Dział poruszający prawne kwestie użytkowania narkotyków. Legalizacja, kary, pytania do adwokata.
ODPOWIEDZ
  • 2 / / 0
Witam, to mój pierwszy post na tym forum.
Ostatnio (3 tygodnie temu) w czasie rutynowego przeszukania na ulicy policjanci znaleźli u mnie 0,25 g analogu 3mmc i 0,6 g mj. Następnie zostałem zabrany na komendę, gdzie powiedziałem, że kupiłem wszystko od znajomego (którego dane oczywiście wymyśliłem na poczekaniu), policja przeszukała mi jeszcze mieszkanie i na strychu znaleźli 5 g analogu. Dzisiaj odsłuchałem wiadomość na poczcie głosowej w której policjant z wydziału kryminalnego wzywał mnie na komendę. Moje pytanie dotyczy przede wszystkim tego co mam mówić na policji teraz, z tego co czytałem po zatrzymaniu źle zrobiłem podając jakiekolwiek imię i nazwisko, nawet zmyślone, i co dalej? Jestem dość zielony w tych sprawach mógłby ktoś z większą wiedzą mi pomóc powiedzieć jakie mogą być konsekwencje tego wszystkiego i jak to będzie dalej wyglądać?
Od razu mówię że szukałem na forum podobnego tematu ale myślę że w mojej sprawie kluczowy może być ten błąd, tzn podanie imienia i nazwiska "dilera". Proszę o pomoc. Z góry dzięki.
  • 1876 / 194 / 0
Ciężko mi powiedzieć, nigdy nie byłem w takiej sytuacji, chociaż faktycznie, trochę się wkopałeś z tymi danymi. No cóż, stres robi swoje ;)

Ja osobiście radziłbym się zasłaniać niepamięcią. Nie pamiętasz kiedy kupiłeś, nie pamiętasz jak wyglądał znajomy, może i nawet nie pamiętasz czy faktycznie podałeś dobrze jego nazwisko, bo na przykład, widziałeś go 2 razy w życiu i to pobieżnie

Gdyby to był sam Analog to byłoby małe piwo, gorzej z jaraniem, za to zapewne mogą pociągnąć do odpowiedzialności. Niemniej jednak, na pewno jeszcze inne forumowe majstry z większym doświadczeniem posłużą radą, także do przodu i z fartem :-D
Zakonnik Wielu Zakonów
Tak zwany Wielozakonnik
Z tytułem Zakonnego Doktorka
  • 123 / 19 / 0