Benzodiazepiny donosowo?

Heterocykliczne substancje modulujące potencjał neurotransmisji GABA, będące pochodnymi dwuazepiny, lub kwasu barbiturowego.
Więcej informacji: Benzodiazepiny w Narkopedii [H]yperreala, Barbiturany w Narkopedii [H]yperreala

Moderatorzy: GABA, Leki

Użytkownik nieaktywny
  • 977 / 5 / 0

mam pytanie czy benzodiazepiny można zarzucać do nosa?? właściwie z grubsza się nad tym nie zastanawiałem i zaszturmowałem przed chwilą 1 estazolam w klame i jakby szybciej wwszedł w porównaniu do podania doustnego.... tak samo jak jest z frytą z resztą......, nie mam dużego doświadczenia z benzo, więc proszę o jaknajbardziej fachowe wskazówki

P.S wypiłem jeszcze 3 dębowe i kopciłem, dorzuciłem do tego Fluanxol ale z tego co sie dowiedziałęm na forum to neuroleptyków się nie ćpa...:-/ no trudno...... i sory ale jeszcze jedno pytanie, czemu benzodiazepiny mozna walić rekreacyjnie, a neuroleptyków podobno nie mozna cpac.....

Użytkownik nieaktywny
  • 85 / 1 / 0

Można wciągać rozkruszone i lekko zwilżone benzodiazepiny które rozpuszczają się w wodzie np. midazolam.

Neuroleptyków się nie ćpa, bo nie mają żadnego działania narkotycznego.

Jak to jest, gdy palisz Salvię dla dobra nauki?

Autor artykułu był jednym z 12 ochotników w pierwszym w historii badaniu nad salwinoryną A, w którym użyto obrazowania pracy mózgu metodą rezonansu magnetycznego (MRI). Przeczytajcie jak wyglądało to z jego perspektywy!

Jak działają halucynogeny?

Taaak, kolejna relacja z Focusa. Wiadomo, czego można się spodziewać, niemniej sam opis przebiegu badania ciekawy.

Użytkownik nieaktywny
  • 977 / 5 / 0

dzięki, wszystko jasne, a jeśli chodzi o ten estazolam to oczywiście pokruszyłem go dokładnie ale nie zwilżałem i huknąłem w klame, a Ty ćpasz czasem benzodiazepiny?? wolisz łykać czy wąchać??

Użytkownik nieaktywny
  • 85 / 1 / 0

estazolam się chyba nie rozpuszcza w wodzie, bez sensu to wciągać.
Ja benzodiazepiny wole jeść, ewentualnie strzelić IV.

Użytkownik nieaktywny