Czy da się wapowac substancje sproszkowane, ewentualnie skrystalizowane lub w igłach, przy użyciu elektronicznych urządzeń z zasady przeznaczonych do suszu (wiem to, wiec proszę nie odpowiadać pobłażliwie "jak do suszu, to do suszu", szkoda literek internetowych) - nakładając substancję na grzałkę uruchamianą przyciskiem, z pochłaniaczem dymu (np. poprzez pomieszanie z suszem)?
Robiłem próby, ale nie znam się ani na urządzeniach,ani na takich ROA, więc po nieudanych próbach nie chciałem więcej marnować materiału.
(Wybaczcie ten może zabawny opis urządzenia, tak dużo tego na rynku, że nie wiem, czy trafiam w to, co mam na myśli, a zdjęć lub nazw handlowych nie chcę zamieszczać; nawet nie wiem, czy mogę).
Z góry dziękuję.
Logika Valium, a nie LSD: narkotyki, artyści, mieszczaństwo i codzienność do znieczulenia [WYWIAD]
Narkomani i nędza. Niemcy wolą się tu nie zapuszczać. "Sytuacja nie do przyjęcia"
GIF: Nielegalny handel w sieci lekami narkotycznymi zaczyna się od legalnej recepty [WYWIAD]
Spali w lesie i zażywali narkotyki. Policja zatrzymała rodziców trójki dzieci
Jedna z mieszkanek zadzwoniła na policję i poinformowała, że rodzice wraz z trójką dzieci w wieku 1, 4 i 6 lat przez ostatnią dobę przebywali w samochodzie, w lesie. Na miejsce natychmiast skierowano policyjny patrol.
1 dziennie i ryzyko drastycznie rośnie. Alarm: Polacy nic sobie z tego nie robią
Nawet niewielkie ilości alkoholu mogą istotnie zwiększać ryzyko raka jamy ustnej – wynika z badania opublikowanego w „BMJ Global Health”, które szczególnie alarmujące dane przynosi z Indii.
Fałszywy narkotest, prawdziwe konsekwencje. Jak policyjna procedura zniszczyła życie 20-latka