Otóż chciałem się Was zapytać jak się nazywają dziedziny nauki zajmujące się substancjami psychoaktywnymi? To dla mnie dość ważne, bo chcę iść na studia kierunek chemia, a potem specjalizacja coś z dragami, o ile jest to w ogóle w Polsce możliwe. Szukałem na forum, ale nie znalazlem. Doszukałem się toksykologii, ale to nie to. Pomóżcie!
Pozdro.
też kiedyś chciałem kierunek związany z dragami, teraz wolę to, jako kierunek związany z tym bardziej pośrednio
scenariusz zajec dla uczniow gimnazjow pisze: na psychologii jest ścieżka "uzależnienia" tam omawia sie poszczególne subsatncje - rodzaje, działanie, sposoby przyjmowania, klasyfikacja, itp. co prawda nie ma "dragowej" specjalnosci, ale po psychologii mozna zostac np terapeutą od uzależnień.
Ja studiuję psychologię i marzy mi się, żeby pracę magisterską napisać jakoś związaną z psychodelikami, ale w naszym kraju to raczej nie przejdzie.
Ostatnio pani doktor opowiadała nam jak to bardzo LSD jest szkodliwe dla mózgu, ile komórek zabija i że zostaje w organizmie na całe życie. A ludzie potem jej wierzą, smutne to, szerzyć takie mity.
Bezimienna, bezkształtna energia, która przenika wszystkie żywe istoty.
Czyste wezwanie dla naszej wewnętrznej natury,
aby zbudziła się z naszego codziennego życia, naszego strachu.
konsultacja ze mną zagraża życiu i zdrowiu
Janssen-Cilag powinien mnie dożywotnio sponsorować
matka chemia kocha swoje dzieci i nie pozwoli im umrzeć w samotności
gdybym mogl cofnac czas o 5 lat to zdecydowanie oprocz psychologii poszedłbym na chemie :-D
Ciemna strona zieleni: Wszystko, co musisz wiedzieć o negatywnych skutkach nadużywania konopi
Psychodeliki w szczepionkach i piwie. Ujawniono tajne dokumenty CIA
Narkomani i nędza. Niemcy wolą się tu nie zapuszczać. "Sytuacja nie do przyjęcia"
Przebrały drona za ptaka, by przemycać narkotyki do więzienia