Luźne dyskusje na tematy związane z substancjami psychoaktywnymi.
ODPOWIEDZ
  • 355 / 34 / 6
maryjanek1902 a to nie jest kryształ ałunu ? 🧐
  • 763 / 50 / 1
Produkt jak puch, sprzedawane jako amfetamina? Wali władem, gryzie w klamie dobrze się rozpuszcza.
Ale, stymulacja nie taka mocna jak zazwyczaj, bardziej taka do przeglądania czegoś, obciąża to mocno serce.
Nie chce się po tym jeść, kutas mały zmarszczony, ale no kurde bardziej jak śnieg niż jak władek.
Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny.
  • 4 / / 0
Siemanko

Sądzicie że to MDMA ?
https://files.fm/u/rszx6rzagv

Zobaczyłem to dziś 😅
Jest delikatnie wilgotne, kruszy się w dłoni, zapach lekko chemiczny

P.S.
Wybaczcie że w linku zdjęcie ale nie mam opcji stawienia zdjęcia nie wiem czemu 🤔 jestem początkującym w tych sprawach, zapoznając się z instrukcją, nie mam takich opcji jak tam pisze 😅😅
  • 87 / 27 / 0
Dobra albo jestem zbyt głupi żeby dodać zdjęcia albo zbyt poroniony..... Daje tak

https://imgur.com/a/vyRWlag

Smak, wiem to dziwne, ale gorzko-jakos dziwnie kwa[ external image ]śno i słony. Jak coś poleci w gardło to dosłownie tragedia. Rozkurwia śluzówkę strasznie i ja wysusza. Na koniec spływ wodospad bulgoczący.

Nie kopie w małych dawkach. 75 mg ledwie wyczuwalne pobudzenie i empatia. Okolice 135mg mocne pobudzenie, chęć rozmowy z kimś (jestem introwertykiem), lekka euforia. Trzyma z 1.5h i ciśnienie dokurwic. Po którymś dokurwieniu przestaje kopać ale i tak jest ogromne ciśnienie zajebać. Kruszy się na drobny proch, ale często podczas kruszenia spadają jakieś małe, wyglądające jak szkło kawałki krisa, których potem, hddy już nic nie masz a jesteś na takim ciśnieniu że musisz coś zajebac[ external image ][/img]
  • 406 / 39 / 0
Czy to alpra?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
  • 5769 / 1175 / 43
Nie.
>A komendant po tym gównie ląduje na Kolskiej.
  • 406 / 39 / 0