...czyli jak podejść do odstawienia i możliwie zminimalizować jego konsekwencje
Jak silnie uzaleznia tytoń?
Dużo silniej niż morfina
16
9%
Silniej niż morfina
6
3%
Tak samo uzależniają
18
10%
Słabiej niż morfina
11
6%
Dużo słabiej
22
13%
Nie można ich tak porównywać
46
26%
Nie mogę udzielić odpowiedzi
56
32%

Liczba głosów: 175

ODPOWIEDZ
  • 46 / 2 / 0
Hej,

Jak sądzicie? Właściwie to można chyba porównać obie substancje - nikotynę i morfinę, że uzależniają podobnie szybko. Jak sądzicie? Ja nie mam doświadczenia ani z jednym, ani z drugim, i bynajmniej nie zamierzam sprawdzać.

Pozdro
Uwaga! Użytkownik tw.agent nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 325 / 1 / 0
Nieprzeczytany post autor: strunaman »
nei moge udzielić odpowiedzi bo nie wiem. to i to wpierdala fest, ale co mocniej i szybciej?, niewiem i nie zamierzam tego sprawdzać na sobie
' Miłość nie chce żebyście się martwili '
  • 97 / / 0
Nieprzeczytany post autor: nidalos »
Ciekawe... odpowiedzi w ankiecie jest już 14 (z moim) ale tylko struna się wypowiedział... cieeekawe %-D ja też nie mam zamiaru sprawdzac, więc zaznaczam ostatnią odpowiedź...

peace
http://www.youtube.com/watch?v=zbqUvZ1Ja84

[h]
iChuj
  • 577 / 3 / 0
Nieprzeczytany post autor: Twilight »
Próbowałem kodeiny która rozkłada się do morfiny i to w sumie już sporo razy w dawkach od 150 do 450mg i szczerze mówiąc to nie czuje się uzależnionym od kodeiny człowiekiem. Ba, wogóle mnie do niej nie ciągnie wcale.

Fajek nie paliłem nigdy no to nie mogę bezpośrednio porównać :-) Ze statystyk wynika jednak że papierosy uzależniają szybciej niż morfina czy tam kodeina, nawet razem wzięte ;-) Tak więc można śmiało uznać, że tak jest :-)
[b]JEDZ KWAS![/b] - mądrzejszy ani zdrowszy psychicznie nie będziesz, ale i tak ludzi z Ciebie nie będzie (skoro przeglądasz te forum) więc co Ci szkodzi? :)
[b]JEDZ GAŁKĘ![/b] - bo jest tania i dobra X)