Dyskusja na temat różnych odmian maku i ich działaniu psychoaktywnym.
Więcej informacji: Mak lekarski w Narkopedii [H]yperreala
ODPOWIEDZ
Posty: 1027 • Strona 103 z 103
  • 255 / 96 / 0
Hej...
nie śmiejta się gdybym pomylił kupẹ z kiełbasą. Nie znam się, dlatego piszę ...
Takie coś na jednym ze spacerów z psem odkryłem. Sporo tego tam jest.
Nada się do wiadomych celów?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
  • 366 / 58 / 0
nada się.
  • 255 / 96 / 0
noż kurde, jest tam tego. Zastanawia mnie skąd się wzięło? To moze jako samosiew wystapic ? Nie mój teren , choć mam do niego nieograniczony dostęp. Warto poczekać jeszcze ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
  • 366 / 58 / 0
opium zbierasz 2 tygodnie po opadnieciu platkow, na makiware to mozesz kiedykolwiek chcesz, ale fajnie jakbys dal im troche podrosnac
  • 5677 / 1151 / 43
Ja na makiwarę brałem takie co jeszcze liści nie wypuściły. Teraz będę wiedział.
>A komendant po tym gównie ląduje na Kolskiej.
  • 255 / 96 / 0
w czw naciełem. dziś taka wydzielina gorzka jest.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
  • 2475 / 574 / 0
O, spoko nawet. Możesz zebrać, zagotować, przefiltrować i strzelić. Moc maków jest różna, ale zgaduję, że z 3 - 4x tyle i coś by pomiziało.
Uwaga! Użytkownik Atro nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
ODPOWIEDZ
Posty: 1027 • Strona 103 z 103
Artykuły
Newsy
[img]
Przy autostradzie A4 rosły sobie konopie indyjskie

W rejonie autostrady A4 rosły sobie konopie indyjskie. Policjanci z Bochni znaleźli najpierw ścięty krzak, a potem kilka miejsc uprawy.

[img]
Niemieccy dentyści apelują o ograniczenie dostępu do konopi