Mam takie pytanie. Jestem początkującym druguserem. Na koncie mam z benzodiazepin tylko raz oksazepam i raz alprazolam. Czy jak wszamam 9 mg bromazepamu poczuję cokolwiek. Pozdrawiam
chyba moje ulubione benzo przestalo na mnie działać. chociaz w sumie nie mozliwe zeby tolerka wystapila po tak krotkim czasie i tak malym doswiadczeniu!!! pozdro ćpaki
benzek23 pisze: Sedam to wielkie gówno!!!! Nie kupujcie tego, co prawda 2 razy tańszy ale zupelnie inne działanie. a mowi sie ze producent nie ma znaczenia
benzek23 pisze:tydzien temu zarzucilem 27 mg lexotanu+ 2 piwka, byla policja, pogotowie, drzemka na lawce w srodku dnia
benzek23 pisze:wczoraj wzialem 30 mg sedamu i nic kompletnie tylko zmula lekka i spac]
Czyli było chujowo?
Szkoda gadać...
NIECH ŻYJE!!!
Be the plague in their society
Be the one, they'll call tragedy
Hegemon_Krwawy@safe-mail.net
(o "pogotowiu i policji" można pomarzyc :-O ).No nic,spróbuję lexotanu.
Zrobię sobie przynajmniej przerwę od żarcia klona, ale nie wiem, ile za pierwszym razem wziąć, żeby sobie urządzić chillout. A 8 sztuk to zdecydowanie za mało, żeby kombinować z set&settings, bo pewnie starczy tego na 2-3 razy z tolerką po diabelnym klonazepamie (szamam dwójki od ponad roku co 3-4 dni). Szkoda zmarnować potencjał broma biorąc go w niewłaściwych dla niego okolicznościach.
Konsekwencje płynące z rozporządzenia MZ ograniczającego pacjentom dostęp do medycznej marihuany
Problem z fentanylem nas nie ominie i sami sobie z nim nie poradzimy…
Medyczna marihuana działa – polemika z tekstem OKO.press. Odpowiedź autora: dowody są słabe
Wielkie wieści dla inwestorów w konopie! Czy legalizacja w USA jest nieuchronna?
W szybko rozwijającym się świecie konopi liderzy przemysłu kanadyjskiego odczuwają ból niespełnionych oczekiwań. Cztery lata po tym, jak Kanada przyjęła legalizację rekreacyjnej marihuany, firmy takie jak Tilray Brands zmieniają strategie w obliczu zmieniających się fortun.