Ogród w garażu

- 40 doniczek z krzewami marihuany o wysokości ponad 1,5 metra, lampy kwarcowe, profesjonalne wentylatory - wylicza podkom. Sylwia Bober z KMP w Krakowie. - Od kilku tygodni trwało polowanie na przestępców - dodaje.

Anonim

Kategorie

Źródło

Super Express

Odsłony

3360
Policjanci zatrzymali dwóch mieszkańców Krakowa w jednym z warsztatów samochodowych w centrum miasta. 22-latek i jego 28-letni kolega nie mieli przy sobie zbyt dużej ilości narkotyków. Dopiero w podkrakowskim Frywałdzie, na jednej z posesji, należącej do zatrzymanych, policjanci zabezpieczyli prawdziwy łup. Sama wartość narkotyków to kilkanaście tysięcy złotych. Wszystko przygotowane było do sprzedaży i dalszej hodowli.

- By ująć mężczyzn, prowadziliśmy wielogodzinne obserwacje oraz zasadzki - poinformowała Sylwia Bober. - Wyjaśniamy teraz wszystkie okoliczności mogące mieć znaczenie w postępowaniu - dodała.

Zatrzymanym "plantatorom" grożą 2 lata więzienia.

WOJT

Super Express, 8-9 marca 2003

Oceń treść:

0
Brak głosów

Komentarze

;] (niezweryfikowany)
&quot;Zatrzymanym &quot;plantatorom &quot; grożą 2 lata więzienia &quot; <br>eeee? <br>podobno za posiadanie sa 3 lata; tutaj jest mowa o posiadaniu i hodowli i sa 2 lata, czyzby za hodowle byly &quot;znizki &quot; ? <br>
Barbara Labuda (niezweryfikowany)
a ty co.... chcesz zeby ich kurwy pozamykały?? czy co??? bo nie rozumiem......
filip z konopi (niezweryfikowany)
ty koles niechwal sie gdzie tak dobrze sie &quot;bawisz &quot; ten serwis organ wykonawczy czytuje wienc jak chcesz miec kermany wyczesane to podaj jeszcze godziny w ktorych wychodzisz z domu raczyc sie zulkiem na lawerce, dla mnie to bezsensu ziomus ,wyluzuj pokuj bracia:ppp
Później (niezweryfikowany)
he he he, znalezli roslinki, wparzyli z pistoletami, TV afera, zajebiscie... <br>chyba tylko z krzakami sobie umieja poradzic .. <br>bo ostatnia akcja anty-terr. cos im nie poszla... <br>i co wam przeszkadzaja te biedne choc bogate rosliny!?... <br> <br>-pozdro&amp;peace :)-
ziele (niezweryfikowany)
a ty co.... chcesz zeby ich kurwy pozamykały?? czy co??? bo nie rozumiem......
blnt (niezweryfikowany)
aaaa!! spokuj dajcie plantatorom idzcie lapac gwalcicieli!! <br> <br>podobno lampy kwarcowe sa do dupy, jak mogli ich uzywac??? :P
spisek CBS (niezweryfikowany)
i na chuj to wszystko?? <br> <br>bo panowie lubili obcowac z natura?? za to na 2 lata?? <br>CHWDP!
sVir (niezweryfikowany)
No i powiedzcie mi z kad teraz bede bral zielsko. <br>BTW: je.... sprzedawcow (konfidentow) <br> <br> <br> <br>Pokoj !
shahid - flirtu... (niezweryfikowany)
to w hucie się ostatnio (u mnie na osiedlu) pojowiło zajebise palonko, chyba jakieś rasowane, ale co do jakości przebija nawet skuna z holandi(jakiś biały był;)), w sobote kumpel kupił gieta i bedziemy go jeszcze męczyć dziś wieczorem(tj. w poniedziałek:)), wierzcie mi w chuj dobre palenie, mam nadzieje że nie z tej chodowli, bo by było szkoda
NH (niezweryfikowany)
i na chuj to wszystko?? <br> <br>bo panowie lubili obcowac z natura?? za to na 2 lata?? <br>CHWDP!
13_Apostol (niezweryfikowany)
he he he, znalezli roslinki, wparzyli z pistoletami, TV afera, zajebiscie... <br>chyba tylko z krzakami sobie umieja poradzic .. <br>bo ostatnia akcja anty-terr. cos im nie poszla... <br>i co wam przeszkadzaja te biedne choc bogate rosliny!?... <br> <br>-pozdro&amp;peace :)-
Fazujoshi (niezweryfikowany)
Proponuje minute ciszy , oraz podczas palenia wziecie jednego baksa za tych biednych plantatorów
ASheh (niezweryfikowany)
i na chuj to wszystko?? <br> <br>bo panowie lubili obcowac z natura?? za to na 2 lata?? <br>CHWDP!
Ugly Dog (niezweryfikowany)
I tak te ziele w całości nie trafi do magazynu. <br>Pałaże też jaraom.Tylko że towar zamiast kupić to okradajom po chamsku &quot;biednych &quot;plantatorów. <br> <br>szczałka wszystkim <br>viva la mota
CeDe (niezweryfikowany)
ehh i znowu trzeba bedzie placic 25... :(
chilum[u] (niezweryfikowany)
..każdej rośliny. <br>Lampy były IMO sodowe i halogenowe. <br>To polskie prawo mnie dobija i budzi moją agresję. <br>Chyba zaczynam rozumieć co czują Ci,ktoorzy podkładają bomby.Serio.
prosiak (niezweryfikowany)
ty koles niechwal sie gdzie tak dobrze sie &quot;bawisz &quot; ten serwis organ wykonawczy czytuje wienc jak chcesz miec kermany wyczesane to podaj jeszcze godziny w ktorych wychodzisz z domu raczyc sie zulkiem na lawerce, dla mnie to bezsensu ziomus ,wyluzuj pokuj bracia:ppp
Zajawki z NeuroGroove
  • Artemisia absinthium (absynt, piołun)

