Dział poświęcony wpływowi substancji psychoaktywnych na działalność człowieka.
ODPOWIEDZ
  • 3 / / 0
Na wstepie chcialbym podkreslic ze jestem tylko amatorem zwiazanym z chemia tylko w celach naukowych i hobbystycznych, z zawodu jestem niestety kims innym

interesuje sie preparatyka materialow wybuchowych, no dobra bardziej ich detonacja, sam przyrzadzilem kilka prostych ladunkow dla zabawy i ciekawosci, frajda jest dla mnie to ze mam, kazdy ma, mozliwosc stworzenia czegos co z jednej strony moze byc straszliwie niebezpieczne a z drugiej nagminnie pomocne dlatego trafilem tutaj, nastepna zabawa to synteza *******ów :D

zaczne od tego ze nigdy nie zapalilem ani nie wciagnalem srodku chemicznego o wartosciach narkotyzujacych z powodu strachu przed negatywnymi oddzialywaniami na moje zdrowie, a mam juz ponad 20 lat.., dlatego moje pytanie bedzie zwiazane z tym wywodem, gdyz po prostu na tej dziedzinie chemii sie nie znam

co mozna zrobic w domowych warunkach? dysponuje niepelnym wyposazeniem laboratoryjnym ale podstawowe rzecz sa na miejscu :P, od czego powinienem wpierw zaczac, jedyne o czym slyszalem to kokaina/amfetamina/piguly/kwasy/mefedron a w dziale syntezy sa rzeczy o ktorych nawet nie mialem pojecia

studiowalem troche dzial z amfetamina, ale to jeszcze za trudne dla mnie aczkolwiek chyba wykonywalne, chociaz jak pomysle ze trzeba kombinowac i syntezowac polprodukty ktore sa wpisane do prekursorow ustawy antynarkotykowej juz chce mi sie rzygac, wchodze do sklepu budowlanego i slysze ze nie sprzedadza mi toluenu.... parodia

chcialbym z wielka checia porozmawiac z kims na ten temat bo niestety w moim otoczeniu takich osob nie ma
  • 2497 / 49 / 0
w warunkach domowych mozesz pocwiczyc z efedryna, tj. redukcja do metamfetaminy, albo utlenienie do metylokatynonu, jednak oba sa silnie uzalezniajace, a metamfetamina jest do tego w chuj szkodliwa.