Dezoksyefedryna, metyloamfetamina, meth
Więcej informacji: Metamfetamina w Narkopedii [H]yperreala
ODPOWIEDZ
Posty: 18 • Strona 1 z 2
  • 1 / 2 / 0
Cześć
Teraz tak wiem że ten temat był tu poruszany nie raz ale co mam zrobić jak po krysztale mam takie oczy na przykład na następny dzień czy nawet dwa dni po
Macie jakiś sposób poza opiatami? Jakiś sposób żeby to było mniej zauważalne a najlepiej łatwo dostępne. Bo jeśli tego nie ogarnę będę miała przypał to mało powiedziane

scalono - surv

Sprawa jest taka problem bo po zażyciu przez pierwsze 8h mam oczy normalne ewentualnie lekko powiększone. Ale w momencie w którym budzę się na następny dzień czy nawet dwa dni później mam takie oczy że to hit i czy ktoś jest w stanie mi to wytłumaczyć?
Ostatnio zmieniony 21 czerwca 2022 przez surveilled, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: poprawiono brzmienie tematu, scalono
  • 1 / / 0
Po zażyciu zawsze drżą mi dłonie. Jest sposób żeby się tego pozbyć? W pracy czuje ze to zwraca uwagę.
  • 933 / 169 / 0
@Aki32 , A duże to są ilości? Bo może walisz grubo przez krótki czas i stąd taki efekt. Ja tak miałem jak waliłem serio spore ilości jak na jedną osobę i ciągnąłem balet np. te 15 godzin. Teraz mogę zjeść małą ilość fety, kryształu czy MDMA i fakt oczy w czasie zabawy mam lekko powiększone tj. źrenice trochę większe i oczy wyłupiaste, ale potem jak puszcza robią się jeszcze większe, ale parę godzin i gęba normalna :) Pamiętaj aby też po zabawie jak puszcza coś zjeść dobrego i napić się czegoś, nawodnić :)
@Jubiler567 , ćpanie jest dla mądrych ludzi, a mądrzy ludzie na walą w pracy. Chcesz być mądry to odpuść ćpanie :) Ty się przejmujesz łapami jak gęba pewnie wyćpana że z kilometra ciebie widać że coś z tobą jest nie tak :D
Przez to cholerne forum boję się wypić piwo, walnąć kreskę i zwalić konia xD
  • 2 / / 0
Ja na przykład mam wywalone oczy jeszcze 8 godzin od brania, pomimo tego, że działanie już dawno zeszło.
Chyba jedyne rozwiązanie to siedzieć w dosyć jasnym miejscu, żeby te oczy chociaż lekko się zwęziły.
Ostatnio zmieniony 26 sierpnia 2022 przez MatissMateusse, łącznie zmieniany 2 razy.
  • 4494 / 713 / 0
@Jubiler567 niestety w tym przypadku @FAMAS1980 ma rację, unikałbym ćpania w miejscach do tego nieprzeznaczonych. Postaraj się nie walić w czasie pracy, albo ograniczyć takie sytuacje do minimum. Chyba najgorsze co może być, to stracenie pracy przez taką głupotę. Masz aż taki problem i jesteś tak mocno wjebany, że musisz walić przed robotą? Czy robisz takie weekendowe zabawy lub ciągi, że jeszcze w pracy po tobie widać?
— https://tiny.pl/dkvnh (Słoń „raper” o [hyperrealu]).
Chcesz wspomóc narkopedię swoją wiedzą? Pisz na — martwamysz/at/tuta.io
Dołącz do Hajpowego Mastodona - kliknij„link na końcu”i dołącz do naszej społeczności! — https://hyperreal.cyou
  • 11 / 3 / 0
Nie da się ukryć wszystkiego, są sposoby żeby wyglądać w miarę normalnie podczas ciągu ale jak ktoś nie dba o siebie to i tak będzie widać że go zabrało. Trzeba unikać maratonów ew. od święta zarwać nockę, walić rano i dorzucać nie później jak o godz. 17-18, jeść i pić nawet na siłę dobre są izotoniki oraz uzupełniać witaminy. Na skórę kremy i balsamy, pod oczy maseczki albo chlodzaca opaska na oczy, myć zęby regularnie i dobrze ogarniać higienę. Jak japa zajechana to dobry jest puder który możecie podwędzić swojej kobiecie 😁
  • 4494 / 713 / 0
Stąd idealną propozycją jest branie od czasu do czasu. Dłuższe ciągi nie są wskazane, a już w trakcie pracy albo w jej miejscu na pewno. Zbyt duże ryzyko.

