Pomidory z konopi

Mieszkanka Giżycka i jej 14-letni syn zostali zatrzymani przez policję pod zarzutem uprawy konopi indyjskich w warzywnym ogródku. Kobiecie grozi do dwóch lat więzienia, chłopcu - kurator lub nawet poprawczak.

Anonim

Kategorie

Źródło

Gazeta Wyborcza

Odsłony

5363

Na działce Bogumiły M. policjanci we wtorek wieczorem znaleźli 22 dwumetrowej wysokości krzaki konopi indyjskich. Większość rosła w namiocie foliowym, między sadzonkami pomidorów. Pozostałe - tuż przy ogrodzeniu posesji.

- W czasie przesłuchania ta pani wyznała, że konopie zasiał jej 14-letni syn Czarek. Ona opiekowała się krzaczkami przy okazji pielęgnacji pomidorów - mówi Monika Wejknis z biura prasowego komendy wojewódzkiej policji.

O hodowli konopi zawiadomił policję telefonicznie anonimowy rozmówca. Prawdopodobnie zauważył rosnące przy płocie konopie.

Bogumile M. postawiono zarzut nielegalnej uprawy narkotyków. Czarek ze względu na młody wiek stanie przed sądem rodzinnym.

Oceń treść:

0
Brak głosów

Komentarze

Maciek (niezweryfikowany)
Uważam, że minimalny wyrok to pięć lat, kobieta powinna wiedzieć, że niektóre rośliny w Polsce są specjalnie chronione przez mafię. Mafijny Park Narodowy.
22 metrowe (niezweryfikowany)
22 metrowe krzaki trudno nie zauwazyc :) <br>nawet anonimowemu rozmówcy:)
roxyk (niezweryfikowany)
-będzie miał chłopak wiele nieprzyjemności. <br>można by mu pomóc jakoś i zacząć coś nareszcie robić -tylko co i jak?;_~~
VRS (niezweryfikowany)
W sumie koles musial sie z tym liczyc ze jak jest nieletni to jego matka bedzie miala zonka ... teraz juz to jest tragedia , ale policja nie jest bez winy , a do tego ten KONFIDENT !!! i co kurde zrobil , a po co ? bezsens !!!! zyc mi sie odechciewa jak takie cos czytam. <br>A tak BTW: <br>Nie 22 metrowe krzaki !!! takich niema , tam pisze kolego 22 razy _dwumetrowe_ krzaki ! <br> <br>Peace
hr (niezweryfikowany)
chociaz tylu spoleczniakow popierdala z ucha...
mikor (niezweryfikowany)
Heh tak to jest jak dzieci biora sie za chodowle, po co sadzil je przy plocie jak mial zajebista szklarnie, qrwa ale strata koles ma przejeba do konca zycia o matce juz nie wspominajac... mozna tylko miec nadzieje ze dostana wyroki w zawiasach........
JJ (niezweryfikowany)
chodowla? a ty ile masz lat? 10?
FruvaQ (niezweryfikowany)
Gowniarzowi sie odechce palic w wieku 14 lat. <br>A temu kto strzelil z ucha powinno sie zdezynfekowac odbyt domestosem
Skiwi (niezweryfikowany)
chociaz tylu spoleczniakow popierdala z ucha...
QrA (niezweryfikowany)
jebany donosiciel, pewnie jakis ksiądz albo chuj wie co, co ten łeb z tego miał?? nie nawidze takich ludzi!
HawooDePee (niezweryfikowany)
tego co to zgłosił powinno sie zamknac w małej celi z sodomitami. Mogliby go rzucic na glebe ryjem do ziemi i zbiorowo zerżnąc w dupe.
roxyk (niezweryfikowany)
-będzie miał chłopak wiele nieprzyjemności. <br>można by mu pomóc jakoś i zacząć coś nareszcie robić -tylko co i jak?;_~~
Anonim (niezweryfikowany)
zawsze i wszedzie jakas sie konfitura przypaleta-i po co te krzaczki przy ogrodzeniu ??? ehhhhh czarek jeszcze3 musisz sie poduczyc ale babcia ci juz chyba nie pomorze;
