Pamiętam, że w tym sezonie na uprawę napalił się jeden gość z tego forum. Przygotował elegancko ziemię na spocie i zamówił pestki automatów właśnie ze sklepu, o którym piszesz.
Być może to wina krążka torfowego, który kupił do kiełkowania, ale pestki nie wykiełkowały.
Poczytaj na forum, jakie sklepy polecają ludzie. Ja nie mam jeszcze doświadczenia z żadnym (pestki miałem wydłubane z tematów :)).
Też myślę, że mam "rękę" do roślin, a poza tym sprawia mi to wielką frajdę.
Odmian, które wymieniłeś nie znam. Czym kierowałeś się w wyborze? Przejrzałem je i moim zdaniem są dobre na start (nawet w opisach jest o tym mowa).
Przygotował elegancko ziemię na spocie i zamówił pestki automatów właśnie ze sklepu, o którym piszesz.
Być może to wina krążka torfowego, który kupił do kiełkowania, ale pestki nie wykiełkowały.
Gdyby ktoś czytał ten post, a zajmuje się "produkcją" pestek na własne potrzeby, to ja zawsze chętnie przyjmę kilka sztuk ;)
Czytałem parę wątków na forum i kilka osób polecalo stronę. Myślę, że zawsze jest jakiś procent niepowodzenia przy wzroście lub przy kiełkowaniu i się z tym liczę. Oczywiście najlepiej by było gdyby wszytkie te procesy przeszły bezproblemowo, ale no życie.
Chętnie sprawdzę jeśli ktoś podeśle inny seedbank :)
Jeśli masz już na oku dobry spot, zastanów się nad zakupem również pestek nieautomatycznych. Cykl życia jest 2 x dłuższy, ale potencjalne plony nawet 10 x wyższe. Pełnosezonowe odmiany wybaczają wiele błędów, których automaty nie wybaczają. Ja np miałem krzak, który raz przesadzałem (bezpośrednio z gleby), 2 razy został zmasakrowany przez sarny (wyrwany z korzeniami) a i tak rósł pięknie, aż pewnego dnia przyszli złodzieje i wyrwali (dopiero zaczynał kwitnąć).
07 listopada 2018jezus_chytrus pisze: ^
Pamiętam, że w tym sezonie na uprawę napalił się jeden gość z tego forum. Przygotował elegancko ziemię na spocie i zamówił pestki automatów właśnie ze sklepu, o którym piszesz.