Hemp Inc. – Gra na smartfony, która przyspieszy legalizację marihuany?

Hemp Inc. to gra, którą można pobrać w sklepie Google Play i App Store za darmo. W grze można budować własne konopne imperium w wirtualnym świecie, a kiedy się w nią gra, wspiera się organizację mającą na celu reformę prawa związanego z marihuaną – NORML.

pokolenie Ł.K.

Kategorie

Źródło

Fakty Konopne

Odsłony

257

Istnieje wiele sposobów, aby zaangażować ludzi w reformy związane z konopiami. Ale jedna rzecz zwróciła naszą szczególną uwagę – gra na smartfony, która promuje ideę depenalizacji i legalizacji.

Hemp Inc. to gra, którą można pobrać w sklepie Google Play i App Store za darmo. W grze można budować własne konopne imperium w wirtualnym świecie, a kiedy się w nią gra, wspiera się organizację mającą na celu reformę prawa związanego z marihuaną – NORML.

Na początku gracz rozwija swoje pierwsze rośliny konopi indyjskich w garażu i buduje bazę klientów oraz poprawia swoją pozycję w branży. Wraz z postępem gry, gracze będą mogli w końcu otworzyć własną przychodnie.

Z pieniędzy zarobionych na sprzedaży wyhodowanej marihuany można zatrudnić nowych pracowników, zmienić lokalizację na lepszą czy nawet kupić lepsze nasiona marihuany.

Gra przypomina prowadzenie własnego biznesu w branży konopnej, więc trzeba zwracać uwagę między innymi na popyt i podaż.

W tworzenie gry zaangażowany był Danny Hammett z HKA Digital Studios, który pomagał rozwijać takie gry jak Tony Hawk czy Call of Duty, kiedy pracował w Activision.

Wraz z uprawą i sprzedażą marihuany, gracze dostają możliwość zatrudnienia w swoich przychodniach prawie 40 celebrytów zaangażowanych w reformę prawa dotyczącego konopi, takich jak Tommy Chong czy Wiz Khalifa.

W grze znajdziemy bannery organizacji NORML, po których wciśnięciu zostaniemy przeniesieni do petycji zorganizowanej przez tę grupę. Gra jest do ściągnięcia za darmo, jednak tak jak w większości gier mobilnych istnieją płatne dodatki.

Wyższy poziom rozwoju swojego biznesu, jak również przyszłe aktualizacji przyniosą bardziej realistyczne kwestie takie jak podatki, politykę i problemy zagospodarowania przestrzennego, z którymi zmagają się właściciele firm w branży konopnej.

Oceń treść:

Brak głosów
Zajawki z NeuroGroove
  • Benzydamina

Ćpuńskie Spotkanko wieczorkiem u mnie w pokoju, Jestem zniecierpiwony oczekiwaniem na kumpla

-1g benzo

-paczka Acco.

-kilka wodnych

Nigdy jeszcze nie próbowałem tego łączyć, wiec jest to mój pierwszy raz.

Wiek 16 Lat Waga 75kg

doświadczenie: dxm,amfetamina,THC,benzydamina,gałka muszkatałowa.

  • Dekstrometorfan

Set & Settings - Nudne jesienno zimowe wieczory w internacie. Jesteśmy razem z 6 kumplami w małym pokoju. Melancholia i stagnacja. liczmy na naprawde niezła banie:P Mamy do dyspozycji 6 paczek acodinu, zakupiliśmy sprzęcik w aptece w Tesco:O

Dawkowanie - średnio po 20 małych białych komandosów z gorzkimi minami:D

Wiek i doświadczenie - wszyscy po 17 lat, łykaliśmy ładny miesiąć dzień w dzień. DXM,tytoń,alko,marihuana,space diamond(i inne dopalacze)

  • Amfetamina
  • Etanol (alkohol)
  • Kodeina
  • Marihuana
  • Pierwszy raz

impreza, rozluźnienie następnego ranka brak zjazdu, lekkie zdenerwowanie

  • 1P-LSD
  • Miks

Nastawienie: Beznadziejny nastrój po rozstaniu, brak chęci do ćpania, finalnie chęć wywołana etanolem i clonazolamem Otoczenie: Mieszkanie w bloku, potem centrum miasta

Niestety oznaczenie czasowe będzie dość słabe, bo nieczęsto spoglądałem na zegarek.