...czyli jak podejść do odstawienia i możliwie zminimalizować jego konsekwencje
ODPOWIEDZ
  • 7 / / 0
11 grudnia 2024PolskiLen pisze:
Co miała to dała. Nie oceniaj nikt ci nie kazał wpierdalać 800mg oxydoloru i 600mg tramadolu.
ja nie mowie, ze ktoś mi kazał to żreć x miechów. nie obwiniam nikogo, że się wjebalem w leki w wieku 14 lat podbierając je od św. babki chorej na depresję, dwubiegunowkę, nowotwór płuc nieoperowany oraz po licznych operacjach bardzo chorego, dziesiątkami lat piszczela. To były, są i będą moje wybory, że brałem a teraz, że dbam o trzeźwość od 23 dni. Nie wiem dlaczego spora część postów jest pisanych z agresją i totalnym brakiem szacunku do osoby, której się odpowiada.

To co znałem to polecilem, jestem maklerem a nie lekarzem ale więcej tego nie zrobie bo zostało mi to dobrze i dobitnie wytłumaczone.

A co do mnie - 23 dzień czysty od jebanyxh oxow. Czuję się wybornie i każdemu życzę udanych detoxow i świetnego zadbania o siebie jak ból fizyczny zniknie a pogłębi się ból istnienia. Pozdrawiam
  • 520 / 96 / 0
11 grudnia 2024ledzeppelin2 pisze:
Zauwazcie ze czesto na stoliczku u doktora lezą tabliczki reklamowe.
Ja np mialem kiedys doktora ktory miał tabliczke z Ketrelem i zgadnijcie co dostalem na pierwszy rzut .
Czesto wlasnie lekarze piszą te leki z ktorych maja jakies granty .
Miałem bardzo podobnie. U psychiatry wszędzie reklamy "kwetaplex". I to nie tylko reklamy. Jakieś tabliczki typu rozkłady godzin pracy, kartki w notatniku wszystko zajebane w tym kwetaplexie jakby to jakieś bóstwo było. I niespodzianka też lek pierwszego rzutu ketrel :D

@krzsqn Trzymaj sie bracie, dobrze wiem jak ciezko wyjść z tego połozenia.
:tabletki:
  • 4824 / 809 / 0
Bylo jak piszesz. Faktycznie pomylilem naswe handlowa leku.
A Ketrel juz znalem z nazwy , ale nie . Kwetaplex szanowny Pan psych poleca
Przedstawiciele medycznie dobrze smarują doktorkom
Moze jakies wakacje albo zastrzyk gotowki.