- Staraj się określać połączenie jako pozytywne, bądź negatywne – bazując na doświadczeniu, uwzględniając czy miałeś dobry set&setting.
- Każda substancja się liczy, chyba że nie ogarniasz. Niewiadome ilości też należałoby podać.
- Nie doradzaj, jeśli to nie jest oczywiste. Łatwiej zapytać, aby dyskusja mogła nastać. To nie jest takie proste.
Btw, czy wam też tak ciężko normalnie spać po trampku? Często macie koszmary po opio albo jesteście bardzo wystraszeni? Bo mi się czasem zdarza. No i czy takie zjazdy to norma w takich połączeniach? Jestem amator, ale jak już zabieram głos na forum, to zapytam z ciekawości :)
Mi się udawało czasami znaleźć taki dzień że jedno z drugim potrafiło ZGRZAC, nie to co sama już kodeina.
Ostatnio jednak mi się nie udaje dlatego z ciekawości zapytam w jakiej kolejności ten mix robicie?
"Rutyna to rzecz zgubna "
będzie coś z tego czy prędzej sie wkurwie?
Nie mam pojęcia czy 3 tygodniowy ciąg na fecie odgrywa tu rolę, ale minęło niewiele >12h od ostatniej krechy i tolerka powinna być git bo ostatni raz jak grzałem opio to ponad tydzień temu i tylko kilka buchów helu z methpipe… prawdę powiedziawszy to bardziej ujebalem sie tera batem dobrego ziółka Supermoce?
Czy świadek może odmówić odpowiedzi na pytania w sprawie o narkotyki? Analiza art. 183 K.p.k.
Nowe Światło na Marihuanę: Badania potwierdzają jej rolę w walce z uzależnieniami.
Wielkie wieści dla inwestorów w konopie! Czy legalizacja w USA jest nieuchronna?
W szybko rozwijającym się świecie konopi liderzy przemysłu kanadyjskiego odczuwają ból niespełnionych oczekiwań. Cztery lata po tym, jak Kanada przyjęła legalizację rekreacyjnej marihuany, firmy takie jak Tilray Brands zmieniają strategie w obliczu zmieniających się fortun.
Powstanie pierwszy w UK punkt bezpiecznego zażywania narkotyków