ABSYNT - Czar zielonego trunku

JAKOB HEIN, Die Welt



  • Lophophora williamsii (meskalina)
  • Przeżycie mistyczne

Urodziny, ciepły, jesienny dzień, dwa tygodnie po rzuceniu pracy, brak pieniędzy, duża potrzeba poukładania w głowie narastających problemów

Opisane doświadczenie było moim drugim z trzech poważnych przeżyć mistycznym pod wpływem substancji psychoaktywnych. Było o wiele bardziej klarowne i o wiele dłuższe od pozostałych. Miałem wcześniej raz do czynienia z tą substancją, jednak wtedy nie do końca zrozumiałem ten stan i dodatkowo wydawał mi się płytszy z powodu okoliczności w jakich go doświadczyłem (ja na mesce, grupa znajomych na grzybach które nie bardzo ich porobiły).

  • Dekstrometorfan


Nazwa substancji:



Bromowodorek Dekstrometorfanu



Specyfik:



Acodin w tabletkach 30x15 mg



Dawka całkowita:



450 mg na 79 kg masy ciała



Poziom doświadczenia użytkownika:



MJ, Amfetamina, Extasy, LSD, Bezydamina (Tantum Rosa)



Stan umyslu:


  • Grzyby halucynogenne
  • Tripraport

Podróż, którą opisuję poniżej, była moją najbardziej intensywną do tej pory. Przeżywałem w jej trakcie wiele emocji, od smutku do euforii. Zakończyła się wręcz mistyczną ekstazą.

Moja waga: ok. 70 kg

 

Poprzednie doświadczenia z psychodelikami: LSD (raz w życiu jeden kartonik, konkretna dawka nieznana), innym razem 15g magicznych trufli Shambhala. Do tej pory moje wrażenia z tego typu substancjami były bardzo pozytywne, dobrze radziłem sobie z intensywnymi momentami fazy.