Syntetyczny opioid o niewybiórczym działaniu na receptory opioidowe.
Więcej informacji: Tramadol w Narkopedii [H]yperreala
Zablokowany
  • 13 / 1 / 0
tramadol przypadkiem nie rozpuszcza się równio chujowo w wodzie co paracetamol?Jak miałem te dorety kiedyś to chciałem ekstrakcje, ale pamiętam, że niby się nie rozpuszcza jak kodeina.
  • 2535 / 594 / 0
Rozpuszcza się i normalnie można przeprowadzić ekstrakcje,tak jak w przypadku kodeiny.Tylko nie wiem ile użyć wody na tabletkę...
Uwaga! Użytkownik Atro nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 17 / 14 / 0
Użyj 2,5 ml na 1 tabletkę 37,5 mg Jest to dobry kompromis między wydajnością a ilością rozpuszczonego parasyfu.
tramadol rozpuszcza się bardzo dobrze - w kroplach mamy 100 mg / ml.

A tak przy okazji, sytuacja z reckami z tramcem wróciła do normy. Jesteśmy uratowani! :)
  • 68 / 6 / 0
Cześć, jestem początkującym i, że tak powiem, odświętnym użytkownikiem tramadolu, stąd moje pytanie w oparciu o wasze doświadczenie.
Czy to możliwe że mam więcej energii po spożyciu 300mg? Normalnie jestem dość senny, długie czytanie mnie usypia, a dzisiaj jest dużo lepiej. Wiem, że to może być po prostu lepszy dzień, a to tylko zbieg okoliczności, ale wole zasięgnąć opinii ekspertów 🙂
  • 2535 / 594 / 0
Tak,tramadol wypierdala noradrenalinę.
Uwaga! Użytkownik Atro nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 68 / 6 / 0
To chyba powinienem mieć chyba mniej energii, noradrenalina i adrenalina to stymulanty.
  • 36 / 7 / 0
Re:
Nieprzeczytany post autor: TheTiger »
10 maja 2007Mya pisze:
ale wydaje mi się, że jednak rozgryzienie/rozkruszenie go pomaga. zresztą na ulotce napisane jest, żeby nie rozgryzać tabletki ze względu na jej właściwości stopniowego uwalniania - więc gdyby to było zupełnie bez znaczenia nie informowaliby o tym, prawda?