REKLAMA




Nowa ustawa celuje w nadużywanie leków na kaszel

Popularny lek na kaszel zawierający substancję DXM, używaną jako intoksykant przez nastolatków będzie trudniejszy do kupienia dzięki ustawie zaproponowanej przez reprezentanta San Antonio Carlosa Uresti.

Anonim

Kategorie

Źródło

San Antonio Express News

Odsłony

16279

Nadużywanie leków dostępnych bez recepty takich jak Robitussin DM i Coricidin Cough & Cold, które zawierają Dextrometorfan, znany jako DXM, zaprowadza 1,000 nastolatków rocznie do Centrum Nadużywania Narkotyków Palmer w San Antonio, mówi Głowny Dyrektor Will Brown.

W niektórych przypadkach nadużywanie DXM, zazwyczaj w połączeniu z innymi narkotykami może prowadzić do śmierci.

"Wielu rodziców nie zdaje sobie sprawy z tego, że ich dzieci 'odlatują' na lekach przeciwkaszlowych," powiedział Uresti, Demokrata.

Przedsięwzięte kroki spowodują, że leki zawierające DXM będą traktowane jako narkotyk Klasy B, jeżeli będą sprzedawane lub dostarczane do osób poniżej 18 roku życia. Ustawa 340 wyjmie także spod prawa nadużywanie DXM przez niepełnoletnich.

Propozycja Uresti będzie wymagała, aby leki zawierające DXM były trzymane z dala od zasięgu klientów, którzy będą potrzebowali pomocy pracownika apteki, aby je otrzymać. Jego ustawa będzie karać apteki, które się nie podporządkują.

Rezydent San Antonio James Haag (19) powiedział, że zaczął brać 4 Corcidyny na dzień, kiedy dostał się do Churchill High School.

Przed momentem, kiedy rzucił narkotyki 13 miesięcy temu, zażywał 100-150 tabletek na dzień, często z marihuaną, LSD lub alkoholem.

"Twoja tolerancja wzrasta bardzo, bardzo wysoko i bardzo, bardzo szybko", rzekł. "To zawsze kończy się na jednym opakowaniu, dwóch lub trzech".

Chociaż DXM nie jest uważany za środek uzależniający, Haag powiedział, że było mu bardzo trudno z tego wyjść.

"Wszystko jest uzależniające w jakiś sposób", rzekł Haag. "Miałem objawy abstynencji podobne do tych po kokainie."

Haag, który pozyskiwał tablekti poprzez kradzież z pułek sklepowych mówił, że unikał aptek przez długi czas po tym jak już nie brał.

Centrum kontroli zatrucia w Texasie zarejestrowało 251 przypadków nadużycia Corcidinu w 2001 roku. Średnim wiekiem tych osób było 16 lat, nawiązując do Gulf Coast Addiction Technology Transfer Center na Uniwersytecie Texas w Austin.

Oceń treść:

