Luźne dyskusje na tematy związane z substancjami psychoaktywnymi.
ODPOWIEDZ
  • 1 / / 0
02 listopada 2024Danielotolero12 pisze:
Siemanko

Sądzicie że to MDMA ?
https://files.fm/u/rszx6rzagv

Zobaczyłem to dziś 😅
Jest delikatnie wilgotne, kruszy się w dłoni, zapach lekko chemiczny

P.S.
Wybaczcie że w linku zdjęcie ale nie mam opcji stawienia zdjęcia nie wiem czemu 🤔 jestem początkującym w tych sprawach, zapoznając się z instrukcją, nie mam takich opcji jak tam pisze 😅😅
Z tego co mi wiadomo MDMA w krysztale tak łatwo nie skruszysz, a ty piszesz ze kruszy się w palcach więc wątpie ze to emka jeszcze pytanie ile za to dałeś
  • 140 / 8 / 0
Teraz nadeszły takie czasy że wciskają ludziom R-C mówiąc że to feta czy koks. Już jest tak od dawna bo komu opłaca się robić laboratorium w niehumanitarnuch warunkach po stodołach zatrudniać chemika i ponosić inne koszty. Zamawiają hurtowo na słupa, Rc'ki towar przychodzi, elegancko już zrobiony tani i lata po ulicach..
Nawet Kupując mj nie możesz być pewien że to Fake sqn albo zalany syntetykami nie tylko kanna zresztą..
  • 9 / / 0
Przychodzę z nieco inną sprawą, lecz nawiązującą do tematu.

Kupiłem miesiąc temu piątkę 4-MMC (celem spożycia w dalszej przyszłości). Po około dwóch tygodniach wyodrębniła się z niego jakaś żółta, oleista substancja, i osiadła na ściankach samarki. Przełożyłem materiał do pięciu mniejszych samar, oczekując, że będzie wolniej degradować. Nic bardziej mylnego - po kilku dniach od dokonania przedsięwzięcia, znowu zauważyłem ten pieprzony, oleisty osad. Czy ktoś może podpowiedzieć, co tam się wyodrębnia, oraz jak temu zapobiec?

Materiał trzymałem w szczelnie zamkniętym pojemniku po lekach (zawierającym pochłaniacz wilgoci), z samarek starałem się wycisnąć powietrze, jak tylko mogłem.
  • 67 / 17 / 0