REKLAMA




Wlk. Brytania otworzy publiczne centrum leczenia uzależnień od gier

W Wielkiej Brytanii powstanie publiczne centrum leczenia uzależnień od gier i internetu, które w ocenie magazynu "Fortune" stanowi "nową erę walki z uzależnieniem od technologii". Działalność placówki zostanie zainaugurowana w listopadzie

pokolenie Ł.K.

Kategorie

Źródło

rmfclassic.pl
Komentarz [H]yperreala: 
Tekst stanowi przedruk z podanego źródła.

Odsłony

52

W Wielkiej Brytanii powstanie publiczne centrum leczenia uzależnień od gier i internetu, które w ocenie magazynu "Fortune" stanowi "nową erę walki z uzależnieniem od technologii". Działalność placówki zostanie zainaugurowana w listopadzie.

Powstanie placówki zapowiedziała brytyjska publiczna służba zdrowia (NHS). Według "Fortune" centrum będzie wyznaczało nowy standard w walce z problemem uzależnienia od gier i internetu, który w ocenie magazynu stanowi rosnący problem w wielu krajach świata.

Jak wskazało "Fortune", państwa takie jak m.in. Korea Południowa próbowały prawnie ograniczać dostęp do gier, jednak metoda ta okazała się nieskuteczna. Ograniczenie możliwości logowania się na strony z grami w godzinach nocnych jedynie do osób w wieku 16 lat i starszych nie sprawdziło się, gdyż nie było stosowane względem telefonów komórkowych i tabletów.

"Problem kompulsywnego grania, a także uzależnienia od mediów społecznościowych i internetu nie zniknie, gdyż odgrywają kluczową rolę we współczesnym stylu życia" - powiedziała dyrektor ds. narodowego zdrowia psychicznego w NHS Claire Murdoch.

Centrum, które ma mieścić się w Londynie, będzie służyło pomocą pacjentom w przedziale 13-25 lat, którzy cierpią na "poważne bądź skomplikowane problemy behawioralne powiązane z grami, hazardem i mediami społecznościowymi" - poinformowało NHS. Placówka ma być finansowana z rocznego budżetu publicznej brytyjskiej służby zdrowia.

Podobna placówka istnieje m.in. w holenderskim mieście Eindhoven. W 2018 r. z jej pomocy skorzystało 250 nieletnich leczących się z uzależnienia od gier, w 2019 r. zaś klinika "Yes We Can" przyjęła już 450 pacjentów, w tym - pięćdziesięcioro ze Zjednoczonego Królestwa - odnotował magazyn.

Choć "uzależnienie od gier" od lat jest przedmiotem dyskusji i doniesień medialnych, formalnie zaburzenia związane z oprogramowaniem rozrywkowym zostały uwzględnione dopiero w najnowszej "Międzynarodowej statystycznej klasyfikacji chorób" WHO - IDC-11. (PAP Life)

Oceń treść:

Brak głosów
Zajawki z NeuroGroove
  • Kodeina
  • Pozytywne przeżycie

Słowem wstępu: przygodę z kodeiną zaczęłam parę miesięcy temu, początkowo dwie - trzy tabletki Antidolu lub Thiocodinu na łatwiejsze zaśnięcie i żeby zlikwidować wieczorny głód. Z czasem tabletek było więcej, aż wreszcie zaczęłam robić ekstrakcję. Najpierw z 1,5 opakowania, potem z 2. Ale w sumie nie było to nic ciekawego - po prostu wychillowanie na wieczór. A wczoraj uznałam, że muszę wreszcie coś naprawdę mieć z picia tego obrzydlistwa, więc wzięłam trzy opakowania...

  • Heimia salicifolia

.....czyli Suplement do T.R. 4970.




doszły kolejne + jeszcze jedna próba ( tym razem zakonczona "sukcesem" ).




Sinicuichi ( Heimia Salicifolia ).




  • Dekstrometorfan

Moja pierwsza jazda na DXM była wyjątkowo spontaniczna. Wróciłem do domu zmęczony, do tego nękało mnie cholerne przeziębienie. Ogólnie czułem się paskudnie do tego na dworze minus trzy stopnie, ciemno i ponuro. Nigdzie wyjść, z nikim pogadać. Porażka kompletna. Usiadłem przy kompie i słuchając muzy surfowałem po necie. Przypomniałem sobie, że dawno już nie byłem na Hyperreal`u. Pomyślałem, że poczytam sobie chociaż jakieś ciekawe artykuły. Co było ciekawego "zlookałem" i postanowiłem odwiedzić Neuro-groove. Tam zaciekawiła mnie rubryka Acodin, której nie było wcześniej.

  • Grzyby halucynogenne


.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


.


jesli kiedys napisze z tego trip report, to znaczy, ze wszystko


poszlo na


marne...

randomness