Alfa-pirolidynoketony - Przedawkowanie

Stymulanty, w strukturze których występuje trzeciorzędowy atom azotu (w pierścieniu pirolidynowym).
Więcej informacji: Alfa-pirolidynoalkilofenony w Narkopedii [H]yperreala

Moderator: Stymulanty

Posty: 47 Strona 1 z 5
Rejestracja: 2009
  • 246 / 1 / 0

do dzisiaj miałem siebie za responsible drug user, ale miałem jakieś zaćmienie i wraz z tym żenującym threadem tracę resztki twarzy na forum. z góry przepraszam i proszę o skasowanie jak tylko pojawi się odpowiedź.

otóż dostałem dzisiaj gratisowy MDPV do 1g M1, wszystkie te substancje spożyłem od godziny 22.00 wczoraj do połowy dzisiaj. walnąłem się niestety z dawką MDPV. gratis ów był nie zważony, więc założyłem, że - tak jak w przypadku wszystkich gratisów tego dostawcy- są to 2 małe dawki. Po 10min od wciagniecia uswiadomiłem sobie swój błąd, przypuszczam że mogłem wciagnać ok. 60mg MDPV do 1g M1. Pierwsze 15min było ok wiec liczylem że mi się upiekło lol, ale później czułem się coraz gorzej.
problem polega na tym, że już po 10h od spożycia MDPV mam zestaw niepokojących objawów: 1. baardzo niskie ciśnienie, aż do granic osłabnięcia, wyraźne blade plamy na twarzy, blade uszy, zawroty głowy, tachykardia, opadniete powieki, brązowe zabarwienie twarzy, zwlaszcza górnych powiek, lekko zmieniony odcien białkówki ocznej w kierunku perłowej lub żółtej, temperatura 38C Pytanie brzmi czy są to objawy kwalifikujące mnie do wycieczki do szpitala (i tym samym dopisania kolejnego rozdziału do czarnej prasy jaką mają w Polsce RC) czy to tylko tymczasowe objawy wyjątkowo nieprzyjemnego zejścia. dodam, że nigdy nei miałem tak silnych fizycznych objawów po niczym.
Ostatnio zmieniony 03 marca 2017 przez Thirteen, łącznie zmieniany 5 razy.
Powód: Zmiana nazwy tematu.

BS

Rejestracja: 2010
Użytkownik nieaktywny
  • 2775 / 14 / 0

fouc pisze:
brązowe zabarwienie twarzy, zwlaszcza górnych powiek, lekko zmieniony odcien białkówki ocznej w kierunku perłowej lub żółtej
Może to sugerować uszkodzenie wątroby, dla spokoju odwiedziłbym szpital. Stan się pogarsza czy jest stabilny? Brałeś jakieś leki?

Indyjskie Polowanie Na Charas

Do produkcji haszyszu można używać wielu metod, ale charakterystyką tego pochodzącego z Malany było to, że wycierało się go z rośliny wyłącznie rękami, bez użycia żadnych rozpuszczalników, ani zaawansowanych technologicznie rozwiązań. Taki haszysz określa się właśnie jako charas. Ze względu na prostotę tej metody, charas zyskał w Indiach, Pakistanie i okolicznych regionach wielką popularność.

Chicago rozmawia z mieszkańcami o rekreacyjnej marihuanie

Już za niecałe trzy miesiące, bo od 1 stycznia 2020 r., sprzedaż rekreacyjnej marihuany będzie dozwolona w całym Illinois. Obecnie ważą się losy przepisów, które określą, gdzie będzie mogła być ona sprzedawana w obrębie Chicago.
Rejestracja: 2008
  • 3129 / 10 / 0

Ewidentnie siadają Ci narządy wewnętrzne (wątroba / nerki), nie pierdol tylko idź do lekarza chłopie, bo tu nie ma żartów.
Rejestracja: 2009
  • 246 / 1 / 0

zwiększyłem sobie tylko ciśnienie domowymi metodami, skutecznie. jak na razie zmiany się cofają, przede wszystkim oko, ale jestem pod opieką ludzi i już wiem co zrobić jakby się pogarszało. więc dziękuję i usuwam thread.
Rejestracja: 2010
Użytkownik nieaktywny
  • 75 / 1 / 0

Może masz WZW typu A? lub B? masz białe 100lce lub brązowy mocz?
Rejestracja: 2009
  • 545 / 3 / 0

tak swoją drogą to przegiąłeś z jednym i drugim, 1000mg M1? :scared:
Rejestracja: 2010
  • 278 / / 0

a co to jest 1g motyla przez noc ? :-p
Rejestracja: 2010
Użytkownik nieaktywny
  • 16 / / 0

Moim zdaniem to MDPV ma psychodeliczny ostro zjazd w większych dawkach i może po prostu wjeżdzają Ci chore jazdy na banie :D ogarnij się uspokój i powinno być dobrze ;]

BS

Rejestracja: 2010
Użytkownik nieaktywny
  • 2775 / 14 / 0

wuerte pisze:
mdpv ma psychodeliczny ostro zjazd w większych dawkach
raczej psychotyczny. To spora różnica ;-)
Rejestracja: 2009
  • 246 / 1 / 0

autor żyje. z objawów niestety wciąż utrzymuje mi się podwyższona akcja serca, czytałem, że MDPV może tak dłuuuugo, ale aż tak?
Posty: 47 Strona 1 z 5
Wróć do „Alfa-pirolidynoketony”
Na czacie siedzi 60 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości