- Staraj się określać połączenie jako pozytywne, bądź negatywne – bazując na doświadczeniu, uwzględniając czy miałeś dobry set&setting.
- Każda substancja się liczy, chyba że nie ogarniasz. Niewiadome ilości też należałoby podać.
- Nie doradzaj, jeśli to nie jest oczywiste. Łatwiej zapytać, aby dyskusja mogła nastać. To nie jest takie proste.
Mam zerową tolerke, próbowałem DHC, kody oxów, morfiny w niskich dawkach. Teraz brałem przez tydzień codziennie oxy w dawkach 20-40 mg.
Na wielu stronach pisze ze nie zachodzi żadna interakcja a w FAQ na hyper że niby nie można laczyc
Jestem dosyć nowy w opio i nie do końca rozumiem czemu u mnie tak się dzieje. Przeczytałem cały wątek o miksach i oxy, ludzie biorą po 20/40 mg i już mają fazę. Ja biorąc pierwszy raz całą 80 po zmyciu otoczki i dokładnym pogryzieniu zwęziły mi się tylko źrenice i nie czułem jakieś fazy. Czytałem że właśnie pomóc może prometazyna albo hydroksyzyna. Do hydro mam dostęp i pytanie czy zarzucenie samej hydro pół godziny przed oxy pomoże już wykrzesać fazę czy mam zblokowane receptory i potrzebuje większych dawek. Nie mogę zrozumieć też o jaki wjazd chodzi bo nie miałem ani euforii ani nodow
przeniesiono - nv13
Grzybki zmieniają połączenia w mózgu. Czy to dobrze?
GIF: Nielegalny handel w sieci lekami narkotycznymi zaczyna się od legalnej recepty [WYWIAD]
Śmierć na zamówienie. Z dostawą na oddział psychiatryczny
Podlaskie: Lekarz z zarzutami w śledztwie dotyczącym przestępstw narkotykowych
Zarzuty związane z wystawianiem recept na leki psychotropowe postawiła Prokuratura Rejonowa w Hajnówce (Podlaskie) 30-letniemu lekarzowi zatrzymanemu w Białymstoku. To część większego śledztwa dotyczącego przestępstw narkotykowych, w tym działalności internetowego sklepu oferującego narkotyki.
Marihuana wpływa na chorych odwrotnie niż na zdrowych. Jest nadzieja na nową terapię?