ehh.......... (niezweryfikowany)
temu jebanemu konfidentowi to bym nogi z dupy powyrywal pierdolona szuja takimi ludzmi jak on powinni w zoo karmic
Armageddon (niezweryfikowany)
Trocę tego nie rozumiem - poprawczak za hodowlę roślinki? Dwa lata za to że coś rosło w ogródku? Czy doprawdy nikt nie widzi w Polsce tutaj rażącego paradoksu? Co to za szkodliwość czynu (wobec siebie i innych) aby wogóle zwracać na takie przewinienie uwagę?? Czy Ta pani i jej 14-letni synek są groźnymi przestępcami, których trzeba odizolować od społeczeństwa? Jakie prawo moralne na podobną zbrodnię państwa wobec obywateli zezwala?!!
FruvaQ (niezweryfikowany)
oj, ale bledow teraz popelniaja w tych gazetach. O np tu znalazlem kolejny <br> <br> <br>(...) zawiadomił policję telefonicznie anonimowy rozmówca (...) <br> <br>zle napisali bo zamiast &quot;anonimowy rozmówca &quot; mialo byc anonimowy skorw.. piiiip..iel. Oj te dzisiejsze gazety... <br> <br>Ale tak naprawde to niecierpie takich ludzi, po jaki grzyb on to zrobil? Co poczul sie lepiej or smth? To takoch ludzi powinno sie karac, bo cofaja nasz kraj do czasow ZSRR / albo i jeszcze gorzej ... <br> <br>No i co teraz biedny Czarek zrobi, nie bylo zadnej wzmianki o jego ojcu wiec mial tylko matke, zamina jego matke za bezsens i bedzie wychowywac sie po bliskiej lub dalekiej rodzinie :/. Boze dlaczego dopuszczasz do czegos takiego :( . <br> <br> <br>Ktos tam pisal co mozemy zrobic, mam plan: <br> <br>Wiec tak dowiemy sie kto jest takim uczynnym obywatelem, i podrzucimy mu jak najgorszy syf sie da... I zrobimy &quot;anonimowego rozmowce &quot; ze taka i taka osoba posiada dragi i zobaczymy jak bedzie sie wtedy czol ... Niezle co ? Wtedy mam nadzieje zrozumie ze nie powinien bawic sie w &quot;spy kids &quot; ani &quot;jamsa bonda --- super szpiega... (lol) &quot; <br> <br>Ehhh, koncze <br>Wielce zbolwersowana Lyzka....
Armageddon (niezweryfikowany)
tab bylo napisane 22 dwumetrowe. tez za pierwszym razem przeczytalem 22-metrowe (za duzo dwojek :]]]]). niezla wspolpraca tak na marginesie. ;] ale uwazajcie! kapo nie spi! :p
sp00n (niezweryfikowany)
oj, ale bledow teraz popelniaja w tych gazetach. O np tu znalazlem kolejny <br> <br> <br>(...) zawiadomił policję telefonicznie anonimowy rozmówca (...) <br> <br>zle napisali bo zamiast &quot;anonimowy rozmówca &quot; mialo byc anonimowy skorw.. piiiip..iel. Oj te dzisiejsze gazety... <br> <br>Ale tak naprawde to niecierpie takich ludzi, po jaki grzyb on to zrobil? Co poczul sie lepiej or smth? To takoch ludzi powinno sie karac, bo cofaja nasz kraj do czasow ZSRR / albo i jeszcze gorzej ... <br> <br>No i co teraz biedny Czarek zrobi, nie bylo zadnej wzmianki o jego ojcu wiec mial tylko matke, zamina jego matke za bezsens i bedzie wychowywac sie po bliskiej lub dalekiej rodzinie :/. Boze dlaczego dopuszczasz do czegos takiego :( . <br> <br> <br>Ktos tam pisal co mozemy zrobic, mam plan: <br> <br>Wiec tak dowiemy sie kto jest takim uczynnym obywatelem, i podrzucimy mu jak najgorszy syf sie da... I zrobimy &quot;anonimowego rozmowce &quot; ze taka i taka osoba posiada dragi i zobaczymy jak bedzie sie wtedy czol ... Niezle co ? Wtedy mam nadzieje zrozumie ze nie powinien bawic sie w &quot;spy kids &quot; ani &quot;jamsa bonda --- super szpiega... (lol) &quot; <br> <br>Ehhh, koncze <br>Wielce zbolwersowana Lyzka....
el (niezweryfikowany)
ORMOwcy!!! Z chłopaka zrobią ćpuna z matki.. lepiej nie mówić.. Niech żyje mądrość narodu polskiego!! (z wyjątkami ;) Czesi od nowego roku legalizują mj i.. prostytucje!! biedni czesi ;) Gierdycha trzeba im podesłać ;) paranoja...
repcaK (niezweryfikowany)
Jak ta Pani wychodowała 22-metrowe konopie ??
;pp (niezweryfikowany)
Jakim cudem ktoś wyhodował 22-metrowe konopie w &quot;foliowej szklarni &quot; - to po pierwsze... wydaje mi się, że jest to raczej nie możliwe do wykonania. Drugą sprawą jest to, że konopie podobno ktoś zauważył przy płocie, a jak napisali wcześniej matka i syn hodowali je w tej szklarni więc jak to było? Szklarnia przy płocie czy po prostu następna ściema policji? <br>A takich ludzi, którzy donoszą są tysiące i oni oczywiście uważają, że robią dobrze gdyż przecież robią to wg prawa i przeciwko &quot;narkomanii &quot; :) <br> <br>Nie ma się co przejmować - kiedyś im to się odbije gorzką czkawką. <br> <br>Pozdrawiam - Ufos.
grubythc (niezweryfikowany)
tego co to zgłosił powinno sie zamknac w małej celi z sodomitami. Mogliby go rzucic na glebe ryjem do ziemi i zbiorowo zerżnąc w dupe.
ufos (niezweryfikowany)
Jakim cudem ktoś wyhodował 22-metrowe konopie w &quot;foliowej szklarni &quot; - to po pierwsze... wydaje mi się, że jest to raczej nie możliwe do wykonania. Drugą sprawą jest to, że konopie podobno ktoś zauważył przy płocie, a jak napisali wcześniej matka i syn hodowali je w tej szklarni więc jak to było? Szklarnia przy płocie czy po prostu następna ściema policji? <br>A takich ludzi, którzy donoszą są tysiące i oni oczywiście uważają, że robią dobrze gdyż przecież robią to wg prawa i przeciwko &quot;narkomanii &quot; :) <br> <br>Nie ma się co przejmować - kiedyś im to się odbije gorzką czkawką. <br> <br>Pozdrawiam - Ufos.
angree (niezweryfikowany)
tab bylo napisane 22 dwumetrowe. tez za pierwszym razem przeczytalem 22-metrowe (za duzo dwojek :]]]]). niezla wspolpraca tak na marginesie. ;] ale uwazajcie! kapo nie spi! :p
angree (niezweryfikowany)
tab bylo napisane 22 dwumetrowe. tez za pierwszym razem przeczytalem 22-metrowe (za duzo dwojek :]]]]). niezla wspolpraca tak na marginesie. ;] ale uwazajcie! kapo nie spi! :p
rix (niezweryfikowany)
konfident jebany
AOD (niezweryfikowany)
tego co to zgłosił powinno sie zamknac w małej celi z sodomitami. Mogliby go rzucic na glebe ryjem do ziemi i zbiorowo zerżnąc w dupe.
zgredziu ;) (niezweryfikowany)
tego co to zgłosił powinno sie zamknac w małej celi z sodomitami. Mogliby go rzucic na glebe ryjem do ziemi i zbiorowo zerżnąc w dupe.
HaWooDePe (niezweryfikowany)
tego co to zgłosił powinno sie zamknac w małej celi z sodomitami. Mogliby go rzucic na glebe ryjem do ziemi i zbiorowo zerżnąc w dupe.
marco (niezweryfikowany)
ostatnio miałem taki towar ze az mnie wygieło@!!!!!!! amfa to jest to!!!!!!!!!!!! <br>
Zajawki z NeuroGroove
  • Grzyby halucynogenne
  • Marihuana
  • Pierwszy raz

Pozytywne nastawienie na nowe doświadczenie. Oszołomiony ciekawością działania grzybków. Las okalający wioskę w której spędziłem sporą część dzieciństwa. Starannie dobrane miejsce. Zagajnik otoczony mokradłami. Śpiew ptaków, szum drzew.

Godzina mniej więcej 14:50, bardziej mniej niż więcej.
Wyciągam odmierzoną porcję pieczarek. Waga wskazywała 1,5 grama. Odrzucam kilka egzemplarzy, nie wyglądają apetycznie. Finalnie wyszło pewnie z 1,2-1,3 grama. Z niechęcią rozgryzam suche kapelusze i łodygi, popijam sokiem pomarańczowym...

  • Amfetamina

Beta-fenyloizopropyloamina. Biały krystaliczny proszek o gorzkim smaku, czasem

o ostrym zapachu. Sprzedawany w postaci proszku lub tabletek, kapsulek. Działa

silnie pobudzajaco na OUN i kore mózgową, pobudza dzialalność psycho-ruchową.

Zmniejsza łaknienie, zmniejsza zmęczenie fizyczne i psychiczne, poprawia samopoczucie,

w większych dawkach powoduje bezsenność. Dawka śmiertelna to 1 gram, dawka śmiertelna

dla dziecka to 0,1 grama. Częste stosowanie prowadzi do stanów lękowych, apatii

  • 25C-NBOMe
  • Pierwszy raz

Nie do końca tak, jak sobie życzyłem, bo mój ziomek nie jest w stanie pojąć do czego służą psychodeliki i jak powinno się je wykorzystywać. Dlatego zamiast na łonie natury, większość czasu spędziliśmy na załatwianiu spraw w mieście. Najlepiej przeżywałem kiedy byłem sam i chwała mi za to, że udało mi się potripować. Nastawienie pozytywne.

 Zamówiłem sobie dwa bloterki ze sklepu RC, a dostałem trzy. Postanowiłem, że zażyję je z moim najlepszym kumplem w Po przeczytaniu wielu trip raportów byłem w pełni świadomy tego, co może mnie spotkać. Jak sie wkurzyłem, kiedy okazało si,ę że nie potrafił zarezerwować całej soboty na to. Musiała po domu łazić i sprzątać z jego dziewczyna. Do tego siostra, jej koleżanka i robienie zakupów na mieście. Nie ma nic gorszego, jak udawanie normalnego i jak ktoś głupio spyta czy się źle czuje.

  • Dekstrometorfan
  • Przeżycie mistyczne

Stare, studenckie mieszkanie - niewiele mebli, ale wiele myśli. Współlokatorzy niemal zawsze nieobecni. Wszystkie gorączki zmysłów przebyte na gołym materacu pod ścianą.

Moje przygodne wędrówki z DXM skończyły się pare miesięcy temu, kiedy po dawce 800mg (15mg/kg) straciłem orientację otoczenia, połowę prochów zwymiotowałem na stół, a przechodząc z jednego pomieszczenia do drugiego zdawało mi się, że wchodzę do mieszkania sąsiadów. Ale wszystko po kolei. Poniższy raport jest próbą podsumowania natury wysokich plateau tego nieszczęsnego specyfiku na podstawie własnego doświadczenia dobrych i złych podróży.

randomness