Nie jestem lekarzem, tylko randomowym userem z forum o substancjach psychoaktywnych, więc racjonalniej byłoby się słuchać lekarza :v niemniej mnie samego ciekawi skąd sobie wytrzasnął te 3 tygodnie, bo zakładam, że z dupy argument wyciągnął, bez żadnego poparcia naukowego, przynajmniej mi osobiście o takim nie wiadomo, a jestem raczej na bieżąco z wszystkim na temat tej substancji.
TL;DR : nie musisz, ale jak będziesz wiedział skąd wytrzasnął te 3 tygodnie, to zachęcam do podzielenia się tą jajemniczą edit:tajemniczą* (XDDD) wiedzą xD
"Narkotyki to syf i mega biznes czaisz? ktoś żyje z Ciebie i Twoich ziomali"
Też nie kumam o co chodzi.
Ja paliłam i waliłam obie używki naraz rekreacyjnie i było bardzo fajnie. Bezpieczny mix bez przeciwwskazań.
Kontakt:
email: hash_oil@tutanota.com
Chcesz wspomóc narkopedię swoją wiedzą? Pisz na — martwamysz/at/tuta.io
Dołącz do Hajpowego Mastodona - kliknij„link na końcu”i dołącz do naszej społeczności! — https://hyperreal.cyou
Zaczałem od piątki rano i do druga 17, i ta zwykła piątka działa dosć ok ale na bardzo krótko, godzina dwie, a potem smutek i rozżalenie, Doktor mówił żeby zwiekszać sobie te dawki jak nie bedzie mnie zadowalało. I tak zapisał mi 5,5cr,10,10cr po dwa pudełka. Pytam się Was jak Wy braliście medikinet terapeutycznie żeby jak najefektywniej działał, i jak najdłuzej i jakie dawki, żeby był ten clearhead
Also zadałeś pytanie no offensive oczywiście z mojej strony, na które odpowiedź masz praktycznie na każdej stronie tego wątku....
"Narkotyki to syf i mega biznes czaisz? ktoś żyje z Ciebie i Twoich ziomali"
Wnioski z badań są jednoznaczne, metylofenidat zdecydowanie źle wpływa na podejmowanie decyzji z życia osobistego (test plecaka), a jednak zwiększa motywację która
może prowadzić do produktywności z powodu anhedonii, prokrastynacji.
Generalnie wydaje mi się, że szczególnie prokrastynacja może wynikać z nabycia złych nawyków.
Wcześniejszego kontaktu ze stymulantami oraz zapewne niezliczonej ilości przyczyn.