2-(etyloamino)-1-tol-3-ylopropan-1-on; 3-metyloetkatynon; N-etylonormetafedron; C12H17NO
Mogłoby już trafić do szerszej grupy konsumentów. Ma ktoś jakieś wieści?
Nie znam się, ale powinno być chyba bardziej stymulujące niż 3-MMC.
Jo sie tam chuja co znum, bo jo to do tyj pory nic kompletnie nic nie umim z hemii ale znając profil 4-MEC i myśląc logicznie oraz bazując na różnicach w działaniach grup związków takich jak 2/3/4-FA ; 2/3/4-FMA oraz 2/3/4-FMC możno wypierdolić tełoretycznie jakim bieda-ketonem będzie 3-MEC, więc co Ty mi tu pierdolisz chłopcze buraczany ? :finger:
ALe mogje sie mylić więc niech jakiś wykształcony dobrze "znafca" przeanalizuje mojego koncepcja i poprawi mi błenda abo sam se napisze bez błenda. :-|
Chuja stestowali... bo abo mondrzy ludziowie by sami syntezowali se ,ale kto umi hemikować ? nie bydzie marnował czasu tego typu wynalazki... a druga opcja to chyba jak w kajmanie jebli promocje lepsiejszom niż w bjedrze
Edit: Widocznie ta trójka w podstawnikach ketonów podniesie sporo dawkowanie tego związku, ale poza tym to pierw sie zastanówta jakiego wy 4-MEC`a znata ? Takiego co po 125mg upierdalał jak skurwesyn czy tego którego dawki jakie walilista aby sie cos ucpac, miały poziom rzędu conajmij killkuset mg , a najczęsciej to było 0,6g lub wiecej i w nos
to albo sort albo enacjomery zjebane musiały być.mef działał na dopamine i serotonine 3-MMC pozbawione dopaminy czy tam działa tylko w mniejszym stopniu
4-MEC na serotonine 3,4fmc serotonina chyba tez gdzie np.4fmc było zjebane a 3fmc to już inna bajka i mi wychodzi na to że to
powinien być jeszcze mocniejszy "serotoninergik" czy jak sie to pisze :p ale wiadomo gówno sie na tym znam jestem na bombce i mi sie pierdoli ale mam nadzieje że mnie zrozumiecie hehe
Podróż z medyczną marihuaną samolotem – co musisz wiedzieć?
Marihuana negatywnie wpływa na płodność kobiet? Nowe badania kanadyjskich naukowców