Mnie pierwsze co na myśli przychodzi, to nawadnianie się typowo elektrolitami, o których wspomniałeś, częsta kąpiel (w ogólnym rozumieniu, dbanie o siebie) maseczki to polecam typowo mokre, bo są również suche, ale one za bardzo nic wam nie dadzą.

To musi być typowo mokra maseczka, która nawet po nabalsamowaniu twarzy pozwoli jeszcze mocniej ją nawodnić. Do tego duże ilości wody — po dragach odwodnienia są bardzo szybkie i niosą ze sobą duże skutki. Widać, że jesteśmy chudsi po takich maratonach, więc jeszcze ukłoniłbym się prócz izotoników/witamin do zwykłego nawadniania — wodą.
— https://tiny.pl/dkvnh (Słoń „raper” o [hyperrealu]).
Chcesz wspomóc narkopedię swoją wiedzą? Pisz na — martwamysz/at/tuta.io
Dołącz do Hajpowego Mastodona - kliknij„link na końcu”i dołącz do naszej społeczności! — https://hyperreal.cyou
  • 14 / 8 / 0
Przynoszę wam dobrą nowinę!
Już od wielu lat chodzi mi po głowie zastosowanie kropli do oczu z tymololem - miejscowym betablokerem. Teoretycznie powinno to zbić rozszerzone źrenice po stimach i innych dragach wszelkiej maści. Jeśli ktoś tego spróbuję, niech koniecznie zda mi raport, może być priv, obojętnie. Podanie do worka spojówkowego powoduje przenikanie do krwi, w niewielkiej ilości, ale jednak, więc nie napierdalajcie tam nie wiadomo ile tych kropli. Nie działa to nie działa, nie wlewaj do oczu całej butelki.
  • 3455 / 565 / 0
Podaj mi nazwę kropli do oczu stymolem do zakupów w aptece proszę.
Uwaga! Użytkownik Mefistofeles1945 jest zbanowany na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 14 / 8 / 0
Timoptic, Oftensin
ODPOWIEDZ
Posty: 18 • Strona 1 z 2
Newsy
[img]
Lek na bazie LSD firmy Definium zmniejszył objawy lęku. Trzeci pozytywny wynik fazy III

Definium Therapeutics poinformowało o pozytywnych wynikach badania fazy III Panorama, w którym oceniano DT120 ODT – farmaceutyczną formulację lizergidu (LSD) – u dorosłych z uogólnionym zaburzeniem lękowym (GAD). Pojedyncza dawka 100 µg istotnie zmniejszała nasilenie objawów w porównaniu z placebo, a efekt utrzymywał się przez 12 tygodni. To trzecie pozytywne badanie fazy III programu DT120 ODT, po wcześniejszych wynikach w GAD i dużej depresji.

[img]
Badanie: LSD w mikrodawce poprawia koncentrację, ale tylko u kobiet

Badanie pilotażowe sugeruje, że niskie dawki LSD mogą odmiennie wpływać na zdolność utrzymania uwagi u kobiet i mężczyzn. Takie ustalenia przedstawiono na dorocznym kongresie Europejskiego Kolegium Neuropsychofarmakologii (ECNP) w Monachium. Mikrodawkowanie polega na przyjmowaniu bardzo małej ilości substancji psychodelicznej, czyli takiej, która zazwyczaj nie wywołuje typowych halucynacji, zaburzeń postrzegania czasu i przestrzeni czy gwałtownych zmian nastroju.

[img]
Badanie: częstsze używanie substancji związane z większym obciążeniem psychicznym

Osoby częściej używające alkoholu, konopi lub stymulantów wykazywały więcej trudności psychicznych, które były też silniej ze sobą powiązane – wynika z badania polskich naukowców. Dotyczyło to m.in. stresu, impulsywności i doświadczeń przypominających objawy psychozy.