Deliriant. Nazwy generyczne: Tantum Rosa, Tantum Verde, Difflam
Więcej informacji: Benzydamina w Narkopedii [H]yperreala
ODPOWIEDZ
Posty: 158 • Strona 1 z 16
  • 388 / 1 / 0
Jestem po 15h od zjedzenia 3g Tantum i mam cały czas lekkie zawroty głowy/nudności/i bezsenność
benza juz pare ładnych godzin temu straciło swoją moc i niepokoją mnie strasznie te objawy.
Ktoś może doświadczył tego samego? Po jakim czasie to przechodzi?
Uwaga! Użytkownik Deixem nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 586 / 8 / 0
Nieprzeczytany post autor: idn »
wieczorem, maksymalnie jutro przejdzie. ewentualnie, jeśli masz pecha, to za pół roku. nie jedz tego szajsu więcej. ;)
szatan
  • 388 / 1 / 0
Nieprzeczytany post autor: Deixem »
Naszczęście zeszło do minimalności...teraz potrzebny mi sen...to był mój 2 raz i ostatni!!!! bardziej czułem się jak otruty a nie jak "nacpany"
Uwaga! Użytkownik Deixem nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 41 / 1 / 0
Nieprzeczytany post autor: Nivel »
a coś ty myślał? że 3 g ci w 1 noc przejdzie? Człowieku jeszcze pewnie przez 1-2 dni będziesz lekko z fazowany.
  • 2879 / 101 / 0
Nieprzeczytany post autor: Syn Bozy »
i spokojnie pół roku możesz sie czasem spodziewać delikatnych smug i powidoków
"Czuję się gwiezdnie"

Po dzisiejszym robię przerwę
  • 388 / 1 / 0
Nieprzeczytany post autor: Deixem »
Nivel pisze:
a coś ty myślał? że 3 g ci w 1 noc przejdzie? Człowieku jeszcze pewnie przez 1-2 dni będziesz lekko z fazowany.
Już czuję się jak najnormalniej!

@Jezus
za pierwszym razem z tantum miałem troche tych powidoków jakiś czas
Teraz jest w porządku , czasem może malutka kreseczka na ułamek sekundy sie pojawi...ale myśle że jutro już przejdzie :)
Uwaga! Użytkownik Deixem nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 2879 / 101 / 0
Nieprzeczytany post autor: Syn Bozy »
życze Ci tego - ja po 1,5 g miałem powidoki przez pół roku
"Czuję się gwiezdnie"

Po dzisiejszym robię przerwę
  • 181 / / 0
Nieprzeczytany post autor: Anthony20 »
Ja po 2g i 2.5g powidoki mam tylko dzien po cpaniu cipacza <_< a wlasciwie to szkoda,ekonomiczniej jest naćpać się benzy raz na pół roku,czyż nie? %-D ;-) Tyle,ze najgorsze jest to,że się ziewa już od około godziny drugiej lub trzeciej w nocy a zasnąć za cholere się nie da :-/ Jak brałem ostatnio benze to nie spałem przez nią bodajze 35 godzin czy nawet więcej <_<
Uwaga! Użytkownik Anthony20 nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 388 / 1 / 0
Nieprzeczytany post autor: Deixem »
Wieczór... powidoki coś szaleją...w południe nie widziałem ich ;p
Uwaga! Użytkownik Deixem nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 2879 / 101 / 0
Nieprzeczytany post autor: Syn Bozy »
szczerze mówiąc - tylko czekałem na Twój post jak tylko zrobiło sie ciemno :-D ale spoko, pierwsza noc - dwie są najgorsze jeżeli o to chodzi, potem już duuużo spokojniej ;)
"Czuję się gwiezdnie"

Po dzisiejszym robię przerwę
ODPOWIEDZ
Posty: 158 • Strona 1 z 16
Artykuły
Newsy
[img]
Senat za wyższą akcyzą na alkohol. Nikt nie był przeciw

Senat jednogłośnie przyjął ustawę zwiększającą akcyzę na napoje alkoholowe. Dodatkowe wpływy z podwyżki zasilą budżet Narodowego Funduszu Zdrowia. Ustawa czeka teraz na podpis prezydenta.

[img]
22 561 głosów obywateli, miesiące wyczekiwania i projekt, którego Sejm znów nie chce ruszyć

Otrzymaliśmy właśnie kolejną oficjalną odpowiedź z Sejmu w sprawie projektu ustawy depenalizującej posiadanie do 15 gramów marihuany oraz uprawę jednej rośliny na własny użytek (druk nr 2672) – i trudno tu ukrywać nasze głębokie rozczarowanie.

[img]
Noworodek pod wpływem narkotyków? Sprawę wyjaśnia prokuratura

Substancje psychoaktywne wykryli lekarze w organizmach noworodka i jego matki w szpitalu wojewódzkim w Elblągu.