...czyli jak podejść do odstawienia i możliwie zminimalizować jego konsekwencje
ODPOWIEDZ
  • 1599 / 47 / 0
Jakom byście polecili terapie zajęciową dla tych, którzy odstawiają używki oczywiście oprócz sprzątania i czegoś co powoduje wysiłek.
  • 3197 / 385 / 0
Chodzi ci o terapie zajęciową w jakimś ośrodku czy tak na własną rękę? Generalnie najlepiej robić to co się lubi, co daje satysfakcję i w jakiś sposób rozwija. Sam wiesz chyba najlepiej co cię kręci. Ja wyremontowałem sobie pokój jak rzucałem bo to zajmuje sporo czasu ale i daje potem dużą satysfakcję bo codziennie oglądasz owoc swojej pracy.
  • 1599 / 47 / 0
Ja jestem programistą tylko nie mogę się skupić na tym co robię.
  • 3197 / 385 / 0
To wybierz jakieś prostsze nie wymagające skupienia zajęcie. Chyba jest coś co lubisz robić poza programowaniem?
  • 233 / 2 / 0
jako instruktor terapii zajęciowej:) mogę napisać Ci co zaleciłby Ci terapeuta - chociaż bardziej byłabym za tym co radzi BLU - rób to co lubisz, co sprawia Ci przyjemność. Na warsztatach terapii mógłbyś zająć się tkactwem, makramą, robieniem mandali - są to rzeczy które wyciszają a jednocześnie uczą koncentracji:) Dobra też jest muzykoterapia.
  • 1599 / 47 / 0
A ty byłeś może w takim ośrodku bo ja się wybieram, może byśmy pogadali o tym na gg co ty na to.
  • 233 / 2 / 0
Nie wiem czy pytasz mnie czy Blu. Ja nie byłam w ośrodku jako pacjent, byłam na praktykach w szpitalach psychiatrycznych i na oddziale odwykowym. Jak chcesz pogadać to pisz PM.
  • 1599 / 47 / 0
A jaka jest atmosfera w Piecewie wiecie może.
ODPOWIEDZ
NarkoMemy dodaj swój
[mem]
Newsy
Alkohol ma zniknąć z pola widzenia? Jest petycja do resortu zdrowia