Syntetyczny opioid o niewybiórczym działaniu na receptory opioidowe.
Więcej informacji: Tramadol w Narkopedii [H]yperreala
ODPOWIEDZ
  • 858 / 50 / 0
Zajebałem wczoraj 2000mg Poltramu iv i jedyne co poczułem to smak mięty w ustach i deikatniutntkie zgrzanie. (na granicy placebo). Co jest nie tak?
  • 322 / 36 / 1
Wczoraj, czyli żyjesz. Wystraszyla mnie ta dawka, jak u Ciebie z tolerancją? Może Ci enzymy nie wyrabiaja, ale po takim strzale to powinieneś mieć niesamowity rush serotoninowy. Brales wcześniej tego dnia jeszcze coś oprócz tramadolu?
What's left of me?
  • 858 / 50 / 0
Mam ogromną tolerancję na kodeinę (110mg mnie nie zgrzewa). Tego dnia brałem 30mg alprazolamu i 40mg diazepamu i jedno piwo.
Dizisaj znów przyjebałem 1000mg ale jestem początkujący w iniekcjach więc zrobiłem to nie w jednej ale w chyba nawet w kilkunastu. Też nie podziałało W OGÓLE oprócz smaku mięty.
Ten poltram czy tram z paracetamolem który przefitrowałe i huknąłem jakieś 2700mg odrobinkę mnie zgrzał ale tak jak nie wiem 150mg kodeiny teraz.
  • 322 / 36 / 1
Z własnego doświadczenia to mówię: dla mnie już 5mg diazepamu mocno ogranicza tramalowa fazę. Z kolei bez tego to ryzyko drgawek. Ja w takiej sytuacji rzuciłem i jednak Tobie też tak radzę zrobić. Rzuć opioidy i pobaw się trochę w zmniejszanie tolerancji, bo sam tramadol jak sam zauważyłeś już nie da Ci tego co kiedyś.
Długo bierzesz tramca? Ja podobne efekty zauważyłem już po 4 miesiącach brania nonstop.
What's left of me?
  • 423 / 12 / 0
Robił ktoś ektrakcje z leku tramapar ? 37,5mg tramca w jednej tabletce i 325 parasyfu.JAkbym zrobił ekstrakcje jak z antidolu to by było si ?
  • 262 / 8 / 0
Nie musisz robić ekstrakcji, jeśli zamierzasz przyjmować < 400mg trama w tych tabsach. Ale czytałem, że ekstrakcję robi się tak jak z Antidolu metodą CWE, czyli tą uniwersalną do wypierdalania paracetamolu z klepiących leków. Było już o tym, tSZa czytać.
To tak, jakbyś się wielbłąda na pustyni
zapytał czy wody chce. :nuts:
  • 680 / 43 / 0