Uprawa tytoniu w domowym zaciszu

Dyskusja na temat rodziny roślin (Solanaceae) z rzędu psiankowców.

Moderatorzy: Wszyscy moderatorzy, Magiczny Ogród

• 12 / / 0

Siemanko, chciałem zapytać ludzi którzy się bardziej znają o jakieś sztuczki, porady związane z uprawą tytoniu. Chodzi mi o m.in rodzaj gleby i nawozów jakie należy stosować. Ale także sprawy k których mogłem zapomnieć. Fermentator mam w planach. Chciałbym mieć ogólny zarys tego co trzeba zrobić bo nie ma co ukrywać jestem dość zielony, a uprawa tytoniu zainteresowała mnie nie dawno. Za każdą próbę pomocy z góry dzięki :D
  • 38 / 3 / 0

Nie ma akcyzy na taka uprawe? :)
  • 12 / / 0

cut

Z tego co sie zorientowalem to jesli się nie sprzedaje to nie
Nie cytujemy posta, pod postem.Lobo87
  • 220 / 11 / 0

Generalnie podobnie jak zioło. Liście zbierasz od dołu gdy zaczynają żółknąć, najmocniejsze są te na końcu zbioru. Suszysz około tygodnia w temp 35-65 do 70. To tak z grubsza.
Co konkretnie chcesz wiedzieć?
Chcesz to sadzić outdoor?

• 314 / 50 / 0

paliłem kilka takich samoróbek i zawsze było to siano pokroju korsarza, na pewno istotne jest, jaka odmianę sie uprawia
  • 12 / / 0

Zamówiłem 3 rodzaje virgine burley NICOTINA RUSTICA. Może przesyluszyles tyton w czasie fermentacji bądź źle aromatyzowałeś? Pytam bo chciałbym uniknąć tego błędu.
  • 46 / / 0

Żeby kilogram tytoniu mieć dla siebie ile trzeba roślinek?
  • 12 / / 0

Gdzies przeczytalem że z jednej rośliny jest ok 15dkg
  • 314 / 50 / 0

29 listopada 2018MatiSmokPL pisze:
Zamówiłem 3 rodzaje virgine burley NICOTINA RUSTICA. Może przesyluszyles tyton w czasie fermentacji bądź źle aromatyzowałeś? Pytam bo chciałbym uniknąć tego błędu.
nie ja byłem producentem, nie wiem, był po prostu słaby i sianowaty, nie wiem na ile moc i smak tytoniu zależy od odmiany a na ile od fermentacji w sumie
  • 12 / / 0

Moc od odmiany zapach I smak jest wynikiem fermentacji