Kwasowe kobiety

Biseksualne i homoseksualne kobiety więcej i częściej zajadają się halucynogennymi grzybami, ogłosili amerynańscy naukowcy. Mają też więcej orgazmów, niż heterycy. Potwierdzam, mysz Łucja z The Mouse Army.

Anonim

Kategorie

Źródło

Reuters

Odsłony

21984
Jak wykazało nowe badanie amerykańskich naukowców, nastoletnie napalone uczennice lesbijki częściej uzależniają się od narkotyków, popełniają samobójstwa (pewnie przez te okropne grzyby! - agquarx ) i są bardziej zagrożone innymi tego typu niebezpieczeństwami niż geje.

> Poszukiwania dr Lisy L. Lindley z Uniwersytetu Zachodniego Kentucky dały rezultat - kobiety maja więcej kłopotów, jeśli otoczenie się dowie, że mają orientację homoseksualną niż meżczyźni-geje( bo oczywiście ci wszyscy śmierdzący faceci chcą je przelecieć, nie wiadomo czemu - agquarx ). Wyniki zostały oparte na ankiecie przeprowadzonej pośród 927 lesbijek, gejów i biseksualistów/istek oraz transseksualistów z grona uczniów i uczennic, uczęszczających do liceów, w większości na terenie USA.

Według danych uzyskanych przez Lindsey, istnieje kilka cech odróżniających lesbijki od gejów. Na przyklad, bi- i homoseksualne kobiety później niż homoseksualni mężczyźni zdają sobie sprawę ze swojej orientacji seksualnej i zaczynają się seksić na całego.

Kobiety niechętnie dzieliły się informacjami na temat użycia prezerwatyw i innych środków antykoncepcyjnych w czasie seksu.

Na 130. corocznej konferencji APHA (Stowarzyszenie Publicznej Służby Zdrowia USA) w Filadelfii badacze ogłosili, że kobiety-respondentki miały kontakty seksualne częściej niż heterokobiety.

Badacze zauważyli, że lesbijki są zwykle bardziej napalone na tytoń, marihuane, LSD i halucynogenne grzyby niż mężczyżni. A zatem: 25% stwierdziło, że wrzucało LSD, podczas, gdy takiej samej odpowiedzi udzieliło zaledwie 13% mężczyzn. Na dodatek, kobiety częściej także wykonuja modyfikacje ciała, takie jak piercing czy tatuaże.

Ogólnie rzecz biorąc, jak powiedziała w wywiadzie dla Reuters Health dr Linsey, biseksualiści bardziej niż lesbijki są chetni do niebezpiecznych społecznych zachowań.

Źródło: www.presscenter.ru, powołujący się na Reuters, wybaczcie przejęzyczenie tłumoczenie: agquarx

Oceń treść:

0
Brak głosów

Komentarze

Black Panther (niezweryfikowany)
kto inny moglby wyszukac taki artykul niz nie aquarxx... <br>:))))
urlis (niezweryfikowany)
a ja tam lubiem lsd i mnie to wszystko juz wkurwia i ja to pierdole bede se lsdowal kiedy bede chcial i mam to w dupie zwlaszcza ze sylwester za niedlugo <br>a zaden zad mi nie bedzie mowil co moge se do mojego cial wprowadzac a co nie i pier... to wszystko i ,mam wdupie place podatki to siem odpier...
Chętny (niezweryfikowany)
proszę o podpisy pod petycją.
ASheh...chetny (niezweryfikowany)
tak w ogole to lepiej z kobieta o szeszych zaintetesowaniach sexualnych isc do lozka niz z taka przecietna heterosexualna... <br>tak mi sie cus wydaje!! <br> <br>a po drugie po dragach zawsze jest lepiej...... <br> <br>:))))))))))))
Ganjaryn (niezweryfikowany)
a ja tam lubiem lsd i mnie to wszystko juz wkurwia i ja to pierdole bede se lsdowal kiedy bede chcial i mam to w dupie zwlaszcza ze sylwester za niedlugo <br>a zaden zad mi nie bedzie mowil co moge se do mojego cial wprowadzac a co nie i pier... to wszystko i ,mam wdupie place podatki to siem odpier...
Maso (niezweryfikowany)
zawsze chcialem byc lesbijkom a tu takie straszne zeczy sie dowiaduje
ASheh (niezweryfikowany)
tak w ogole to lepiej z kobieta o szeszych zaintetesowaniach sexualnych isc do lozka niz z taka przecietna heterosexualna... <br>tak mi sie cus wydaje!! <br> <br>a po drugie po dragach zawsze jest lepiej...... <br> <br>:))))))))))))
winooki (niezweryfikowany)
czy to przypadkiem nie sa dziewczynki z naszego ukochanego Tatu ??? ;-)))
katar (niezweryfikowany)
czy to przypadkiem nie sa dziewczynki z naszego ukochanego Tatu ??? ;-)))
halo (niezweryfikowany)
zawsze chcialem byc lesbijkom a tu takie straszne zeczy sie dowiaduje
jahguar (niezweryfikowany)
istot anielskich krotko mowiac ;-)
Ksajtras (niezweryfikowany)
O taaaaaaaak z chęcią poderżną bym komuś gradło.
gal (niezweryfikowany)
zarowno poziom samej strony, jak i samych komentarzy jest mocno zenujacy :) I prosze nie pisac nastepnym razem o tym, ze zrodlem byla Agencja Reutersa, bo to obraza dziennikarzy.
!! (niezweryfikowany)
zenujacy poziom tekstu i samego autora
?? (niezweryfikowany)
zenujacy poziom tekstu i samego autora
!! (niezweryfikowany)
zenujacy poziom tekstu i samego autora
ale ty gupi jestes (niezweryfikowany)
zenujacy poziom tekstu i samego autora
upss (niezweryfikowany)
zawsze chcialem byc lesbijkom a tu takie straszne zeczy sie dowiaduje
zewsząd i znikąd (niezweryfikowany)
Rzecz z gatunku &quot;amerykańscy naukowcy wykryli... &quot; w pełnej krasie... <br>A gdyby tak - to komentarz do tych uczonych - zinterpretować? Zastanowić się nad przyczynami? zależnościami? Ha? Nie, to za trudne, lepiej robić ankiety o zależności między sposobem wiązania krawata a ulubionym samochodem albo choćby orientacją seksualną a sięganiem po &quot;narkotyki &quot;.
Anonim (niezweryfikowany)
Pozdrawiam bardzo serdecznie , poczytam więcej na tej stronie.
Gej (niezweryfikowany)
Chuj wam w dupę!
Zajawki z NeuroGroove
  • MDMA (Ecstasy)

Pozytywy :



  • 25D-NBOMe
  • Pozytywne przeżycie

miasto -> mój dom -> miasto

Zanim przejdę do trip raportu chcę odpowiedzieć na kilka pytań zadanych mi przez różne osoby.

  • MDMA (Ecstasy)

I kolejna impreza techniczna z pod znaku CITYBEATS tym razem gościem była Gizelle, miejsce bibki (dom działkowca) masakrycznie wypasione a to dzięki idealnej izolacji od otoczenia :) fajny undergroundowy klimacik ;). Bibka była wypasiona pod względem muzy i ludzików z których duża część to były mi dobrze znane mordki (Pozdrowionka dla wszystkich bibowiczów). Pozatym była cudna pogoda, nawet ognisko było hehe czegoś takiego jeszcze nie widziałem - istne acidowe ognicho, które płonęło tuż przed lokalem z którego dochodził rytmiczny pulsujący bicik :D mmmmmmm.

  • LSD-25
  • Pozytywne przeżycie

---

Puk puk!

Kto tam?

Wchodzisz. Czytasz. Jesteś tu. Ze mną. No i jak się czujesz?

randomness