MDMA - Seks, przytulanie, miłość fizyczna. libido, erekcja

Moderator: Stymulanty

Posty: 47 Strona 2 z 5
Rejestracja: 2011
  • 89 / / 0


wg mnie lepszy koks dla frajdy w łóżku niż "leniwa" MDMA.

gbu

Rejestracja: 2007
  • 552 / 9 / 0


MDMA to nie substancja na tzw 'rżnięcie'. Co do seksu(jak rozumiem z partnerem/partnerką a nie nie z jakimś żigolakiem/lafiryndą, poznaną chwilę wcześniej - da się to zrobić a orgazm jest kosmiczny, tyle że MDMA jest leniwe więc trza by się grubo napracować a tego się nie chcę.
Dla tego różne 'zabawy' , jak najbardziej - orgazm niekoniecznie ale za to jak fajnie połączyć te zabawy z czułością, otwartą rozmową gdzie można sobie wyjaśnić tyle spornych rzeczy itp.

Oczywiście pomijam debili którzy się nażrą i pierdolą/bądź robią takie głupoty że ciężko to nawet skomentować - ale to oczywiste.Debil czego by nie wziął, zawsze pozostanie debilem;)

Jak ochronić amerykański pejotl?

Mały, bulwiasty kaktus ma kluczowe znaczenie dla ceremonii religijnych Kościoła Tubylczoamerykańskiego, jednak kłusownictwo i niezrównoważone praktyki zbiorów powodują, że na terenie Stanów Zjednoczonych istnieje ryzyko jego wyginięcia.

Darmowa marihuana dla urzędników, którzy nie dostali wypłaty

"Niech Bóg błogosławi użytkowników cannabis"
Rejestracja: 2015
  • 36 / 1 / 0


MDMA też jest dobre do łóżka, duża przyjemność, ale nic nie przebije seksu na mefedronie, miazga. Ale odradzałbym ze względu na przyszły seks w trzeźwości, nie smakuje już tak samo.
Rejestracja: 2015
  • 22 / / 0


jest fajnie, ale trzeba pamiętać o jakiejś wersji viagry. spokojnie połóweczka albo cwiartka starcza dla zdrowego faceta. chociaz oczywiscie pewno to wszystko troche niezdrowe dla krazenia...
Rejestracja: 2015
  • 12 / 1 / 0


Osobiście nie preferuję seksu po MDMA. Było to już jakiś czas temu ale mój chłopak nie mógł postawić go na baczność i cały czas robiła się klucha. Lepiej jest po meff/ koko
Rejestracja: 2008
Użytkownik nieaktywny
  • 126 / / 0


seks jest zajebisty. ale po MDMA wszystko jest zajebiste :)
ja ze swoja poprzednia wielokrotnie sie po tym zabawialismy, aczkolwiek ja nigdy nie doszedlem ;) - co nie jest w tym wypadku minusem az takim. czasami nie staje - zalezy od pixy chyba. moja laska miala zawsze mega chcice na seks, ja niekoniecznie.
Rejestracja: 2015
  • 12 / 1 / 0


rastafaray pisze:
czkolwiek ja nigdy nie doszedlem ;) - co nie jest w tym wypadku minusem az takim. czasami nie staje - zalezy od pixy chyba. moja laska miala zawsze mega chcice na seks, ja niekoniecznie.
Może to kwestia, że to pixy wymieszane z fetą? Mojemu ex po fecie nigdy nie stawał.
Ale po kryształach emki seks jest nieziemsko zmysłowy i mój partner dochodził 3 razy (jak zapewniał za każdym kolejnym razem było jeszcze lepiej :D )
U mnie przyjemność po MDMA i koksie porównywalna. Tylko preferencje co do rodzaju seksu się zmieniają ;)
Rejestracja: 2007
  • 30 / / 0


Tutaj głównie liczy się s&s, gdy się człowiek wyciszy i skupi się na partnerce, to wszystko powinno pójść sprawnie, długo i bardzo przyjemnie. Problemem są różne domieszki, czy miksy, zwłaszcza ze stymulantami i sporą ilością alkoholu, wtedy nawet miss niewiele wskóra;)
Rejestracja: 2013
  • 685 / 39 / 0


gbu pisze:
Mdma to nie substancja na tzw 'rżnięcie'.
Ano dokładnie :) mdma jest zajebiste do seksu- ale nie ostrego, heh, do tego to mefedron sie nadaje.
Rejestracja: 2016
  • 1 / / 0


Hejka.

W moim przypadku sex był świetny i trwał okrutnie długo, kłopotu z utrzymaniem wzwodu nie było, ale to chyba jest kwestia indywidualna.
Po alkoholu też nie mam z tym najmniejszego kłopotu. feta i inne domieszki chyba też odgrywa tu rolę. Np. po Supermanie jest relatywnie kiepsko a po Instagramie to można z sypialni nie wychodzić.

Pozdro.
Posty: 47 Strona 2 z 5
Wróć do „MDA, MDMA, MDEA”
Na czacie siedzi 86 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości