Vile Monarch wydaje Weedcraft Inc - od wczoraj marihuana dostępna dla wszystkich

W sklepie Steam zadebiutował Weedcraft Inc, symulator ekonomiczny produkcji i dystrybucji marihuany, autorstwa studia Vile Monarch. Zapowiedź premiery i pierwsze recenzje spotkały się z entuzjastycznym przyjęciem wśród graczy. Wydawcą tytułu został znany amerykański publisher gier indie na świecie – Devolver Digital.

pokolenie Ł.K.

Kategorie

Źródło

strefainwestorow.pl
Komentarz [H]yperreala: 
Tekst stanowi przedruk z podanego źródła.

Odsłony

261

W sklepie Steam zadebiutował dziś Weedcraft Inc, symulator ekonomiczny produkcji i dystrybucji marihuany, autorstwa studia Vile Monarch. Zapowiedź premiery i pierwsze recenzje spotkały się z entuzjastycznym przyjęciem wśród graczy. Wydawcą tytułu został znany amerykański publisher gier indie na świecie – Devolver Digital.

- Zgodnie z harmonogramem produkcyjnym, prezentujemy graczom pełną wersję Weedcraft Inc. Bardzo ciężko pracowaliśmy, aby nasza gra była maksymalnie dopracowana i spełniła wymagające oczekiwania graczy, jesteśmy dumni z ostatecznego wyglądu tej produkcji. Oddajemy w ręce użytkowników tytuł, w którym staraliśmy się wiernie odtworzyć funkcjonowanie biznesu handlu marihuaną w Stanach Zjednoczonych. Po bardzo optymistycznym przyjęciu trailerów i pierwszych materiałów, które udostępniliśmy, liczymy, że uda nam się osiągnąć satysfakcjonujący poziom sprzedaży – mówi Grzegorz Mazur, współzałożyciel Vile Monarch

Weedcraft Inc. to symulator handlu i produkcji marihuany, w którym celem gracza jest zdobycie pozycji lidera na konkurencyjnym rynku marihuany. Użytkownik dostaje pełen wachlarz możliwości do zarządzania konopnym biznesem. Musi zadbać o finanse, kontakty polityczne, aspekty społeczne i kulturowe. Co ciekawe, użytkownik staje przed wyborem ścieżki rozwoju swojego biznesu – legalną lub niezgodną z prawem. W grze moralność przestaje mieć znaczenie, kluczem do sukcesu będzie dobranie odpowiedniej strategii, zarządzanie ryzykiem, lobbowanie u władzy i policji, a także walka o dostęp do leczniczej marihuany czy wykorzystywanie systemu prawnego.

Po premierze gry Vile Monarch będzie dalej rozwijać i wspierać tytuł – Dzień premiery nie kończy naszych prac nad grą. Wciąż widzimy wiele obszarów związanych z handlem marihuaną, które moglibyśmy wykorzystać, aby urozmaicić rozgrywkę. Planujemy wprowadzenie kilka ulepszeń i dodatków, które rozszerzą zawartość gry i będą atrakcją dla graczy - informuje Kacper Kwiatkowski, współzałożyciel Vile Monarch

Weedcraft Inc to pierwszy tycoon (gatunek gier, w którym użytkownik zarządza własnym biznesem) zarówno w portfolio Vile Monarch jak i amerykańskiego wydawcy - Devolver Digital. Obydwie spółki chcą w przyszłości wspólnie rozwijać produkt i zbudować tzw. franchise Weedcraft Inc – Mamy bardzo wiele pomysłów jak możemy dalej rozwijać grę i przenosić ją na kolejne platformy. Nie wykluczamy stworzenia kolejnych części w przyszłości – dodaje Kacper Kwiatkowski

20 kwietnia, w dniu światowego dnia marihuany, spółka planuje akcję marketingową, dedykowaną promocji gry Weedcraft Inc.

