic dziwnego bo to urzywka plebsu...
Anonim (niezweryfikowany)
gdzie można kupić:D:D
Anonim (niezweryfikowany)
buhehehehhee kto pisal ten artykul hehehehe i jaka akcja opisana :D:D:D Pozdrawiam tych ludzi i podziwiam wyobraznie buehehehe
Ty psie pierdolony (niezweryfikowany)
[quote=Anonim]kurwa do huja nie macie pojecia co pierdolicie wszyscy kurwa o tych dragach!!! kurwa jasne ze Marycha nie szkodzi a juz bron boze amfa!!! pewnie zalegalizujmy dragi i najlepiej podajmy je dziecia w szkole przy obiedzie na stołówce!!! wy kurwa pojebani jestescie!! wiesz lepiej sobie zapalic fajke niz kurwa zielsko bo fajka przynajmniej nie poryje ci beretu!! i o golnie to mam was w dupie[/quote] Kurwa po twoich szlugach masz takie otępienie bani i z płuc po latach gówno zostaje śmieciu pierdolony. Obyś zgnił kurwo społeczna. Czemu to państwo nie zalegalizuje? Bo jest pojebane nie zarobi na tym dlatego kurwa przemysł tytoniowo alkocholowy zbiednieje a przecież to co wywołuje raka choroby serca martwice i inne gówna JEST DOBRE bo przecież ma etykietke. kurwy społeczne pierdolona polska pierdolony rząd.
scr (niezweryfikowany)
a pan terapeuta uzależnień... to widzę, że ma niesamowite pojęcie o psychedelikach. <br>
Andreas (niezweryfikowany)
pamietajcie e jak by jakis &gt;&gt;&gt;CHUJ&lt;&lt;&lt; nie zechcial na tym zarabiac to by byl spokoj. a w momencie w ktorym ktos przytklada lape zeby sie nachapac to takie gazetowe mendy wychodza ze swoich legowisk. ofkorz tez coby zarobic. <br> <br>nie wiem dla mnei jest to profancacja sprzedawac <br> <br>to powinno byc tepione. <br>tak samo CI ktorzy kupuja. <br> <br>Ceremonial staje sie chaotyczna masowka dla samej jazdy . <br> <br>pierdole Was ludzie.
tak (niezweryfikowany)
pamietajcie e jak by jakis &gt;&gt;&gt;CHUJ&lt;&lt;&lt; nie zechcial na tym zarabiac to by byl spokoj. a w momencie w ktorym ktos przytklada lape zeby sie nachapac to takie gazetowe mendy wychodza ze swoich legowisk. ofkorz tez coby zarobic. <br> <br>nie wiem dla mnei jest to profancacja sprzedawac <br> <br>to powinno byc tepione. <br>tak samo CI ktorzy kupuja. <br> <br>Ceremonial staje sie chaotyczna masowka dla samej jazdy . <br> <br>pierdole Was ludzie.
scr (niezweryfikowany)
pamietajcie e jak by jakis &gt;&gt;&gt;CHUJ&lt;&lt;&lt; nie zechcial na tym zarabiac to by byl spokoj. a w momencie w ktorym ktos przytklada lape zeby sie nachapac to takie gazetowe mendy wychodza ze swoich legowisk. ofkorz tez coby zarobic. <br> <br>nie wiem dla mnei jest to profancacja sprzedawac <br> <br>to powinno byc tepione. <br>tak samo CI ktorzy kupuja. <br> <br>Ceremonial staje sie chaotyczna masowka dla samej jazdy . <br> <br>pierdole Was ludzie.
Porucznik (niezweryfikowany)
pamietajcie e jak by jakis &gt;&gt;&gt;CHUJ&lt;&lt;&lt; nie zechcial na tym zarabiac to by byl spokoj. a w momencie w ktorym ktos przytklada lape zeby sie nachapac to takie gazetowe mendy wychodza ze swoich legowisk. ofkorz tez coby zarobic. <br> <br>nie wiem dla mnei jest to profancacja sprzedawac <br> <br>to powinno byc tepione. <br>tak samo CI ktorzy kupuja. <br> <br>Ceremonial staje sie chaotyczna masowka dla samej jazdy . <br> <br>pierdole Was ludzie.
QrA (niezweryfikowany)
pamietajcie e jak by jakis &gt;&gt;&gt;CHUJ&lt;&lt;&lt; nie zechcial na tym zarabiac to by byl spokoj. a w momencie w ktorym ktos przytklada lape zeby sie nachapac to takie gazetowe mendy wychodza ze swoich legowisk. ofkorz tez coby zarobic. <br> <br>nie wiem dla mnei jest to profancacja sprzedawac <br> <br>to powinno byc tepione. <br>tak samo CI ktorzy kupuja. <br> <br>Ceremonial staje sie chaotyczna masowka dla samej jazdy . <br> <br>pierdole Was ludzie.
POznaniak (niezweryfikowany)
HEh kurwa i huj ze zrobili zdjecie i afere jak to jest legalne wiec w czym problem ?
blind (niezweryfikowany)
No super... Niedlugo dodadzą do tej listy tatarak, rabarbar, herbate i wiele wiele innych, bo przeciez od tego tez sie mozna zacpac... Super. Gratulacje dla tych którzy sie bardzo nudzą i zajmują takimi rzeczami, brawo.
