Dyskusja na temat różnych odmian maku i ich działaniu psychoaktywnym.
Więcej informacji: Mak lekarski w Narkopedii [H]yperreala
ODPOWIEDZ
  • 259 / 98 / 0
Hej...
nie śmiejta się gdybym pomylił kupẹ z kiełbasą. Nie znam się, dlatego piszę ...
Takie coś na jednym ze spacerów z psem odkryłem. Sporo tego tam jest.
Nada się do wiadomych celów?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
  • 438 / 66 / 0
nada się.
  • 259 / 98 / 0
noż kurde, jest tam tego. Zastanawia mnie skąd się wzięło? To moze jako samosiew wystapic ? Nie mój teren , choć mam do niego nieograniczony dostęp. Warto poczekać jeszcze ?
  • 438 / 66 / 0
opium zbierasz 2 tygodnie po opadnieciu platkow, na makiware to mozesz kiedykolwiek chcesz, ale fajnie jakbys dal im troche podrosnac
  • 5774 / 1182 / 43
Ja na makiwarę brałem takie co jeszcze liści nie wypuściły. Teraz będę wiedział.
>A komendant po tym gównie ląduje na Kolskiej.
  • 259 / 98 / 0
w czw naciełem. dziś taka wydzielina gorzka jest.
  • 2534 / 595 / 0
O, spoko nawet. Możesz zebrać, zagotować, przefiltrować i strzelić. Moc maków jest różna, ale zgaduję, że z 3 - 4x tyle i coś by pomiziało.
Uwaga! Użytkownik Atro nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
ODPOWIEDZ
Artykuły
Newsy
Marihuana a zdrowie jamy ustnej: Nowe badania kontra nikotyna i snus. Co szkodzi bardziej?

Największe jak dotąd badanie długofalowego wpływu marihuany na zdrowie wykazało… tylko pogorszenie stanu dziąseł – a i to w mniejszym stopniu niż przy używaniu tytoniu czy snusa! Nie zaobserwowano innych poważnych negatywnych skutków zdrowotnych.

18-letni diler zakopał narkotyki w lesie. Po zatrzymaniu grzecznie zaprowadził tam policjantów