O Spółce: Vile Monarch to studio gamingowe, powstałe w połowie 2015 roku w Warszawie. Zostało założone przez dwóch twórców - Grzegorza Mazura i Kacpra Kwiatkowskiego, którzy wcześniej zdobywali swoje doświadczenie w spółce 11bit Studios przy projekcie This War of Mine. Z czasem zespół powiększył się do o kolejnych twórców i deweloperów, wcześniej praktykujących w m.in. CD Projekt, Techlandzie czy CreativeForge Games - obecnie liczy 25 osób.

Specjalnością spółki są własne projekty charakteryzujące się unikalną rozgrywką i nierzadko poczuciem humoru. Studio odważnie sięga po różne style graficzne w swoich produkcjach, dzięki czemu każda gra wygląda inaczej. Największym sukcesem spółki są gry z serii Oh…Sir! czyli Oh…Sir! The Insult Simulator i Oh…Sir! The Hollywood Roast. Sumaryczna sprzedaż ze wszystkich platform przekroczyła 0,7 mln kopii, a filmy z rozgrywki zostały obejrzane dużo ponad 20 mln razy. Obecnie największą produkcją studia jest Weedcraft Inc – symulator biznesowy o złożonych problemach marihuany w USA.

Oceń treść:

Average: 8 (1 vote)
Zajawki z NeuroGroove
  • Bad trip
  • Mieszanki "ziołowe"

Pozytywnie, ciepły, letni dzień, ogromna ciekawość, ustronne miejsce

Był ciepły, letni dzień. Kolega (będę go określać K.) zaproponował mi nowy towar. Nie wiedziałam dokładnie co to jest i jak działa. Byłam ciekawa... "sprawdzę, jak jakieś gówno to przestanę palić". Okazało się, że to był dopalacz. Jaki? Dokładnie nie wiem, prawdopodobnie Mocarz.

 

  • AM-2201
  • Etanol (alkohol)
  • Przeżycie mistyczne

Dobre. Byłem po kilku piwkach wypitych ze znajomymi, chciałem przed snem przeżyć szybką, miłą i niewielką podróż. Akcja dzieje się u mnie w domu, godzina ok. 00:00.

Siedziałem w łazience, nabiłem lufę, ściągnąłem chmurę, potem drugą, a potem... Brzdęk. Jakbym dostał patelnią w łeb. Ściągnąłem chyba jeszcze jedną i ruszyłem do łóżka. Cały obraz dał się słyszeć. Zależnie od tego gdzie patrzyłem słyszałem inne słowo. "Jąźl jąźl jąźl jąźl" powtarzał chór w mojej głowie gdy widziałem białe drzwi. "Źląć źląć źląć źląć" gdy odwracałem się w stronę mroku nocy. "Skąd do chuja polskie znaki?!" spytałem sam siebie. Tamte Polsko brzmiące słowa pełne ogonków zdawały mi się być składowymi świata. Miałem wrażenie, że już słyszałem je w bardzo wczesnym dzieciństwie.

  • 4-HO-MET
  • Etanol (alkohol)
  • Marihuana
  • Pierwszy raz
  • Tytoń

Ekscytacja, ciekawość, pozytywne nastawienie do wszystkiego.

Sobota rano. Dzień piękny, wyczekiwany. Jeszcze nie wiemy jak piękny jest dziś świat, bo światło przysłania nam słomkowa roleta. Jest może koło 11 rano, umówieni jesteśmy na mieście dopiero o 14. Ja i G. ogarniamy się powoli, jemy śniadanie, pijemy kawę. Pakujemy najpotrzebniejsze rzeczy. Maluję się, palimy lufkę, pokładam się ze śmiechu na podłodze, kończę makijaż. Wychodzimy. Jadąc na rowerach podziwiamy wiejski krajobraz. Mam wrażenie, że czytanie masowej ilości tripraportów o psychodelikach na kilka dni przed wywarło wpływ na moje postrzeganie świata.

  • Efedryna

Siema!