Więcej informacji: Benzodiazepiny w Narkopedii [H]yperreala
No i alko też ryje gaba, więc może terapia coś by Ci dała. Niestety nie znam się, tyle wiem co tu wyczytałam.
Na pewno bym wróciła do 8 mg rolek i powiedziała prawdę lekarzowi. Może nawet da Ci jakiś kwit, że Twój problem to leki, a nie alko i leczysz się pod jego okiem i nie musiałbyś iść na terapię? Nie mam pojęcia. Może Ci doradzi, żebyś tam ciał benzo i jak?
Podsumowując ja bym była szczera z lekarzem, to na pewno i wróciła na te 8mg rolek. Co do terapii to nie znam się, i nie wiem czy to pomoże czy raczej bardziej Ci nie zaszkodzi.
Znachor może się i wkurwil, ale jesteś osobą uzależniona od leków, to jest choroba, to nie jest lekarz jak okulista, no chodzi mi o to że znachor ma specyficzną grupę pacjentów, z wieloma problemami psychicznymi, więc chyba bierze poprawkę na to, że np osoba z depresją, w gorszym momencie nie da rady wstać z wyra, wyłączy telefon bo każdy dźwięk wzbudza lęk i oleje wszelkie terminy bo ma gorszy epizod. Wiesz o co biega.
Ponawiam pytanie bo się nie znam, a mnie to zaciekawiło, czemu nie mógłbyś na terapii redukować benzo? Alkoholików chyba właśnie leczą relanium, pregą i nie wiem czym jeszcze, ale tym co pomaga przy odstawce benzo bo i alko i bnz działają na gaba. Ale tylko gdybam.
Już ci kochanie
Myślę, że plan masz dobry. Mnie przeraża mój obecny stan. Tydzień temu ścięłam rolki z 15 mg na 10 mg, byłam cały czas na pregabalinie 300 mg co też wcześniej ścięłam z 450-600 mg.
To jak teraz się czuje to porażka. Zero motywacji. Smuty. Mam ważne rzeczy do ogarnięcia, nie mogę ich przełożyć, a nie mogę się zmusić żeby cokolwiek ruszyć. Czuję lek, niepokój, bezsens itp.
Zastanawiam się czy to po tramal, który odstawiłam ponad miesiąc temu czy ta redukcja bnz. Dla mnie dawka 15 mg rolek i 300 mg pregi to tylko, żeby w miarę się czuć i chociaż wstać z łóżka, umyć zęby i po paru zwykłych czynnościach paść na wyro.