Dyskusja na temat różnych odmian maku i ich działaniu psychoaktywnym.
Więcej informacji: Mak lekarski w Narkopedii [H]yperreala
ODPOWIEDZ
  • 4 / / 0
Witam, jestem początkujący na forum :-)
Mam kilka pytań odnośnie maku, a konkretnie odmiany papaver somniferum giganteum ;-)
Jak wysoki rośnie? Jakiej wielkości ma makówki? W ile dni po opadnięciu płatków zbierać makówki? Zjebiście by było gdyby ktoś zrobił opis dziiałania makiwary, PST, lub laudanum z tej odmiany :-D
  • 3901 / 561 / 0
To wszystko jest na forum i googlach:)
Wysoki gdzies na metr, glowki wielkosci pilek tenisowych. Zbierac chyba najlepiej tak jak inne tydzien-dwa po opadnieciu platkow.
  • 425 / 33 / 0
makiwara bardzo mocna z gigantów. W UK za grosze można zamówić kilogram i listonosz następnego dnia przyniesie. Początkującego 2 makówki w krainę nodów wyślą. Tolerancja urosła mi kiedyś do 150 gram na dobę. Zaletą jest długość działania i dawkowanie raz na dobę. Koszta nałogu znikome. W 1-2 dni zarabiasz na miesiąc ćpania. Podejrzewam, że odpał byłby mocarny a produkcja łatwiejsza, ze względu na moc sieczki i automatycznie mniejszą ilość materiału roślinnego do obróbki. W każdym wypadku skutki będą takie same a więc opłakane. Skręty po mocnej zupie to tragedia ale łatwo się schodziło, przynajmniej w moim przypadku. Ze względu na znikome koszty ciągi mogą być bez końca. Jak to przy zupie - mniej euforii więcej sedacji ale skręta brak.

PST nie nabije takiej tolerancji jak zupa nigdy.
  • 114 / 1 / 0
@ Mam Wasy - Sprawdz maila prosze
  • 4 / / 0
A jak jest z produktywnością "opium" z tej odmiany ?
Chcę przerobić je na opium do palenia, a z części słomy zrobić laudanum z tego względu iż podobno jest mocna i wystarczy ok. 20 główek na 0,5l napoju ;)
ODPOWIEDZ
Newsy
CBŚP uderza w gang powiązany z pseudokibicami. Zabezpieczono ponad 100 kg narkotyków