Krople do oczu - przekrwione, czerwone oczy - opracowanie

Negatywne konsekwencje przyjmowania fitokannabinoidów i sposoby im przeciwdziałania.

Moderatorzy: Konopia, Psychodeliki

Posty: 257 Strona 23 z 26
Rejestracja: 2014
  • 7366 / 870 / 0


^
Z kodeiną trafiłeś w 10 tkę - wydaje mi się, że moja wątroba przerabiała ją znacznie powyżej przeciętnej. Pierwsza dawka, po której przysypiałem na stojąco - 120mg. Robiła mnie zawsze, bez kaprysów i każde zwiększenie dawki wyraźnie odczuwałem. Takie było moje szczęście w nieszczęściu : )

BTW - jak powiązałeś te 2 sprawy??
Rejestracja: 2011
Użytkownik zbanowany
  • 769 / 18 / 0


Po prostu jesteś całkiem rozpoznawalnym użytkownikiem. U mnie masz taki status po legendarnym poście o puszczeniu się w siną dal z boxem thioco przed aptekarzem, który się za Tobą puścił :cheesy:
Po za tym znasz się na piwie, tamte treści również odnotowałem.
Rejestracja: 2014
  • 7366 / 870 / 0


LOL - właściwie to były 3 paki : ) Jest mi w ch*j wstyd, jak sobie przypomnę te czasy...

Chodziło mi bardziej o to, jak powiązałeś skutki uboczne kropelek z lepszym przerabianiem kodeiny. Jest jakaś korelacja?
Rejestracja: 2007
  • 1104 / 55 / 0


Jesteś bardziej podatny na placebo heh :P
Rejestracja: 2011
Użytkownik zbanowany
  • 769 / 18 / 0


Co do kody to nie miałem na myśli tego, o czym piszesz.
Nie znam się na kodzie specjalnie, w moim przypadku nawet nie ma czego wzmacniać, bo nie działa.
Kiedyś, raz, poczułem lekki chillout po 300mg, ale te piguły (niedobre mocno) i ich ilość przekreślają dla mnie tego typu zabawy.
Rejestracja: 2011
Użytkownik nieaktywny
  • 32 / 1 / 0


Puszcza was bomba jak zakropicie oczy ? Oprócz ożywienia czujecie spadek fazy ?
Rejestracja: 2014
  • 7366 / 870 / 0


tak, ale to "ożywienie" w moim przypadku jest na tyle nieprzyjemne, że zaprzestałem stosowania kropelek.
Rejestracja: 2016
Użytkownik zbanowany
  • 438 / 17 / 0


ciekawe jak faktycznie jest z tym puszczaniem fazy.
prawda czy wkrętka?
bo o logikę tu ciężko

żeby nie było- też mi się tak wydaje. visiny stosuję regularnie, ale zawsze pod koniec, właśnie dlatego
Rejestracja: 2010
  • 1205 / 17 / 0


Ostatnio dowiedziałem się od miłej okulistki, że częste używanie kropel Visine czy Starazolin powoduje ZSO więc dobrze pomiędzy zakropleniami visinkami także zakraplać oczy sztucznymi łzami (jak Systane or whatever). Zacząłem tak robić i rzeczywiście moje oczy mają się lepiej :)
Rejestracja: 2016
  • 52 / 3 / 1


420alldaylong pisze:
Ostatnio dowiedziałem się od miłej okulistki, że częste używanie kropel Visine czy Starazolin powoduje ZSO więc dobrze pomiędzy zakropleniami visinkami także zakraplać oczy sztucznymi łzami (jak Systane or whatever). Zacząłem tak robić i rzeczywiście moje oczy mają się lepiej :)
ZSO? Jest coś w ulotce że długie stosowanie może do czegoś złego prowadzić ale na szczęście rzadko używam.

A czy sztuczne łzy nie nawilżają oczu, a przekrwienie pozostaje?
Posty: 257 Strona 23 z 26
Wróć do „Skutki uboczne”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość