Dział poświęcony wpływowi substancji psychoaktywnych na działalność człowieka.
ODPOWIEDZ
  • 0 / / 0
Witam wszystkich!
Jestem studentem psychologii i piszę pracę na temat wpływu różnych substancji psychoaktywnych na kreatywność/twórczość człowieka. Badanie zajmie wam maks 20min. Wszystkie dane są anonimowe, nie będziecie musieli podawać żadnych danych personalnych. Jeśli kogoś zaciekawią wyniki - zachęcam do odzywania się przez forum, czy na email podany w ankiecie.
Odczarujmy mit o złych narkotykach :liść: :extasy: :tabletki: :amfa: :lsd: :grzybki: :ghb:

Link do badania
https://warsawpsy.eu.qualtrics.com/jfe/ ... o4682Gdb37
Lepiej jest płynąć, choć niebo się chmurzy,
Niż morskiej nigdy już nie doznać burzy
(...) Lepiej raz przepaść w zaburzone fale,
Niźli żyć gnijąc po trochu na skale..
  • 1043 / 151 / 0
Czy hipotezę, że kreatywność może być jedynie złudzeniem na haju również można potwierdzić lub zaprzeczyć?
  • 1290 / 367 / 0
Access Denied
You don't have permission to access "http://warsawpsy.eu.qualtrics.com/jfe/f ... o4682Gdb37" on this server.

Reference #18.b7501702.1597392037.6dd1b74

Hujowe miejsce na badanie cpunow.
  • 174 / 27 / 0
Z pewnością, pod wpływem marihuany mam dużo bardziej dojrzałe pomysły, na kolejne pociągniecia pędzlem, tak samo z grą na klawiszach, gra mi się płynniej, odkrywam nowe przejścia między rytmami, branie pełnoprawnych psychodelików jak LSD czy grzybów trwale poprawia u mnie zdolność do bardziej empatycznego, kreatywnego, logicznego myślenia, skrótem poszerzają horyzonty myślowe i jest to raczej banał, jakoś mniej więcej od lat 60tych ubiegłego wieku, a możne nawet 20 lat wcześniej, tak czy owak ankieta męczy odpowiadaniem na pytania otwarte :kreska: mogę się założyć że wielu chętnych sajkonautów wycofało się po drugim pytaniu ze skojarzeniami.
Ćpoki są zbyt zajęte ćpaniem :nos:
  • 0 / / 0
13 sierpnia 2020Metropolis pisze:
Czy hipotezę, że kreatywność może być jedynie złudzeniem na haju również można potwierdzić lub zaprzeczyć?