0
Brak głosów

Komentarze

(niezweryfikowany)
Kurwa, ten debil raczej sam powinien cos ze soba zrobić, np. utylizować się, za swoje własne problemy będzie teraz wyżywał sie na innych, szmondak chujwajstrowaty.
jeah (niezweryfikowany)
ciekawe tylko jak zareagują na to firmy farmaceutyczne.
MaszA (niezweryfikowany)
Na bank będą walczyć z gównem. DXM nie jest uzależniający więc nie wiem po co ta cała gadka każdy lek jest narkotykiem i człowiek jest taką istotą że potrafi od wszystkiego sie uzaleznić.
loki (niezweryfikowany)
niezly cpun ten haag. ja bym chba umarl przez sama swiadomosc ze zezarlem tyle tabletek.
scr (niezweryfikowany)
ciekawe tylko jak zareagują na to firmy farmaceutyczne.
nirvana (niezweryfikowany)
obysmy nie doczekali czasow kiedy w aptece nie bedzie mozna dostac acodinu czy tussi...oni nam wszystkiego zabronią!!!
SQ (niezweryfikowany)
ciekawe tylko jak zareagują na to firmy farmaceutyczne.
$ (niezweryfikowany)
ciekawe tylko jak zareagują na to firmy farmaceutyczne.
Black Panther (niezweryfikowany)
ciekawe tylko jak zareagują na to firmy farmaceutyczne.
scr (niezweryfikowany)
ciekawe tylko jak zareagują na to firmy farmaceutyczne.
Black Panther (niezweryfikowany)
Jakie gówno, jak u nas zabronią DXM (albo bedą sprzedawać Acodin w jakis bezpieczny sposob), to bedzie totalnie po chuju. Miejmy nadzieje ze do Polski nie dojdzie ta prohibicja ;). Jakby co - baedzim robić zapasy!!! ;)))
scr (niezweryfikowany)
Jakie gówno, jak u nas zabronią DXM (albo bedą sprzedawać Acodin w jakis bezpieczny sposob), to bedzie totalnie po chuju. Miejmy nadzieje ze do Polski nie dojdzie ta prohibicja ;). Jakby co - baedzim robić zapasy!!! ;)))
QrA (niezweryfikowany)
Jakie gówno, jak u nas zabronią DXM (albo bedą sprzedawać Acodin w jakis bezpieczny sposob), to bedzie totalnie po chuju. Miejmy nadzieje ze do Polski nie dojdzie ta prohibicja ;). Jakby co - baedzim robić zapasy!!! ;)))
YaGuArUnDi (niezweryfikowany)
Jakie gówno, jak u nas zabronią DXM (albo bedą sprzedawać Acodin w jakis bezpieczny sposob), to bedzie totalnie po chuju. Miejmy nadzieje ze do Polski nie dojdzie ta prohibicja ;). Jakby co - baedzim robić zapasy!!! ;)))
pesti (niezweryfikowany)
malo zawalu nie dostalem po przeczytaniu pierwszych slow naglowka. ale to na szczescie nie u nas... wiec mi ulzylo...
Ganjaryn (niezweryfikowany)
malo zawalu nie dostalem po przeczytaniu pierwszych slow naglowka. ale to na szczescie nie u nas... wiec mi ulzylo...
VaLeC (niezweryfikowany)
Zanim u nas wprowadza dxm do narkotykow drugiego rzedu to jeszcze duzo czasu uplynie(chyba ze wejdziemy do tej jebanej uni)A puki co cieszcie sie!!!
sdfa (niezweryfikowany)
Najpierw powiem tylko tyle, że Internet jest znakomitym miejscem na wymianę informacji dotyczących np. narkotyków czy innych używek. Ja ciągle dowiaduję się czegoś nowego. Teraz dowiedziałam się o tym, że istnieją środki zawierające DXM. Nie miałam o tym zielonego pojęcia, że tabletki od kaszlu mogą służyć wyższym celom. Heheheh. :-))) <br>czy bardziej wtajemniczeni mogą mi powiedzieć jakie leki, które nie są na receptę zawierają DXM i ile należy łyknąć za pierwszym razem. Oraz co tak naprawdę daje zażycie tego środka. Co sie odczuwa? I co mam zrobić: iść do apteki i powiedzieć: Tussal poproszę? Napiszcie mi odpowiedzi na pytanka. Dzię_kłuje z góry!!! :-)))
nikita (niezweryfikowany)
Zanim u nas wprowadza dxm do narkotykow drugiego rzedu to jeszcze duzo czasu uplynie(chyba ze wejdziemy do tej jebanej uni)A puki co cieszcie sie!!!
dwie z czego je... (niezweryfikowany)
Wlasnie wrocilysmy z apteki gdzie bez problemu kupilysmu nasz kochany acodinek:-)))wiec nie przejmujcie sie !!! <br> <br>Peace and love for all:-))))))))))
herka17 (niezweryfikowany)
Najpierw powiem tylko tyle, że Internet jest znakomitym miejscem na wymianę informacji dotyczących np. narkotyków czy innych używek. Ja ciągle dowiaduję się czegoś nowego. Teraz dowiedziałam się o tym, że istnieją środki zawierające DXM. Nie miałam o tym zielonego pojęcia, że tabletki od kaszlu mogą służyć wyższym celom. Heheheh. :-))) <br>czy bardziej wtajemniczeni mogą mi powiedzieć jakie leki, które nie są na receptę zawierają DXM i ile należy łyknąć za pierwszym razem. Oraz co tak naprawdę daje zażycie tego środka. Co sie odczuwa? I co mam zrobić: iść do apteki i powiedzieć: Tussal poproszę? Napiszcie mi odpowiedzi na pytanka. Dzię_kłuje z góry!!! :-)))
lolek (niezweryfikowany)
Najpierw powiem tylko tyle, że Internet jest znakomitym miejscem na wymianę informacji dotyczących np. narkotyków czy innych używek. Ja ciągle dowiaduję się czegoś nowego. Teraz dowiedziałam się o tym, że istnieją środki zawierające DXM. Nie miałam o tym zielonego pojęcia, że tabletki od kaszlu mogą służyć wyższym celom. Heheheh. :-))) <br>czy bardziej wtajemniczeni mogą mi powiedzieć jakie leki, które nie są na receptę zawierają DXM i ile należy łyknąć za pierwszym razem. Oraz co tak naprawdę daje zażycie tego środka. Co sie odczuwa? I co mam zrobić: iść do apteki i powiedzieć: Tussal poproszę? Napiszcie mi odpowiedzi na pytanka. Dzię_kłuje z góry!!! :-)))
sufra (niezweryfikowany)
ja jem acodin juz dwa lata i ostatnio mam dlozsze jazdy po 10dni. to scierwo uzalwznia bardzo szybko.ZASTANOWCIE SIE DOBRZE
marian (niezweryfikowany)
Podobno znieśli recepty na acodin!!!! ktoś coś wie???
PapaverSomniferum (niezweryfikowany)
Podobno znieśli recepty na acodin!!!! ktoś coś wie???
PapaverSomniferum (niezweryfikowany)
Podobno znieśli recepty na acodin!!!! ktoś coś wie???
AgNeSs (niezweryfikowany)
ja jem acodin juz dwa lata i ostatnio mam dlozsze jazdy po 10dni. to scierwo uzalwznia bardzo szybko.ZASTANOWCIE SIE DOBRZE
MaYdaY (niezweryfikowany)
ja nie mam problemow z zalatwieniem accodinu czy Argotussinu bo moja starsza jest lekarzem i jakbz nie bzlo mam tego w domu w pizdu)za przeproszeniem....tylko nie wiem jak to brac...zjadlem 8 tabletek Argotussin i jak narazie to siedze i pisze na tzm forum....hehe ile powinienem zezrec zebzm to odczul dos powaznieę _
Dolargan (niezweryfikowany)
W łodzi też można dostać tussidex mg dekstometorfanu bez recepty i bez problemu <br>
Dąb (niezweryfikowany)
hmmm piszecie tu o Dxm jaki jest cudowny ja zjadłem 30 tabletek Accodinu i jedynie mną lekko bujało i cos mi po głowie chodziło kumpla [p 30 wogóle nie kopneło ja tam uważam Tantum Rosa rulezz fazy są poprostu mega wypas P{ozdrówka dla wszystkich badaczy siebie:D
kaja (niezweryfikowany)
ja jem acodin juz dwa lata i ostatnio mam dlozsze jazdy po 10dni. to scierwo uzalwznia bardzo szybko.ZASTANOWCIE SIE DOBRZE
k\'44 (niezweryfikowany)
Noo u nas w międzyrzeczu to mamy dobre apteki bo Acodin bez problemu morzna bez recepty dostać hehe :)
ziomus (niezweryfikowany)
własnie obejzałem informacje na polsacie i sie dowiedziałem o tych mega tabletkach wpisałem w google tussidex i trafiłem tu :D i to mi sie podoba powieccie mi co moge se zazucic ten tussidex przyprawia o wiekszy shiz niz kwach ?? :D:D recepty mam po 5 zł <br>to niemusze sie martfic ze nie dostane <br>odpiszcie mi co i jak moge se zazucic i w jakiej ilosci czy 1 paczka styka czy czeba pochytac pare od razu ?? dzieki ziomus z katowic zawodzie pozdrawia
taram:P (niezweryfikowany)
wlasnie... polsat dobrym zrodlem informacji:D a tak w ogole to takze czekam na odpowiedz na pytanie ziomusia... ile tussidexu trza wziac zeby bylo fajnie:&gt; <br>albo jakies inne leki dajace faze... prosze o nazwe i ile tego trzeba wziac:) <br>z gory dzieki:D <br>pozdro
marzenka (niezweryfikowany)
O tussidex-sie dowiedziałam się z polsatu, ale ku mojemu niezadowoleniu nie ma go nigdzie w myślenicach - prawie - jedna apteka, w której był - bo ktoś był szybszy;(;( Jutro idem sprawdzać czy będzie, jak cos to przed południem:D:D:D Ale zadowoliłyśmy się z koleżanką syropem na kaszel o wdzięcznej nazwie Tussipect;) Wypiłyśmy na wolnej lekcji buteleczkę na pół a na kolejnej lekcji była lekka jazda ale szybko ustała &lt;mała dawka - może dlatego&gt;. później byłysmy lekko zmulone, ospałe i senne - jak po kaccu - mimo to sprubuje drugi raz - tyle że ze zwiększoną dawką:D:D:D
majki352351 (niezweryfikowany)
A trujcie sie debile! Wyzdychacie, to przynajmniej bedzie na ziemi wiecej miejsca dla normalnych ludzi. Taka frajda zapodac sobie jakieś prochy? Zajebiscie! We łbach wam sie poprzewracało, gówniarze. Po cholerę sobie tak życie urozmaicać? Co zyskujecie??? A tracicie wiele! I niech mi tu ktoś nie pisze, żeebym sie nie wypowiadał na temety o których nie mam pojęcia. Bo pojęcie mam, i to niestety, z własnego doświadczenia. Na szczęście mi przeszło.
ziben (niezweryfikowany)
ja tam to pierdole wole jebac jabole
TRT sqad (niezweryfikowany)
pierdolisz matole
Nieważne (niezweryfikowany)
A trujcie sie debile! Wyzdychacie, to przynajmniej bedzie na ziemi wiecej miejsca dla normalnych ludzi. Taka frajda zapodac sobie jakieś prochy? Zajebiscie! We łbach wam sie poprzewracało, gówniarze. Po cholerę sobie tak życie urozmaicać? Co zyskujecie??? A tracicie wiele! I niech mi tu ktoś nie pisze, żeebym sie nie wypowiadał na temety o których nie mam pojęcia. Bo pojęcie mam, i to niestety, z własnego doświadczenia. Na szczęście mi przeszło.
pierdoli (niezweryfikowany)
pierdolisz matole
Dżordż Farmaceuta (niezweryfikowany)
Chłopaki ja to testuje od 3 lach i inne tez tak jak acodin stilnix itp.tussi wystarczy paczuska i jest 10 h jazdy!!!:)najlepiej to po dwoch to jest ok 4-16h jak na bialym,dobra jazda!!!polecam jeszcze niedoswiadczonym&gt;spoujcie stilnoxu ale to na recepte,bista jazda &lt;nie brac wiecej ja 3 tablo&gt;:) <br>ilej zabawy <br>
Dżordż Farmaceuta (niezweryfikowany)
Chłopaki ja to testuje od 3 lach i inne tez tak jak acodin stilnix itp.tussi wystarczy paczuska i jest 10 h jazdy!!!:)najlepiej to po dwoch to jest ok 4-16h jak na bialym,dobra jazda!!!polecam jeszcze niedoswiadczonym&gt;spoujcie stilnoxu ale to na recepte,bista jazda &lt;nie brac wiecej ja 3 tablo&gt;:) <br>ilej zabawy <br>
Zajawki z NeuroGroove
  • Pozytywne przeżycie
  • Pridinol
  • Zolpidem

