Imbir lekarski (Zingiber officinale Rosc.) - wątek ogólny

Dział służący dyskusji o pozostałych odmianach roślin, np. afrodyzjakach, ziołach snu, czy ziołach o właściwościach uspokajających i sedatywnych.

Moderatorzy: Wszyscy moderatorzy, Magiczny Ogród

Posty: 36 Strona 1 z 4
Rejestracja: 2006
  • 2312 / 9 / 0

Zalorzylem ten watek poniewaz niemam aktualnie dostepu do zadnych dragow , poczytalem ttroche na erowidzie i znalazlem pare tr ktore wskazuja na to , ze imbir ma jakies dzialanie psychoaktywne . Zdesperowany od razu sprobowalem . Wzialem swierzy korzen i zjadlem caly . >Okropnie ostry w smaku , jak chilli . Po ok 30 minut zaczalem cos czuc na oczach . okreslilbym je jako " senne " . Zrobilo mi sie subtelnie przyjemniej . A gdy wyszedlem na powietrze obraz zdawal sie byc miekko rozmyty i kolory byly intensywniejsze . Zaznaczam , ze niebylo to nic nadzwyczaqjnego , ale ... Moze ktos ma jakies doswiadczenie ?

Zmieniłem nazwę tematu na bardziej estetyczną - black goku

 

Rejestracja: 2006
Użytkownik nieaktywny
  • 19 / / 0

to nie jest tak ze wymyslamy na sile czym sie nacpac.ja tez czytalem sporo o galangalu ..krewniaku imbiru:) skubane malo popularne ale udalo mi sie zdobyc swiezy korzen..zjadlem i chyba nic...moze doszukujac sie cos tam bylo czuc

Indyjskie Polowanie Na Charas

Do produkcji haszyszu można używać wielu metod, ale charakterystyką tego pochodzącego z Malany było to, że wycierało się go z rośliny wyłącznie rękami, bez użycia żadnych rozpuszczalników, ani zaawansowanych technologicznie rozwiązań. Taki haszysz określa się właśnie jako charas. Ze względu na prostotę tej metody, charas zyskał w Indiach, Pakistanie i okolicznych regionach wielką popularność.

Policjanci oferują pomoc przy zakupie narkotyków. W ten sposób walczą z nieuczciwymi dilerami

Policjanci z Karoliny Północnej chcą pomóc w walce z nieuczciwymi dilerami. Apelują: „Ktoś sprzedał Ci za mało? Zgłoś się do nas!”. Jak dilerzy oszukują swoich klientów?

 

Rejestracja: 2007
  • 202 / 1 / 0

Imbiry z pewnoscia nie ma dzialania psychoaktywnego , robilem kiedys taki napoj wg pewnego starego przepisu( zupelnie dobry , jesli ktos lubi ostre potrawy) gdzie na 0.5 litra wody wchodzil caly korzonek... swietnie rozgrzewa i zabija chyba wszystkie robale ale napewno nie kreci. Skład chemiczny imbiru nie wskazuje zeby posiadal jakiekolwiek psychotropowe wlasnosci . Oczywiscie rosliny posiadaja " rasy chemiczne" i nie wykluczone ze gdzies rosnie jakas nieznana odmiana ( rasa) imbiru ktora "cos w sobie ma" , ale ten kupiony w Tesco jest raczej " spokojny".

 

Rejestracja: 2007
  • 202 / 1 / 0

ruta moze spowodowac "straszne" problemy , czlowiek "żyga dalej niz patrzy" a najgorsze jest to ze nie ma juz czym a osrodek w mozgu odowiedzialny za wymioty nadal jest pobudzony wiec porostu trzeba to przetrzymac co nie jest mile jesli doda sie jeszcze " powidoki " i inne atrakcje .Imbir dział przeciw wymiotnie i moze bys w wielu przypadkach stosowany zastepczo za slynny aviomarinek.
Jesli jest w stanie zmniejszyc wymiotne dzialanie ruty to byloby to cenna cecha. Jak wielkie dawki ruty przyjmowałes?
Ostatnio zmieniony 25 listopada 2007 przez alkem, łącznie zmieniany 1 raz.

 

Rejestracja: 2006
  • 2312 / 9 / 0

Może niewielkie Alkem . Dwa razy po około 2,5 - 3 gramy . ZERO negatywów . Za pierwszym razem spozyłem rute w bomce i zapiłem imbirem .A za drugim jadłem ja łyżeczką z kubeczka . Sam smak juz mnie mocno zniechecil , ale popilem imbirem i jakos to było . Także , na mnie działa .
Rejestracja: 2011
  • 751 / 50 / 0

Imbir jest psychoaktywny.

Jest agonistą receptora 5-HT1A. Dzięki temu ma działanie hipotensyjne, anksjolityczne i antydepresyjne. Upośledza zdolność uczenia oraz pamięć.
Jest także antagonistą 5-HT3 oraz 5-HT4. Dzięki temu ma działanie anksjolityczne oraz przeciwwymiotne.
Jest także antagonistą receptora muskarynowego M3. Prawdopodobnie blokada tego receptora powoduje zmiany percepcyjne opisane w pierwszym poście. Oprócz delikatnych zmian percepcyjnych powoduje zmniejszenie częstości skurczy mięśni pęcherza moczowego.
Myślę, że imbir powinien być bardzo dobrym sposobem na zmniejszenie nudności po psychodelikach. Jednocześnie poprzez agonizm receptora 5-HT1A będzie zwiększał działanie hipotensyjne tryptamin.

Źródła:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20363635
http://en.wikipedia.org/wiki/5-HT1A_rec ... modulation
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21305447
http://en.wikipedia.org/wiki/5-HT3_antagonist
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9225297
http://www.sciencedirect.com/science/ar ... 0897000373
Rejestracja: 2010
Użytkownik nieaktywny
  • 576 / 6 / 0

Czytaj uważniej - tam pisze, że nie działa na receptor 5-HT4, z całą resztą akurat tak.
Rejestracja: 2011
  • 751 / 50 / 0

Mam za sobą kilka testów imbiru i muszę stwierdzić, że działa wyśmienicie.
Zjedzenie całego korzenia dało mi kilka godzin strasznego ogłupienia i lekkich zmian percepcyjnych. Małe dawki(kawałek wielkości połowy kciuka) za to są świetne do wszystkiego.

Imbir całkowicie niweluje nudności po wszystkim, testowałem z kodeiną(choć tu jeszcze był aviomarin, więc niepewne), JWH-307(przepaliłem się srogo i nie miałem nudności) oraz z 2C-P. 40mg MXE+imbir i nie miałem bodyloadu po 15mg 2C-P.

Do tego imbir świetnie sprawdza się na wazokonstrykcję. Małe dawki imbiru skutecznie usunęły wazo po kannabinoidach oraz stymulantach. Pół godziny po zjedzeniu ręce i stopy już są znów cieplutkie. Do tego uspokaja trochę fazę i uprzyjemnia ją. Również imbir jest świetny na problemy ze wzwodem podczas fazy na stymulantach.

Dodaję go do wszystkiego :)
Rejestracja: 2010
  • 1034 / 22 / 0

Czy przy zarzucaniu wyzszych dawek tryptamin 4 ho met np dobrze jest wziac imbir na wazokonstrykcje i ewentualne wymioty? Dawki z rzedu 33mg
Rejestracja: 2007
  • 97 / / 0

Imbir całkowicie niweluje nudności po wszystkim
Czy obrobiony termicznie imbir (smażony) też ma takie działanie?
Posty: 36 Strona 1 z 4
Wróć do „Inne”
Na czacie siedzi 51 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość