16 października 2023Stteetart pisze: "mam wyjebane na wszystkich i pierdole też Famasa".
13 sierpnia 2024Dkshrm pisze: Cześć. Jestem studentem informatyki i zacząłem się zastanawiać czy ewentualny przypał nie wpłynąłby negatywnie na moją przyszłość.
13 sierpnia 2024Dkshrm pisze: Cześć. Jestem studentem informatyki i zacząłem się zastanawiać czy ewentualny przypał nie wpłynąłby negatywnie na moją przyszłość. Regularnie palę mj i okazjonalnie wciągam koks na imprezach. Kupuję koks i zioło w ilościach nie przekraczających 5g, wszystko przeznaczam na własny użytek. Czy w przypadku przypału mogłoby mi grozić coś więcej niż grzywna/prace społeczne/zawiasy? Czy sąd powiadomiłby pracodawcę u którego odbywam praktyki? Czy firmy IT mogą wymagać zaświadczenia o niekaralności?
Natomiast jeżeli będzie już jakaś wpadka to trzeba wykonać karę orzeczoną wyrokiem i czekać na zatarcie skazania. Polecam Rozdział XII Zatarcie skazania w kodeksie karnym.
https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dzie ... 683/roz-12
§ 2. Sąd może na wniosek skazanego zarządzić zatarcie skazania już po upływie 5 lat, jeżeli skazany w tym okresie przestrzegał porządku prawnego, a wymierzona kara pozbawienia wolności nie przekraczała 3 lat.
wierzyli do końca i poszli na dno
teraz jeszcze przechylają moją łódź niepewną
odtrącam te sztywne dłonie okrutnie żywa
odtrącam rok za rokiem.
Od 2019 roku trwa złota era medycyny psychodelicznej
Efekty terapii wspomaganej psychodelikami są zachwycające
Ekstaza i ekstaza: jak patrzyliśmy i patrzymy na narkotyki
Palenie marihuany na mrozie: Dlaczego „faza” uderza dopiero po wejściu do ciepła?
Stoisz na balkonie, skulony w kurtce, przestępując z nogi na nogę. Jest minus pięć stopni. Odpalasz jointa, zaciągasz się mroźnym powietrzem i… masz wrażenie, że to nic nie daje. „Słaby temat?” – myślisz. Dopiero gdy wchodzisz do ciepłego salonu i zdejmujesz czapkę, rzeczywistość uderza Cię z siłą pociągu towarowego. Nogi robią się miękkie, a głowa nagle waży tonę.