Chęć przeżycia czegoś przyjemnego, spokój w domu, pozytywne nastawienie po przyjemnym dniu, kolega jako towarzysz przez część tripu, w głowie lekki burdel i niepokój spowodowany przez ogólną sytuację życiową.

Dzień mijał miło. Było bardzo słonecznie i przyjemnie, z nieba lało się ciepło. Z przyjemnością odbyłem dłuższą przejażdżkę rowerową z moim przyjacielem, nazwijmy go Hank. Po drodze zajechaliśmy na stary wiadukt kolejowy i ogarnęliśmy okolicę wzrokiem. Na zachodzie widać było chylące się ku dołu słońce, na wschodzie tymczasem pojawił się księżyc tuż po pierwszej kwadrze. Tory kolejowe jak zwykle wprowadzały mnie w stan melancholii i uspokojenia toteż przysiedliśmy sobie z Hankiem na chwilę by podsumować ten dzień. Było przyjemnie wypić jeszcze po dwa piwa by się dodatkowo zrelaksować.

  • Benzydamina
  • Tripraport

Pozytywne nastawienie, wzrastające emocje, chęć doznania silnych wrażeń zmysłowych, ciekawość co do tajemniczej substancji i uzyskanych przezeń efektów. Miejsce przyjęcia : dom Osoby towarzyszące : dwóch mniej doświadczonych kolegów

 

Witam wszystkich użytkowników substancji psychoaktywnych, nie jestem co prawda nowy aczkolwiek jest to mój pierwszy trip raport, z którym chciałbym się obnażyć publicznie, toteż z góry proszę o wyrozumiałość. Życzę ciekawej lektury i zachęcam do przeczytania.

 

Godzina 14:30

  • Gałka muszkatołowa

substancja: gałka muszkatołowa

miejsce akcji: dzialka u znajomego

czas tripu: 2,5dnia

czas wejscia od spozycia: 8 godzin

inne srodki: thc (sporo) 2 piwa

galka: 30g/osobe

  • Gałka muszkatołowa

Doświadczenie:

Natura- Galka Muszkatołowa (wielokrotnie), MJ (regularnie), haszysz

Chemia-Amfetamina, pixy, Kodeina, Tramadol, Dopalacze(Prawie wszystkie ziola)

Wiek: 18 lat (70kg)

randomness