func (niezweryfikowany)
Tak się składa że zbliżają się wybory i każda partia popierająca delegalizacje tego ŚMIERTELNEGO narkotyku zdobędzie troche uznania w oczach większości ludzi. Bo niestety mało jest takich jak my- trzeźwo patrzących na świat;) a SE niech odpierdoli się od narkotyków jak i wszystkie inne gazety bo to nie temat dla nich, niech zajmą się zanieczyszczeniem powietrza czy efektem cieplarnianym, to są ważne problemy, a nie czepiać się tu porządnych spraw. <br> <br>CHCEMY WOLNOŚCI A NIE DEMOKRACJI !!!! <br>PIEPRZYĆ RZĄD!! PIEPRZYĆ MEDIA!! <br> <br>Ja proponowałbym jakąs demostracje zrobić przeciwko takim drastycznym próbom ograniczenia wolności, jak delegalizacja salvii. Jeszcze chwila i zdelegalizują oddychanie bo specjalnie przyspieszone powoduje uczucie błogostanu(kruciutkiego:D)
Anonim (niezweryfikowany)
tak sobie właśnie myślałem, że zaraz się ktoś do salvii przypierdoli. za dużo osób o tym gadało po prostu. ech. na tym świecie wszystko co dobre musi zostać zakazane... <br>
herbal (niezweryfikowany)
Ci dwaj panowie,którzy to napisali to jakieś genetyczne zjeby których powinno się wykastrować. Lady SD jest niesamowita i nigdy nie nazwałbym jej narkotykiem.A pan który porównuje ją do grzybów jest jeszcze bardziej zjebany bo opowiada o rzeczach, o których nie ma pojęcia. Co z kurwa kraj!!!!! <br>Każdy przygłupi pismak może w ramach poszukiwania sensacji pod przykrywką &quot;Społecznego Dobra &quot; pisać farmazony...paranoja
er (niezweryfikowany)
na stronie super ekspresu <br>mozna wysylac komentarze na temat tego artykulu <br>www.se.com.pl
mr X (niezweryfikowany)
Ja pierdole!. Propaganda na kilomert. Teraz dopiero rozumiem jak się robi ludziom gówno z muzgu. Piszą o SD a nie mają o niej pojęcia. Efekty ? oni nic o nich nie wiedzą a jak można się wypowiadać jeżeli się nic na dany temat nie wie? Trzeba kłamać i generalizować (może i bez świadomości ale to i tak podłe). Po co pismaki się dopierdalają do Salvi? Umarł ktoś czy coś? NIE! To jest kolejna sensacja. Teraz kółko różańcowe i inne radykalne osobniki bezmózgie wierzące mediom załatwią nam żeby salvia jak najszybciej znalazła się na liście substancji zdelegalizowanych. Jebane życie. A chciałem kiedyś spróbowac salvi, lecz uważam, że jeszcze nie jestem gotowy. Skurwysyny. Teraz przez nich nigdy nie będę miał szansy a wierzę, że Lady SD jest dobra. <br> <br>Peace all free(k) people.
gobelek (niezweryfikowany)
...slow...
chilum (niezweryfikowany)
..wspomniał.. <br>Na początku 80-tych ganje paliło grono osób,raczej zamknięte,nie było handlu,a nawet był on nietolerowany. <br>To samo dotyczyło grzybów. <br>Ogólnie było spoko,na wszystkich frontach ;-). <br> <br>Jak jest teraz wszyscy widza. <br>Moze to i nie odkrywcze spostrzeżenie,ale prawidłowość widać jak na dłoni. <br>Samo się nie zrobiło. <br> <br>Czy można takiego rozwoju sytuacji uniknąć?? <br>IMO ,tak. <br> <br>Selekcja pozytywna ;-). <br> <br>greetz z Poznania/Jeżyce
Chilum (niezweryfikowany)
..wspomniał.. <br>Na początku 80-tych ganje paliło grono osób,raczej zamknięte,nie było handlu,a nawet był on nietolerowany. <br>To samo dotyczyło grzybów. <br>Ogólnie było spoko,na wszystkich frontach ;-). <br> <br>Jak jest teraz wszyscy widza. <br>Moze to i nie odkrywcze spostrzeżenie,ale prawidłowość widać jak na dłoni. <br>Samo się nie zrobiło. <br> <br>Czy można takiego rozwoju sytuacji uniknąć?? <br>IMO ,tak. <br> <br>Selekcja pozytywna ;-). <br> <br>greetz z Poznania/Jeżyce
Black Panther (niezweryfikowany)
Co za dziennikarskie dno. Rzygac sie chce.
AT (niezweryfikowany)
Co za dziennikarskie dno. Rzygac sie chce.
holdi (niezweryfikowany)
hihi :) ..na wysokim intelektualnie poziomie artykul.. peAce <br>..ale serio uwazajcie z tym... ;))
Zajawki z NeuroGroove
  • Metoksetamina
  • Przeżycie mistyczne

