Uwaga! Dział zawiera wątki na temat chorób, gdzie osoby dotknięte daną chorobą mogą dyskutować o szczególnych dla siebie problemach!
Nie jest to dział, w którym właściwe są wątki "czy XYZ powoduje ABC-emię" – takie pytania należy kierować do działu/wątku o substancji XYZ!
Moze po pros o jakieś delikatne benzo ? Typu signopam albo Bromazepam ?
UWAGA : Benzodiazepiny uzalezniaja :finger:
Nie zapomnę pierwszy nastuk
W wieku lat piętnastu
Później zarzucanie różnych wynalazków
Lekkie benzo to nie jest słaby pomysł, spróbuję jakoś zagadać do lekarza, żeby przepisał ten signopam lub Bromazepam, tylko w ogóle nie wiem jak to zrobić, żeby nie wyjść na lekomana i też się do niczego nie przyznawać. Może tu też da się uzyskać jakieś porady od bardziej doświadczonych?
Tymczasem objawy przeniosły mi się z alkoholu i narkotyków także na inne jedzenie, dostaję lekkiego ataku paniki również jedząc przykładowo owoce. Równocześnie zdaję sobie sprawę jak bardzo to jest niedorzeczne, ale nie potrafię się uspokoić przez dłuższą chwilę.
scl \ ncdream
Pozwólcie, że podbiję jeszcze z jednym pytaniem (w razie czego proszę o scalenie, bo nie widzę tu opcji edycji posta). Udało mi się skołować bez większych przeszkód ten Bromazepam w postaci leku Sedam 3 po 3mg jedna tabletka. Jak to teraz polecacie dawkować? Brać tylko w przypadku, gdy wypiję lub coś wezmę i dostanę ataku paniki, czy stale co rano albo wieczorem aż do stanu, gdy będę mógł już wyjść na piwo bez dostania stanów lękowych i zastanawiania się czy wystąpią, stopniowo zmniejszając dawki?
W innym przypadku będziesz wzywał pomocy głosem szopa pracza czego osobiście nie życzę lol
----
Okazało się ,ze mam ADHD i CHAD i to jest podłoże moich problemów.
Pisałem do terapeuty czy warto iść na taką intensywna terapie lecz miedzy czasie trafiłem na profesora który przejrzał moje ALL posty na hyperrealu i przeanalizował 6 papierów z diagnoz i wypisów ambulatoryjnych i porozmawialiśmy dodatkowo. Niewiem czy w takim razie warto?
W innym przypadku będziesz wzywał pomocy głosem szopa pracza czego osobiście nie życzę lol
----
koks stymuluje, Ty hamujesz to relanium wieczorem by spać i w ten sposób przyzwyczajasz sie do tego stylu.
Przyjdzie czas że nie zaśniesz bez rolek i zaczniesz brać ich coraz więcej
Domyślam się jak teraz jest fajnie ale odstaw koks i relanium, reguluj się lekami które masz póki nie jesteś na etapie odwyku szpitalnego od benzodiazepin ( relanium )
Przy nerwicy, lękach i nie daj boże dwubiegunówce koks pogłębi problem, relanium na dłuższą metę też nie jest dobre
Wybierasz mniejsze zło i leczysz się albo większe i lecisz dalej gdzie samopoczucie bardzo szybko spadnie a dawki wzrosną , tego się już nauczylem, proponuję nie sprawdzać bo może być deprecha, nerwica, lęki i koks ani rolki nie pomogą na długo :)
Politoksymania
Kokaina stała się problemem społecznym. Dotyka również miejsca pracy
Psychoaktywny kameleon. Dlaczego marihuana to nie psychodelik?
Polska 2026 wygląda jak Stany Zjednoczone w 1996
O polskim systemie leczenia uzależnień opioidowych - z perspektywy pacjenta po dziewięciu ośrodkach.
Noworodek pod wpływem narkotyków? Sprawę wyjaśnia prokuratura
Substancje psychoaktywne wykryli lekarze w organizmach noworodka i jego matki w szpitalu wojewódzkim w Elblągu.
Włochy: Pies-poszukiwacz trufli znalazł zakopaną w ziemi kokainę
Pies-poszukiwacz trufli znalazł w lesie we włoskiej Abruzji zakopaną w ziemi czystą kokainę o wartości około 25 tysięcy euro - podała w środę agencja Ansa. Wyprawa po te cenne grzyby nieoczekiwanie zamieniła się w operację antynarkotykową.
Lek na bazie LSD firmy Definium zmniejszył objawy lęku. Trzeci pozytywny wynik fazy III
Definium Therapeutics poinformowało o pozytywnych wynikach badania fazy III Panorama, w którym oceniano DT120 ODT – farmaceutyczną formulację lizergidu (LSD) – u dorosłych z uogólnionym zaburzeniem lękowym (GAD). Pojedyncza dawka 100 µg istotnie zmniejszała nasilenie objawów w porównaniu z placebo, a efekt utrzymywał się przez 12 tygodni. To trzecie pozytywne badanie fazy III programu DT120 ODT, po wcześniejszych wynikach w GAD i dużej depresji.