Pomoc w odstawianiu SNRI (wenlafaksyna)

...czyli jak podejść do odstawienia i możliwie zminimalizować jego konsekwencje

Moderator: Wszyscy moderatorzy

Posty: 81 Strona 1 z 9
Rejestracja: 2010
  • 402 / / 0


Mam problem, nie wiem jak mam odstawić te gówno, tak aby nie zostały mi żadne ślady po tym,
zacytuje swoją wypowiedź z wątku ogólnego.
PsychX122 pisze:
Nie posłuchałem, chciałem odstawić od ręki, po 3 dniach mnie zaczeło PARALIŻOWAĆ, przy lekkim wysiłku, stresie, nerwach czy cokolwiek czułem się jak by mi od środka ciało drętwiało i spowolnione ruchy, przy tym ataksja dość silna, następnego dnia wziełem dawke i wszystko wróciło do normy. Nie mówie już o tym jaki lękliwy się zrobiłem, kurwa mnie przestraszyć to nie trzeba się starać nawet, wystarczy czasem, że ktoś niespodziewanie sie otrze o mnie, bez benzo się nie obejdzie widze, ale da rade, jakoś może wyjde.
Kurwa nie ciekawie, nie wiem jak ja mam to odstawić nawet.
Ktoś ma jakieś rady? Cokolwiek, nie chce tego gówna brać, a odstawić się od tak nie da jak się zresztą przekonałem, a może gdybym przetrwał dłużej niż 3 dni, to by przeszło?

Dodam, że w tym czasie od ręki odstawiłem też Risperidon i Klorazepan, może to też się przyczyniło do tego.
Ostatnio zmieniony 27 grudnia 2010 przez Psyks, łącznie zmieniany 1 raz.
Rejestracja: 2010
Użytkownik nieaktywny
  • 49 / 1 / 0


napisz mi ile i jak dlugo brales i z czym?

Bombardując metamfetaminowe laboratoria, armia USA zabija dziesiątki cywilów – twierdzi ONZ

Według nowego raportu ONZ, amerykańska operacja antynarkotykowa wymierzona w domniemane laboratoria narkotykowe w Afganistanie spowodowała wiele ofiar wśród dzieci. Stany Zjednoczone zaprzeczają treści raportu.

Pierwszy zgon z powodu palenia e-papierosów?

Departament Zdrowia Publicznego stanu Illinois poinformował o śmierci mężczyzny, który wcześniej palił e-papierosy i był hospitalizowany z powodu ostrej choroby układu oddechowego.
Rejestracja: 2010
  • 402 / / 0


Klorazepan brałem jakieś 2 miesiące w dawkach od 5 mg do 15mg, na początku tylko z fluoksetyną (fluo rano, klora wieczorem)
Przeszedłem potem na wenlafaksyne z risperidonem i klorazepanem, czyli:
wenlafaksyne brałem i biore :/ miesiąc dawki od 37,5 mg do 75 (rano), Klorazepan z risperidonem miałem brać razem, wieczorem, jakieś 3 tygodnie brałem, odstawiłem od ręki. Risperidon dawki 1 mg.
Rejestracja: 2010
Użytkownik nieaktywny
  • 49 / 1 / 0


sorka , troche mnie nie było na forum uporałaś się juz? Ja Ci powiem że wenylofaksyne brałem 150mg przez ok 9miechów trzeba bardzo bardzo powoli zmniejszac dawki i kontrolowac swój stan u dobrego psychiatry mozna właczyc stabilizator nastroju, benzo to wpadanie z deszczu pod rynnę , jest to bardzo dobry lek na depresje ale ciężko odstawic ja pamietam chciałem to zrobic szybko i sie nacierpiałem jak chcesz wiecej info napisz na Pw jeszcze raz sory za "opózniona reakcje "

pozdrawiam
Rejestracja: 2010
  • 402 / / 0


No nie uporałem się jeszcze z tym niestety, z tego co widzę, nie jest to takie proste, ze 150 na 75 jak zeskoczyłem to mnie też potrzepało, trzeba bardzo powoli schodzić nie którzy piszą, że schodzili po 3 - 4 tygodnie.
Rejestracja: 2010
Użytkownik nieaktywny
  • 49 / 1 / 0


czyli 2 tyg 75mg i 2 tyg 37,5 - nie ma innego wyjscia takto bedziesz odstawiac do usranej smierci ,nie wiem ,bierzesz pod opieka psychiatry?moze cos jak lamotrygina Ci pomoze stabilizator nastroju,ja przecierpiałem w 10 dni zszedłem 150-0 przy tym odstawiałem tez inne leki , trzeba wytrzymac,wazne sa tez przyczyny i skutki oraz długosc leczenia , może za wczesnie jeszcze na koniec z snri,ja odstawiałem bo po prostu juz nie potrzebowałem

pozdro
Rejestracja: 2010
  • 402 / / 0


No wszystko ok, ale co z tymi 37,5 miesiąc brałem takie dawki, jak odstawiłem to mnie porządnie wytrzepało. :/
Rejestracja: 2010
Użytkownik nieaktywny
  • 49 / 1 / 0


jak wiesz 37,5 to najmniejsza dawka skoro po 1 miechu na takiej dawce zerowanie nadal było bolesne - to albo musisz to przetrwac albo dobry psychiatra musi Ci to zamienic na cos lub czymszłagodzic objawy odstawienne(ja nie wiem) ... innego wyjscia niema
Rejestracja: 2010
  • 402 / / 0


Wiem właśnie, że to minimum, nie dobrze, zaczne wspomagać się kodeiną po 2 dniach cierpień zapewne, jakieś benzo czy coś, Tyson widze, że wiesz co nie co o tym, jak myślisz alkohol mógłby zminimalizować?
Rejestracja: 2010
  • 4 / / 0


No i jak udało Ci się odstawić całkiem? Ja biorę to cudo 6 rok.. no i w końcu trzeba spróbować życia bez wspomagania.. Biorę cały czas 75mg ale za dwa dni pobujam sobie-raz wezme -raz nie wezmę i zobacze co sie będzie działo -jak zaczne brać co drugi dzień to wtedy zejde na 37.5 mg potem rozbujam,żeby brać znów co dwa dni i the end. Nie chcę żeby mnie trzepało wiec będę schodziła chyba z pół roku:D A jak potem znów bedzie źle to cóż-wrócę i chyba sie pogodze z braniem do konca życia...
Posty: 81 Strona 1 z 9
Wróć do „Detox”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Baidu [Spider] i 3 gości