REKLAMA




Zatrzymani za narkotyki

Mężczyźni zwrócili na siebie uwagę policji, gdy zaczęli się nerwowo zachowywać

Anonim

Kategorie

Źródło

Gazeta Wyborcza

Odsłony

1907

Nawet osiem lat więzienia grozi czterem mieszkańcom powiatu strzelińskiego, którzy zostali zatrzymani przez policję w sobotę ok. godz. 3 rano we Wrocławiu w pobliżu dworca głównego.

Mężczyźni w wieku 20-24 lat zwrócili na siebie uwagę policji, gdy zaczęli nerwowo zachowywać się, widząc przejeżdżający patrol. Policja znalazła u jednego z nich ok. 300 porcji marihuany, 22 amfetaminy, wagę elektroniczną, puste woreczki i 90 złotych. Mężczyźni zostali zatrzymani do wyjaśnień, a jeden z nich został przebadany na obecność narkotyków w organizmie. Jeśli wynik będzie pozytywny, zostanie postawiony mu dodatkowo zarzut kierowania pojazdem pod wpływem środków odurzających.

Oceń treść:

0
Brak głosów

Komentarze

KRET (niezweryfikowany)
Tym to by nawet zmieniona ustawa nie pomogła;)
kelix (niezweryfikowany)
Tym to by nawet zmieniona ustawa nie pomogła;)
KRET (niezweryfikowany)
Tym to by nawet zmieniona ustawa nie pomogła;)
hm (niezweryfikowany)
"Po raz kolejny polska policja wspolpracujac z telepatami trafila w przyslowiowa dziesiatke. "
.chudy. (niezweryfikowany)
Juz nie maja co robic... ale fajnie ze mieli wage elektroniczna :D
Buttman (niezweryfikowany)
"Po raz kolejny polska policja wspolpracujac z telepatami trafila w przyslowiowa dziesiatke. "
nildur (niezweryfikowany)
Juz nie maja co robic... ale fajnie ze mieli wage elektroniczna :D
qwe (niezweryfikowany)
eeeeej ciekawe przebadają go na obecnosc narkotyków, i oskarza o prowadzenie pojazdu po wplywem, bo na przyklad palił tydzien temu?
Zajawki z NeuroGroove
  • Inne
  • Katastrofa

Przed tripem wydawało się że idealny. Mieszkanie kolegi, 4 triperow + właściciel mieszkania i jeden postronny(oboje byli pijani w 4 dupy). Ulewa na zewnątrz

20+1h zarzucenie 100 grzybów i wypalenie jointa 

21+1h odczuwalne pierwsze efekty, pływający obraz, śmiech ogólnie dobra atmosfera 

  • LSD-25

oka wkręciuem sie w klimat i postanowiuem przedstawic opis wlasnych doswiadczen z LSD ;) całość podzieliuem na 3 czesci - bo byly to 3 różne jazdki... moja pierwsza, jedna ze środka i ostatnia.

myślę że da to jakiś obraz całości i pomoże wam chociaż w cześciowym zrozumieniu tematu...

  • 25D-NBOMe
  • Pozytywne przeżycie

Pozytywne nastawienie dosyć ekscytujące ze względu na pierwsze podejście do tej substancji. Siedziałem w pokoju z siostrą.

Godzina 20:30 wrzucam kartonik 2.8 mg na górne dziąsło i zapuszczam świat wedlug kiepskich. Przychodzi siostra i ogląda ze mną. Nic się nie dzieje, nie moge sie doczekać, włączam kolejny odcinek i sie zczeło wejście.

 

T+0:30 Nie wiem czemu zaczełem czuć przerażenie, wszystko zaczeło wydawac się strasznę. Mówie do siostry że nie może mnie zostawić, ona na to ze posiedzi ze mną jeszcze jakiś czas. Zaczela patrzeć sie dziwnie i mówi do mnie że jedna źrenica jest malutka a druga wielka. Ale się tym zbytnio nie przejełem. 

 

  • Gałka muszkatołowa

Nazwa substancji: gałka muszkutołowa

Poziom doswiadczenia: dużo tego było, hehe...

Dawka & metoda: niecałe opakowanie, zjedzone