Wszystko, co dotyczy hodowli/uprawy grzybów psylocybinowych.
ODPOWIEDZ
  • 1 / / 0
Hej,

Jestem nowy w grzyby i zastanawiam się czy można z jednego growkitu zrobić kilka. Zrobić ciastko/ pożywkę i rozdzielić gotową grzybnie z kupionego kita i rozprowadzić ją w nowym ciastku, albo raczej w np. czterech?

Proszę o rady, jak podejść do tematu. Nie znalazłem nic tu na forum wiec tworzę nowy wątek, mogłem też przeoczyć więc ewentualnie proszę o przekierowanie do tematu.

pozdro
  • 357 / 80 / 0
Na 99% taki zabieg skończy się zakażeniem. Musiałbyś zapewnić ekstremalnie sterylne warunki.
  • 1 / / 0
7dni dobrze prawi. Próbowałem kilka razy, różnymi sposobami. W sterylność jestem niezły (zarabiam tym na chleb), ale i tak kończyło się pleśnią, nawet mimo początkowego optymizmu
ODPOWIEDZ
Newsy
Pierwszy krok do legalizacji marihuany? Posłowie koalicji powołali zespół w Sejmie

Ryszard Petru i Klaudia Jachira pokierują specjalnym zespołem, który zajmie się depenalizacją posiadania niewielkich ilości konopi – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. O swoich planach informują póki co oszczędnie.

Marihuana zmniejsza grubość kory mózgowej – mówią badania na temat wpływu konopi indyjskich na mózg

Kanadyjskie badania dotyczyły wpływu używania konopi indyjskich na strukturę mózgu u młodzieży. Prace badawcze, prowadzone przez zespoły Gracieli Pineyro i Tomasa Pausa, wykazały, że stosowanie THC (tetrahydrokannabinolu – organicznego związku chemicznego z grupy kannabinoidów, głównej substancji psychoaktywnej zawartej w konopiach) przez nastolatków prowadzi do zmniejszenia grubości kory mózgowej. Zaobserwowano, że THC powoduje zanik dendrytów – struktur neuronowych niezbędnych do komunikacji międzykomórkowej, co może skutkować atrofią określonych obszarów kory w okresie krytycznym dla rozwoju mózgu.

28-letnia lekarka zatrzymana. Wystawiała recepty na fentanyl pacjentom, których nie badała