Nastawienie dobre, to już n-ty raz z mxe. Wszystko odbywa się w moim mieszkaniu wraz ze współlokatorami, także pod wpływem. Nie odgrywają oni jednak roli.

Pozwoliłem sobie zaniedbać standardowe cechy tripraporu. Czasu i tak nie czułem. Opowiadanie.

 

  • LSD-25

  • Zolpidem

Nazwa substancji: zolpidem

Doswiadczenie: thc, mdma, amfetamina, lsd, kokaina, aviomarin

set & setting: wypoczety, oczekiwalem halucynacji, jedzone u kolegi w domu


  • Dekstrometorfan

Set & Setting - Wakacje, pogoda pochmurna, około 9:00 pierwsza dawka razem z kolegami, nastawienie jak najbardziej pozytywne, sceneria piękna, nieopodal rzeki.

Dawkowanie - 30 tabsów aco, łykanych w odstępach 1 min po 10 tabsów, wiek 17 lat (wszyscy 3), waga - 65,70,72kg

Doświadczenie - THC, Alkohol.

Trip zaczął się dość spokojnie. Spotkanie z kumplami na przystanku a następnie podróż na wały (w celu uzyskania spokoju i miłego klimaciku). Pozwólcie, że moich 2 kumpli nazwę tutaj M i L.

randomness