Więcej informacji: Grzyby w Narkopedii [H]yperreala
Odpowiedzi na te 3 pytania powinny wyjasnij takie kwestie.
1. Jakie inne używki (obok grzybow) najczęsciej goszczą w twoim menu
2. Które z tych rzeczy najczęsciej wykorzystujesz do robienia miksów
3. Czy po doswiadczeniu z grzybami zaprzestales stosowania jakis innych uzywek, jakich i dlaczego?
2.Palę czasami jak kapelusze bądź kwas schodzą. Czasem jak MDMA. W planach MDMA z kwasami i grzybami.
3. Alkoholu nie tykam. Dojrzałem jego absolutna pustkę i bezsens. Szkodliwość i bezcelowość. Pusta używka, która najwyżej zaszkodzi, a sam wywołany nią stan jest dla mnie nieprzyjemny już.
DXMu też już tak raczej nie ruszam jak wcześniej.
I mean no harm.
Ani To Ani Tamto
Gdybym miał dostęp do konkretnych papierów czy dropsów to też na pewno na stałe zagościły by w moim menu.
2. MJ, alkohol
3. -
2. Trawa :) Łączy się idealnie. Nie mam większego doświadczenia, na pewno gdybym miał pod ręką benzo to czemuż by nie. Z Salvią o ile gwiazdy pozwolą, na pewno też będzie miks :)
3. Amfetamina, ekstazy. Tak sobie myślałem i myślałem, aż wymodziłem, że ten syf wcale mi do zabawy czy też szczęścia niepotrzebny. Szkoda mi dyńki, nozdrzy i pikawy na takie zabawy :rolleyes:
Unrealism benzosy dobre są jak zdążyłem zauważyć do prawie wszystkiego. Wylajtują, uspokoją, spać pozwolą. Na tramalu się nie znam, co jak co, ale wolałbym jednak benzo niż trampki - sprawdzona metoda na głoda. Chociaż z drugiej strony chodzą słuchy, tylko trzeba dobrze poszukać, że tramal spożyty nawet kilka dni przed grzybami czy innym psychodelikiem gmerającym przy serotoninie [np kwas, tryptaminy rc, innych nie kojarzę], przyczynia się od osłabienia działania tegoż specyfiku. Osobiście uważam to gówno za syf. Nawet dobrze bólu zabić nie potrafi <_<
Nie ukrywam, że po grzybach zdarza mi się odczuwać lekki (zdarza się też silny) dyskomfort przy ludziach, którzy ich nie zjedli. Pomyślałem, że jakiś depresant "przed" mógłby pomóc.
...