Zmieniono nazwę tematu z "Mefedron". - PcP
Ten zapłon to też nietypowa sprawa, widziałem ludzi opalających lufki po mefie i NIC się nie działo.
Efekty takie
Usmiech od ucha do ucha
Serce zapierdalało jak szalone
Niepotrafiłem fajką trawfić do ust - rece mi latały jak galareta kumplowi też
Szczekoscik , tarcie zebów
Oczoplons, nosiło w huj, kumpel rozebral wszystkie piloty z nudów.
Brak samokontroli ...to pozostawi bez komentarza
Brak poczucia czasu poszslismy do auta tylko po cd , jak weszlismy to siedzielismy tam 1,5h, a na nas wszyscy czekali
Zadyma była kobitki sie kuciły a my bylismy w huj zadowoleni że to impreza zycia. Po imprezie kumpel mi odprowadził i opowiadał że złodzieje mu piwnice opierdolili, wpadłem do domu i zaraz czekałem na złodzieje bo myslalem ze mnie tez opierdolą.
Pożniej normalny dzien pracy -zero zwały , w sumie cały dzien leciał jak po alprazolamie
Dodam że nie jestem amatorem i dużo już przeżyłem.
lucypher: jak przyjebalem setke dobrego mefa (za czasow jego legalnosci, sort pierwsza klasa), to moje zdolnosci manualne byly bardzo ograniczone, bo rozplywalem sie w powietrzu i utrzymanie kiepa stanowilo duzy problem (zaraz po snifie, pozniej juz w miare ogarnialem). W zasadzie wszystko sie zgadza, nie pasuje mi tylko to znieczulenie.
Dlaczego legalizacja marihuany jest lepsza od depenalizacji czy dekryminalizacji?
Mundur nie izoluje od rzeczywistości. O hipokryzji, która pęka na komisariatach
Marihuana w psychiatrii. Dlaczego „nie leczy” nie oznacza „nie działa”?
Coraz więcej Francuzów sięga po kokainę. Mafia silniejsza niż państwo?
Kokaina przestała być we Francji narkotykiem elit. Sięga po nią już około półtora miliona osób, a handel białym proszkiem stał się biznesem wartym nawet siedem miliardów euro rocznie. W siłę rosną mafie, Marsylia zmaga się z kolejną falą gangsterskich porachunków, a eksperci alarmują, że kraj mierzy się z kryzysem zdrowia publicznego.