Dyskusja na temat różnych odmian maku i ich działaniu psychoaktywnym.
Więcej informacji: Mak lekarski w Narkopedii [H]yperreala
ODPOWIEDZ
  • 255 / 96 / 0
Hej...
nie śmiejta się gdybym pomylił kupẹ z kiełbasą. Nie znam się, dlatego piszę ...
Takie coś na jednym ze spacerów z psem odkryłem. Sporo tego tam jest.
Nada się do wiadomych celów?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
  • 403 / 64 / 0
nada się.
  • 255 / 96 / 0
noż kurde, jest tam tego. Zastanawia mnie skąd się wzięło? To moze jako samosiew wystapic ? Nie mój teren , choć mam do niego nieograniczony dostęp. Warto poczekać jeszcze ?
  • 403 / 64 / 0
opium zbierasz 2 tygodnie po opadnieciu platkow, na makiware to mozesz kiedykolwiek chcesz, ale fajnie jakbys dal im troche podrosnac
  • 5744 / 1173 / 43
Ja na makiwarę brałem takie co jeszcze liści nie wypuściły. Teraz będę wiedział.
>A komendant po tym gównie ląduje na Kolskiej.
  • 255 / 96 / 0
w czw naciełem. dziś taka wydzielina gorzka jest.
  • 2537 / 589 / 0
O, spoko nawet. Możesz zebrać, zagotować, przefiltrować i strzelić. Moc maków jest różna, ale zgaduję, że z 3 - 4x tyle i coś by pomiziało.
ODPOWIEDZ
Artykuły
Czy lekarstwem na samotność, niepewność lub lęk mogą być psychodeliki?

Newsy
Miało być wino, było wino i kokaina. Przechwycili transport z Ameryki Środkowej

Około 7,5 miliona złotych - taka jest czarnorynkowa wartość 44 litrów płynnej kokainy, która zabezpieczona została w ramach współpracy służb ze Stanów Zjednoczonych, Republiki Czeskiej oraz Europolu. Transport, w którym miały być tylko markowe wina, został załadowany na kontenerowiec w Panamie. Przechwycono go na terenie województwa lubelskiego. Zatrzymano dwóch mieszkańców tego regionu oraz 53-latka z Kujawsko-Pomorskiego.

Liczba przestępstw związanych z marihuaną spadła od czasu legalizacji w Niemczech